CrazyLady zei:Hey, Vorige week toen ik rechtstond (na het gebr van speed) werd alles zwart voor mijn ogen en kon ik een paar minuten NIETS meer zienToen ben ik flauwgevallen, hoe zou dat kunnen komen?
![]()
Thanks voor de reakties...
pretender zei:kijk een beetje uit, denk dat je hersenen overbelast zijn..

Een ongezonde levensstijl en zeker een slaaptekort (= geen rust voor de hersenen) is echt wel schadelijk voor de hersenen..meisje20 zei:pretender zei:kijk een beetje uit, denk dat je hersenen overbelast zijn..
Het lijkt me stug dat haar hersenen overbelast zijn.
Als je oververmoeid bent, weinig slaapt en slecht eet belast je je lichaam, je gaat je slapjes en zwak voelen, daar belast je sowieso je hersenen niet mee.
Immo zei:(Ja ik heb mijn lesje geleerd) Dit waren voor mij de engste minuten in mijn leven, ik dacht dat ik blind was geworden.
snoverdoser zei:heel normaal hoor... bloedrukschommelingen, suikerspiegel in de war, momentje van zuurstofgebrek in de hersenen. Komop... iedere puber is weleens (bijna) flauw gevallen of duizelig geworden door te snel op te staan uit een stoel ofzo... soortgelijk idee is dat![]()

snoverdoser zei:mijn advies: ga (gehurkt) zitten met je hoofd naar beneden zodat het bloed snel naar je hersenen kan stromen.... 5 seconden en je bent niet meer duizelig, kunt weer zien en gaat niet flauw vallen etc.![]()
psychopsychedelic zei:blijven liggen helpt ook![]()