• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Flashbacks Benzine ?

plopkoek

Bewuste gebruiker
Waneer: 4 uurs geleden.
Waar: Thuis. (Garage.)
Wat: Snuiven (inhaleren) van benzine.
Hoe: Met men neus boven (in) de bus gaan hangen ! :mrgreen:

Nou buiten 1-2 lijntjes speed, 4 jointjes in mn hele leven (Ben nu 16) heb ik nooit iets bijzonder gedaan.
Tot ik terstraks met men Neus boven de benzine ging hangen.
Rond 18u richte ik me naar de garage, pakte de bus, en ging er ongeveer bijna en volle minuut boven hangen. :wave:
Langst men neus inademen langst men mond er terug uit, zodat ik eigenlijk maar alleen benzine lucht binnekreeg.
Daarna voelde ik me percies weg zweven, mar dat gevoel was snel verdwenen waarop en koude rilling door men lichaam ging... :openmouth:
Ik dacht aan de kermis (Die volgende week weer hier plaats vind) en op dat moment Kreeg ik echt allemaal momenten terug te zien van vroeger. (Flashback's ? )
Dat ik met men pak friet thuis stond, ...
Dat ik lag te rave in de botsauto's, ...
Ook allemaal beelden van 3-4-5 jaar terug , zelfs van toen ik nog maar 8 jaar was en dolblij in de mini-bots autotjes ging !
Nou, na en goed kwartier was dat allemaal verdwenen, en had alleen nog maar een nar gevoel in men buik/longen.
Kvond het best wel raar/chill gevoel, op dat buik/long gevoel na... :wink:

Iemand ervaring met dit ? Vind het eigenlijk best wel heftig, maar is het schadelijk? :)
Kan je geen benzine pillen maken? Benzine kan je overal krijgen, dus niet illigaal ! :beer:

Dit is btw ook men eerste trip ? repport ! :P

dfssdfde

Badass junkie
No offensen, maar what the fuck? Er zijn genoeg dingen om te doen, zoek es iets minder schadelijks of zo :confused:

Lijmsnuiven is het inhaleren van vluchtige stoffen in lijm (en eventueel andere substanties zoals tri of benzine) met het doel in een roes te raken. Deze wijze van drugsgebruik komt veel voor in ontwikkelingslanden. In brede zin wordt wel het inhaleren van dampen van makkelijk verkrijgbare chemicaliën bedoeld.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijmsnuiven

Note de 'komt veel voor in ontwikkelingslanden', zal z'n reden wel hebben zeker :wink:

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Bedankt voor je report over dit nogal ongebruikelijke experiment. Want als je zoiets vreemds onderneemt, is het een goed idee om er er een report over te schrijven. Want dit forum heeft ook een zekere encyclopedie functie.

gamerboy007 zei:
Vind het eigenlijk best wel heftig, maar is het schadelijk? :)

Tja, wat denk jezelf?
Het lijkt me zelfs ronduit ongezond!

Maar of het meer schade aan je hersenen aanricht als speed\coke dat is nog maar de vraag. MMMh, interessant eigenlijk.
Het zal iig slechter zijn voor je longen.

plopkoek

Bewuste gebruiker
OKé, ik kan begrijpen dat jullie me nu achterlijk vinden, of dat je me kansloos vind...
Maar ik wou het gwn proberen, maar dat er dat van ging gebeuren... :)

Ik heb wel geld voor Speed (Komt morgen binnen) , coke, xtc (MDMA) , paddo's, etc...

EN het zal wel schadelijk zijn, maar schadelijker dan de rest van de hard drugs , IDK, thats the question ! :wink:

En ik ga het niet nog eens doen, en er zal hier ook niemand elke dag boven de benzine hangen, maar ik vond het en trip? repport waard... :wave:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
moet je jezelf eens heel hard op je hoofd slaan met een hamer, kijken wat er dan gebeurt. Vast wel iets, mischien wel flashbacks!

Damn, rook dan gewoon een jointje ofzo.. en als je iets heftigers wilt, ga met een portie paddo's 't bos in ofzo! :wave:

Drientje

DF-koning
Ik vind dit even kansloos als aansteker vloeistof inademen. Als je je nou persé raar wilt voelen hou dan je neus en mond dicht en bouw, door de ingeademde lucht, door je neus uit te willen ademen(gaat niet die zit dicht),druk op in je hoofd. Dit geeft evengoed een high gevoel. Dit deden vrienden van mij vroeger, weet overigens niet of het schadelijk is.

Benzine dampen zijn hoogst schadelijk en wil je dit expiriment nogmaals uitvoeren koop dan bij de drogist ether en adem die in. Dat kan ik nog meer waarderen dan dit.

pieter-b

Wijs gebruiker
lol..belgie zeker :)
owell.. bezine snuivende kids kunnen we ook wat meer in NL verwachten als straks alle goede drugs illegaal en onvindbaar is :wink:

honingolie

Bewuste gebruiker
gamerboy007 zei:
Geen benzine of ether voor mij, was eenmalig !
Ik hou het nu bij speed en MDMA, :hearteyes:

ga maar snel je versneden zooi snuiven, da's misschien ietsje minder schadelijk dan benzinedamp inademen.. wat een mongool..

dain

Bewuste gebruiker
Scheld die jongen zo niet uit, het was een experiment. Ik zou het zelf niet doen, maar hij dus wel.

