Flubromazepam Solution

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heb dit nog niet eerder gezien iemand ervaring hoe snel dit gaat werken ?

Wijze van gebruik is oraal voor de duidelijkheid :wink:

These bottles are 100mg Flubromazepam per 10ml of USP Propylene Glycol. -- .5mg per drop

Of is dit simpelweg wat lastiger vindbaar?
In paar weken zal ik mijn ervaring posten :)

Fool

Badass junkie
Lijkt me even snel als met pillen, effecten zijn vooral duf tot een uurtje 3, daarna wat euforischer. Piekt na een uurtje of 8. :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fijne benzo flubromazepam! Alleen voor meer praktische doeleinden duurt het mij te lang. De volgende dag voel je het nog steeds en zijn dingen als autorijden dus niet echt aan te raden.

Ga je die druppel in drinken doen en dat opdrinken of onder de tong oplossen? Als ik er een pil van slik is de come up nogal traag, maar onder de tong zal dat vermoedelijk wel wat sneller gaan.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Dank voor de reacties.
Zal het onder me tong droppen (tenzij het erg vies is) werkt vaak sneller inderdaad.
Anders mik ik het gewoon in drinken.

Heb een flesje besteld , voor incidenteel gebruik als de nood hoog is.. nieuwsgierig :)

*Schizophrenic*

Experimenterende gebruiker
Een leuk proefje om de kristalvorm te zien is omkristallisatie met methanol, oplossen in methanol en dan verwarmen onder reflux, de kleurstof is dan het vast bezinksel en moet je warm affiltreren.

Als je het dan lange tijd in een bekerglas laat staan dan verdampt de methanol geleidelijk en krijg je na lang wachten het product in kristalvorm. Het smeltpunt zou rond de 188°C liggen. Voor chemici wordt dit allemaal best interessant, hier heb je al een artikel en dat kan kloppen:
http://www.lgcstandards.com/WebRoot...athPartDocuments/ST-WB-CERT-1519718-1-1-1.PDF

Wat de oplosbaarheid van flubromazepam betreft weet ik dat het oplosbaar is in polaire aprotische solventen, zoals DMSO.

Dan weet je of het echt is en wat er echt in die pillen zit. Het na extractie naar een labo sturen en vragen om het smelttraject te testen kost ongeveer 30 euro. (best even navragen)

PAM = Positive Allosteric Modulator (heeft met de reversibele ligand receptor bindingsaffiniteit te maken op de GABA alpha subunits)

PS
Dit wordt verkocht om het eigenlijk op proefdieren te testen via injectie, doe dit niet bij jezelf: het heeft éénmaal tot permanente blindheid geleid !!!

Ben overgens benieuwd of het sneller of beter werkt in oplossing, terug over naar Fool :)

Fool

Badass junkie
Denk niet dat het sneller werkt, de verschrikkelijk trage werking van flubromazepam hint op een meer actievere metaboliet. Als je deze sublinguaal neemt sla je het first-pass metabolisme over en zou het zelfs langer kunnen duren. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Denk niet dat het sneller werkt, de verschrikkelijk trage werking van flubromazepam hint op een meer actievere metaboliet. Als je deze sublinguaal neemt sla je het first-pass metabolisme over en zou het zelfs langer kunnen duren. :wink:
Dat is zeker ook nog een mogelijkheid inderdaad. Tijdloos wordt bij deze ons proefkonijn.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Psychedelibee zei:
Fool zei:
Dat is zeker ook nog een mogelijkheid inderdaad. Tijdloos wordt bij deze ons proefkonijn.

Ojee.. Nou ja ik ga niet spuiten , laat het weten binnenkort :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Tijdloos zei:
Psychedelibee zei:
Fool zei:

Ojee.. Nou ja ik ga niet spuiten , laat het weten binnenkort :)
Zou het ook zeker niet gaan spuiten hoor! Maar ben wel erg benieuwd naar hoe anders sublinguaal werkt. De theorie van fool is wel een interessante. Maar flubromazepam kan natuurlijk ook gewoon een stof zijn die traag wordt opgenomen.

