Goedenavond forumleden,
Anderhalve week geleden heb ik cocaïne gekocht voor eigen gebruik. Wegens aanzienlijke verschillen in prijs ging ik eens naar iemand anders dan mijn vaste adres. Nu schrok ik toen ik thuis kwam en de coke zag. De “brokjes” waren te buigen, flexibele coke had ik nog nooit eerder gezien. Ook zit er een geur aan die ik opmerkte, de geur is te vergelijken met de bananensnoepjes die ooit gratis werden uitgedeeld bij de supermarkt.

Heb al een sample naar de test-service gebracht, nog geen uitslag.

Heeft iemand van jullie dit ook ooit gehad of een theorie wat hier aan de hand is?

alvast bedankt toppers!

*Heb een filmpje ter aanvulling maar kan deze niet toevoegen, via berichten kan dit wel dacht ik.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    131,1 KB · Weergaven: 32

Damius

Bewuste gebruiker
Als je vooruitlopend op de testuitslag met zekerheid wilt stellen dat het goede sos is, dan adviseer ik je twee kleine eetlepeltjes van de substantie in kwestie in een koffiefilter te stoppen, te boven een leeg glas. Voorzichtig giet je er wat water doorheen. Laat rustig uitlekken. Veeg wat van het kleverige residu op je vinger. Smeer het vervolgens onder beide ogen uit, als een war-mark zoals de indianen dat vroeger ook deden. Steek vervolgens die wijsvinger hoog de lucht in zodat het goed de wind vangt. Als de wind uit het noordwesten blijkt te komen, dan weet je dat je goed zit. Succes en laat je het ons het resultaat weten?

Goedenavond allemaal, nog even een update na de testuitslag. Heel bijzonder, heb het twee keer laten testen maar de zuiverheid kwam uit op 76%. De prijs die ik betaald heb was bijzonder laag en de medewerkster van de test-service was ook erg verbaast. Dankjulliewel voor jullie reacties!

@StartedYoungStillProblems Hoe gaat het verder met je? Ik kan me herinneren dat je ooit hulp zocht voor verslaving en ook 3cmc injecteerde.

Gaat het al beter?
Bijzonder dat je je dit herinnert. Ruim 2 jaar nuchter geweest. Veel geleerd over mezelf en de wereld, conclusie voor mij is dat helemaal mijn gemoedstoestand niet is zoals ik wil of verlang. En nu gebruik ik zo nu en dan. Stuk minder intens dan vroeger, op dit moment is het behapbaar. Dank voor je betrokkenheid, zie ik niet vaak😅

Bovenaan