Ik heb geen ervaring dus, buiten verhalen over de derde wereld en is misselijk voelen bij het bijtanken :mrgreen:

Het is inderdaad zeer schadelijk voor organen, geest en algemene gezondheid. Ook kan je plots super agressief worden, of zelfs bij normale dosissen (voor zover deze bestaan) in je eigen kots stikken of andere leuke dingen.

Pillen zal je hier niet van kunnen maken, dit is gewoon vergif, en er is een verschil tussen gassen en stoffen die oraal moet innemen.

Dit zou ik ook niet echt een trip noemen, eerder een roes. (dit is hetzelfde als een joint een trip noemen)

Hopelijk heb ik je hiermee wat geholpen gamerboy :)

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
dain zei:
Scheld die jongen zo niet uit, het was een experiment. Ik zou het zelf niet doen, maar hij dus wel.

Precies! :)

Aan de ts: als je weer is iets onderneemt, hoop ik dat je weer een reportje schrijft.

plopkoek

Bewuste gebruiker
kapitein-x zei:
dain zei:

Precies! :)

Aan de ts: als je weer is iets onderneemt, hoop ik dat je weer een reportje schrijft.

Kijk daar heb ik wat aan ! :wink:

en inderdaad, het was maar eenmalig... :wave:

Frisko

Badass junkie
Drientje zei:
Ik vind dit even kansloos als aansteker vloeistof inademen. Als je je nou persé raar wilt voelen hou dan je neus en mond dicht en bouw, door de ingeademde lucht, door je neus uit te willen ademen(gaat niet die zit dicht),druk op in je hoofd. Dit geeft evengoed een high gevoel. Dit deden vrienden van mij vroeger, weet overigens niet of het schadelijk is.

Benzine dampen zijn hoogst schadelijk en wil je dit expiriment nogmaals uitvoeren koop dan bij de drogist ether en adem die in. Dat kan ik nog meer waarderen dan dit.
waar the fuck haal jij je info eigenlijk????,
bij de drogist kan je never die ether krijgen die ze snuiven...
en btw echte ether is miss nog 7x zo schadelijk als benzine...
of laten gewoon zeggen even schadelijk!
dus begrijp niet waarom je dadelijk moet zeiken :rolleyes:
ik zou zelf ook nooit aan een fles benzine gaan hangen ofzo hoor! :beer:

Drientje

DF-koning
http://www.youtube.com/watch?v=UJ6xc-dSBak

Ik een foto voor je opgeduikeld:

en wat meer info:

(diethylether) C2H5OC2H5 DA drogist.

Ik heb zelf ooit eens zo'n flesje gekocht bij de drogist voor 3.50 euro...

Frisko

Badass junkie
hmmz blijkbaar dus toch,maar hoeveel % gaat het mij om??
dit is geen farmaceutische ether dat kan gewoonweg niet...
en het is net die ether die ze in de jaren 70 allemaal snoven!!- :)

joshua23

Newbie
Tegenwoordig is Ether bijna nergens meer te koop, ik ben (heel kansloos) wel 8 of 10 winkels afgegaan en heb uiteindelijk bij één apotheek een flesje kunnen kopen voor +/- 2 euro.
Flesje ligt hier nog steeds bijna vol, ik vind ether niet echt heel erg leuk :tongueout:.

Drientje

DF-koning
Re:

Frisko zei:
hmmz blijkbaar dus toch,maar hoeveel % gaat het mij om??
dit is geen farmaceutische ether dat kan gewoonweg niet...
en het is net die ether die ze in de jaren 70 allemaal snoven!!- :)

Heb het bij de apotheek gechecked, en is wel de farmaceutische ether! Het flesje van mijn post hierboven heb ik bij de apotheek grondig bekeken en er staat geen % op, wat voor mij zoveel betekend dat het dus puur is, ergo 100%

X

buzzrider

Wijs gebruiker
kijk iedereen weet al jaren dat mensen lijm snuiven en daar geven we ook niet meer op af, waarom dan op benzine wel?

Rayy

Newbie
Re:

Drientje zei:

dat doet vet zeer aan me oren

shokora

Wijs gebruiker
BuZzRiDeR zei:
kijk iedereen weet al jaren dat mensen lijm snuiven en daar geven we ook niet meer op af, waarom dan op benzine wel?

Sinds wanneer geven we niet meer op deze mensen af? :confused:

Beetje zinloos om op zo'n schadelijke manier aan een high te komen. Met een beetje goed zoeken kun je al snel een hoop verschillende drugs bemachtigen.

buzzrider

Wijs gebruiker
shokora zei:
BuZzRiDeR zei:

Sinds wanneer geven we niet meer op deze mensen af? :confused:

Beetje zinloos om op zo'n schadelijke manier aan een high te komen. Met een beetje goed zoeken kun je al snel een hoop verschillende drugs bemachtigen.
daar zijn deze mensen hun ook van bewust, maar dit is gwn iets wat ze graag doen. ik weet natuurlijk ook dat veel mensen het doen uit armoede maar de overgrote meerderheid doet het volgens mij wel gwn uit nieuwsgierigheid. En het is niet omdat mensen het één keer doen dat ze het ook gaan blijven doen

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik ben wel benieuwd, wat schadelijker is: een paar teugen benzinedamp, of een snuif cocaine.

joshua23

Newbie
Ik gok dat benzine erger is, ik las een tijdje geleden ergens van iemand die een paar maanden aan de butaan zat en best wel hard gesloopt was :tongueout:.

Bovenaan