Fool

Badass junkie
Ik merk bij flubromazepam echt een omslag in het type effect dat je merkt, je merkt wel vrij snel dat je onder invloed bent en moe bent en pas na enkele uren wordt ik minder versuft en euforischer. Denk niet dat dat komt omdat het traag opgenomen wordt. :)

*Schizophrenic*

Fool zei:
Ik merk bij flubromazepam echt een omslag in het type effect dat je merkt, je merkt wel vrij snel dat je onder invloed bent en moe bent en pas na enkele uren wordt ik minder versuft en euforischer. Denk niet dat dat komt omdat het traag opgenomen wordt. :)
Dat kan ik bevestigen, na enkele uren is de werking angstremmend en eerder een gevoel van blijheid. Ik denk dat het ook op dopaminereceptoren aangrijpt, dan zal er meer van nemen (bijvoorbeeld bij Insomnia) het tegengesteld effect hebben.

De ideale dosis is 6 mg flubromazepam. Maximale dosis is 8 mg.

Bij teveel gebruik betaal je meer maar blijft het effect hangen op die 8 mg. Een day after gevoel heb ik nooit gehad, wel de angstremmende werking.

Fool

Badass junkie
Vindt het nog al een gewaagde conclusie om te stellen dat flubromazepam op dopamine-receptoren aangrijpt, denk dat een metaboliet gewoon in een wat andere verhouding subreceptoren aanspreekt. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Vindt het nog al een gewaagde conclusie om te stellen dat flubromazepam op dopamine-receptoren aangrijpt, denk dat een metaboliet gewoon in een wat andere verhouding subreceptoren aanspreekt. :P
Heel gewaagd is het niet in de zin dat veel drugs indirect het dopamine systeem beïnvloeden. Het is eerder een niets toevoegende conclusie.

Fool

Badass junkie
Ja, indirect beïnvloeden praktisch alle systemen elkaar, maar dan praten we over dingen die vrij weinig toevoegen omdat deze dan ongeveer hetzelfde zou moeten zijn als bij andere benzodiazepines. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Haha ja sorry, ik ben een beetje in een flauwe stemming na bijna 12 uur gewerkt te hebben vandaag. Had even zijn om te mieren neuken en ik weet dat jij dat wel kan hebben Fool. :P

En niks persoonlijks hoor Schizophrenic :wink:, maar gezien de chemische structuur van benzo's en mogelijke metabolieten is het zeer onwaarschijnlijk dat ze een direct effect op het dopamine systeem hebben.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Niets bijzonders aan achteraf , geen rush of way dan ook wat het 'fijner of beter merkbaar is.
Liever gewoon oraal gevruik van Flubromazepam , einde proef(konijn) ;P

Na wat research heeft Flubromazepam een kruis tolerantie met benzo's. Het werd (Flubromazepam ) ook massaal voorgeschreven na de vorige generatie barbituraten toen ze 'iedereen' zo snel mogelijk moesten laten overstappen naar de 'benzo'

Is het niet op zijn minst deels barbituraat ?!
Deels op zelfde receptoren werkt het dan voor die interactie.

Kan er verder niet veel over vinden.

Blijf zelf liever bij de barbituraat groep. Volgende last minder last van kater (geen afgerond)
Slaap simpelweg op die dingetjes. En na 8-9 uitgewerkt.

Incidenteel gebruik; nu bezig ermee een halt toe te roepen.

*Schizophrenic*

Ik ben er zelf mee gestopt, in het begin viel alles nog wel mee alleen had ik last van agressie als belangrijkste onthoudingsverschijnsel. Na een week komt er een periode die toch wel vele weken kan aanhouden met opnieuw angst en veel zweten: ik heb vele nachten wakker gelegen tot 's ochtends om dan even in slaap te sukkelen (mijn partner snurkt), maar het meest vervelende was dat mijn sociofobie terugkwam en ik zelfs geen telefoon meer durfde opnemen.

Ik ben naar de dokter geweest en kreeg daar telkens een domme uitleg: iedereen zit met angsten, je denkt toch niet dat ik je een gans leven benzo's ga voorschrijven, we zijn terughoudend bij het voorschrijven van benzo's,...

Ondertussen zit je dan zonder werk en zonder inkomen, fijn is anders.

Fool

Badass junkie
Als je het niet eens bent met de beslissing van een dokter kun je altijd een second opinion aanvragen!

ruuupert

Newbie
Ik persoonlijk heb er veel moeite mee gehad. Ik nam te veel en met teveel oook well is abnormale aantallen. De afkick is niet mals ook de geheugen wordt dan al mischien niet tijdelijk aangetast.
Ik vond het te lekker ...
Watch out

Bovenaan