Even langs de testservice brengen 👍Bekijk bijlage 52493Iemand enig idee wat hierin zou kunnen zitten? Ik had Desmethylflunatrizepam besteld…
Er is zo'n ding... Hoe heet het ook alweer?waar kan ik het heen brengen? In Nederland heb je niet zulke testcentra imho
Vendor zegt het volgende:Speculeren over wat er in je zakje zit is hier inderdaad niet toegestaan. Testcentrum en alvast je vendor contacteren.
Kan alles zijn denk dat het poedersuiker is.Speculeren ? Ik vraag gewoon wat het kan zijn, voor mijn eigen veiligheid. Beetje jammer dit
Helaas testen ze geen medicijnen!Waar kan ik drugs laten testen? - Drugs-test.nl
Wil je weten waar je drugs kan testen? Hier vind je een overzicht van alle drugstestlocaties in Nederland, inclusief de openingstijden.www.drugs-test.nl
Vaag man. Ik zou het niet vertrouwen.Vendor zegt het volgende:
Desmythylflunitrazepam= flualprazolam /flubro
Niemand kan aan een foto zien wat een lichtgeel poeder precies is.Speculeren ? Ik vraag gewoon wat het kan zijn, voor mijn eigen veiligheid. Beetje jammer dit
RCs worden wel getest hoor. Als je ‘t zo noemt heb je een kans.Helaas testen ze geen medicijnen!
Dat begrijp ik.Vaag man. Ik zou het niet vertrouwen.
Niemand kan aan een foto zien wat een lichtgeel poeder precies is.
Goed plan. Weet je meteen 100% zeker of je vendor de waarheid vertelt. Als je bij DIMS weggestuurd wordt, kun je Energy Control overwegen. Kost wel wat Euro's als je daar laat testen. WEDINOS is alleen voor Britten, AFAIK.Dat begrijp ik.
ik ga het maar naar zo’n testcentrum brengen. Iig niet “researchen”
In Engeland schijnen ze wel op benzos te kunnen testen
En precies voor jou veiligheid (en die van andere) is speculeren hier verboden.Speculeren ? Ik vraag gewoon wat het kan zijn, voor mijn eigen veiligheid. Beetje jammer dit
Yes super dit. Ga dat vooral doen!! En deel hier eventueel de uitslagen.ik ga het maar naar zo’n testcentrum brengen. Iig niet “researchen”
In Engeland schijnen ze wel op benzos te kunnen testen
La google:Vendor zegt het volgende:

Dit is de grootste nonsensVendor zegt het volgende:
Da's wat ik zei maar dan korter 🤣Dit is de grootste nonsens
La google:
Bekijk bijlage 52494
Flunitrazepam heeft volgens psychonautwiki een common dose van 1 tot 3 mg.
Bekijk bijlage 52496
Flualprazolam heeft een common dose van 0,3 tot 0,5 mg.
Bekijk bijlage 52497
Flubromazolam heeft een common dose van 150 tot 250 ug
Flubromazepam een common dose van 5 tot 8 mg.
Een vendor die de eerste twee stofjes als hetzelfde ziet, en een naam op het zakje kalkt
Zie je met de verschillen tussen deze doses nu het gevaar van hier vragen wat er in je zakje zit? Als wij zeggen 'yooo is gewoon flubromazepam, lekker 8 mg nemen!' en het is flubromazolam (of een van de andere opties) ben je gewoon fucked.l
En als jij in het ziekenhuis bijkomt en zegt 'ja op DF zeiden ze dat het wel kon' zijn wij ook fucked.
Ja bizarre fuck up he.La google:
Bekijk bijlage 52494
Bekijk bijlage 52496
Bekijk bijlage 52497
Een vendor die de eerste twee stofjes als hetzelfde ziet, en een naam op het zakje kalkt die voor de twee laatste kan staan zou ik zegmaar eh, best wel boos op worden en mijn geld terug vragen.
Zie je met de verschillen tussen deze doses nu het gevaar van hier vragen wat er in je zakje zit? Als wij zeggen 'yooo is gewoon flubromazepam, lekker 8 mg nemen!' en het is flubromazolam (of een van de andere opties) ben je gewoon fucked.
En als jij in het ziekenhuis bijkomt en zegt 'ja op DF zeiden ze dat het wel kon' zijn wij ook fucked.
Chapeau voor deze uitleg 🎩La google:
Bekijk bijlage 52494
Bekijk bijlage 52496
Bekijk bijlage 52497
Een vendor die de eerste twee stofjes als hetzelfde ziet, en een naam op het zakje kalkt die voor de twee laatste kan staan zou ik zegmaar eh, best wel boos op worden en mijn geld terug vragen.
Zie je met de verschillen tussen deze doses nu het gevaar van hier vragen wat er in je zakje zit? Als wij zeggen 'yooo is gewoon flubromazepam, lekker 8 mg nemen!' en het is flubromazolam (of een van de andere opties) ben je gewoon fucked.
Ik was wel mijn handtekening vergeten. Sip!Chapeau voor deze uitleg 🎩
Meld de naam even bij @EikYep maar ik snap de report functie niet echt hier
het lijkt op een vendor die niet weet wat ie verkoopt en zo veel mogelijk geld probeert te verdienen aan oude overgebleven stashes maar die online onder een andere naam verkoopt
Ik had als proef 3 producten gekocht waar op alle 3 de gevallen een reeds verboden product op stond.
bij navraag bleek de vendor ook weinig kennis te hebben
hij mag deze order proberen te settelen met mij anders ga ik idd namen noemen
We zijn inderdaad streng op dat beleid ja. We willen niet dat mensen hier vendors zwart gaan lopen maken vanwege één (vermeende) fout. Maar als een melding dusdanig serieus is dat we vinden dat er wat mee moet, of wanneer er meerdere meldingen over dezelfde vendor binnen komen, kunnen we ervoor kiezen dat op het forum te melden.Ban ban, jeetje wat zijn jullie streng. Het zou andere mensen kunnen helpen/behoeden maar ik respecteer het beleid
Ik heb ondertussen een melding van @snijboon ontvangen en opgeslagen op het moderator-only deel van het forum. Op dit moment is er nog geen aanleiding voor een algemene waarschuwing. Mochten de klachten over deze vendor blijven binnen komen dan kan dat uiteraard veranderen.