Flippen en Out-gaan

Stel je neemt ff wat te veel in een keer.
Tja dat kan toch iedereen gebeuren niet waar ?

Euhh ja haa de niet gebruikers niet nee dat weet ik ook wel,
maar daar is deze vraag ook niet voor !

Maar je neemt dus ff te veel en je begint enorm te flippen stuiteren of je geraakt bijna weg. Je vrienden zijn er natuurlijk wel bij om je te helpen en je wakker te houden als je wegzakt.

-Maar wat doe je zelf om niet Out-te gaan?
-Waar denk je aan ?
-Wat ga je doen of moet je doen van je vrienden ?
(want zelf ben je niet meer zo van ik ga ff lekker wat doen :wink: )

Nou ben benieuwd.

jopsa!

Newbie
sjah,

ik zou zegge ga naar buite, frisse lucht en koel
als ut buite niet koel is zoek je een andere koele plek op, temperatuur is egt belangrijk bij drugs, hoe warmer hoe heftiger.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
wittemotor zei:
Stel je neemt ff wat te veel in een keer.
Tja dat kan toch iedereen gebeuren niet waar ?

Euh... nee. Als het goed is kies je ervoor om veel te nemen, maar het kan iedereen gebeuren? Daarmee zeg je eigenlijk dat je er dus geen controle over hebt. Maar volgens mij als je de pillen die je slikt kent, en de hoeveelheid mdma erin, dan kun je het prima reguleren.

Maar je neemt dus ff te veel en je begint enorm te flippen stuiteren of je geraakt bijna weg. Je vrienden zijn er natuurlijk wel bij om je te helpen en je wakker te houden als je wegzakt.

-Maar wat doe je zelf om niet Out-te gaan?
-Waar denk je aan ?
-Wat ga je doen of moet je doen van je vrienden ?
(want zelf ben je niet meer zo van ik ga ff lekker wat doen )

Nou ben benieuwd.

Okee stel dus, ja.
Op een rustige plek gaan zitten, waar het niet te heet is (ook niet koud), met een vertrouwd persoon waar je je goed bijvoelt. Die persoon moet gewoon relaxed zijn, en niet heel bezorgd steeds gaan vragen: gaat het wel enzo, want dan word je gek.
Beter is t iemand te hebben die je beetje gerustelt en zegt dat het allemaal heel normaal is, en dat je dit tijdelijk is en snel weer over zal gaan. Het gaat er vooral om dat je rustig bent, en niet zo door gaat freaken ook geestelijk.
Als mijn gedachtes te vaag worden dan ga ik altijd aan achtbanen denken. Dat is tenminste een grappig onderwerp, waar je veel over kan filosoferen.
Verder cola drinken (niet teveel achter elkaar dan ga je weer kotsen), en water tot je beschikking hebben is ook belangrijk. Fruit eten kan ook lekker zijn.

Maar t ligt er helemaal aan hoe hard je gaat. Als je echt out gaat, dan hoop ik dat je vrienden om je heen hebt die een ambulance bellen, en niet bang zijn voor sancties van hun paps en mams ofzo.

J0rrit

Badass junkie
gewoon koste wat kost die zware oogleden openhouden, als je ze dicht laat gaan laat je je meevoeren en ga je out.

Bovenaan