First Time Truffels

Mr.Pilska

Experimenterende gebruiker
Hey people.

Dinsdag is het dan zo ver eerste keer truffels. Ik en een vriend van mij we gaan wat sfeer maken met kussens en dekens playlistje chille zetting bouwen. Wat lichtjes en wierook zulk soort dingetjes convertabelle kleding en wat licht verteerbaar eten.

Nu heb ik een paar vraagjes

Welke truffels zijn aanraders ben helemaal nieuw op dit gebied. We willen voor een dosis rond de 10 tot 12 gram dosis gaan
Is dat een goeie beginners dosis?

Een joint roken word afgeraden meende ik dat ik ergens las klopt dit?

Voor de rest zijn we van plan om het met yoghurt in te nemen en dan gewoan op kauwen met yoghurt heb gehoord dat dat tedoen is. Omdat de smaak van zich zelf erg vies schijnt te zijn.

Voor de rest nog Do's of Dont's ?

Dankje wel voor jullie tijd. :wave:

Mr.Pilska.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
@Mr.Pilska Spannend hoor een eerste keer truffels!

Voor zover ik weet maakt het soort truffels niet zo gek veel uit al zijn sommige soorten wel iets sterker dan anderen. De dosis is belangrijker. Volgens mij is 10-12 gram een prima beginnersdosis als je al een beetje ervaring hebt met trippen of niet te snel schrikt. Zo niet dan zou je ook 8-10 gram kunnen overwegen.

De truffels smaken inderdaad niet lekker maar kunnen idd met thee, een soepje of wat yoghurt genuttigd worden. Ik zou er wel voor zorgen dat je de 3 uurtjes voor gebruik verder niet/nauwelijks eet. Waarschijnlijk heb je tijdens de trip ook niet veel eetlust al kan het nooit kwaad wat fruit voor handen te hebben en een maaltijd voor achteraf klaar te hebben staan. Psilocybine (Paddo's en truffels) werkt bij mij meestal zo'n 5-6 uur.

Een joint roken lijkt me inderdaad niet verstandig als je nog geen ervaring met psiocybine hebt. Als je toch per se wilt blowen (b.v. om ontwenning te voorkomen) dan zou ik in ieder geval wachten tot minstens 1,5 uur na inname van de truffels zodat je weet hoe heftig de trip gaat zijn.

Verder raad ik je aan om te trippen als je een positieve mindset hebt. Je gemoedstoestand heeft namelijk een enorm effect op het soort trip dat je kunt verwachten. Verstandig ook dat je een gezellig "tripholletje" gaat maken... Deurbel en telefoon zou ik gewoon lekker negeren...

last but not least... geniet er van! Ik ben al benieuwd naar hoe je het gaat vinden!

Mr.Pilska

Experimenterende gebruiker
We hebben Truffels gehaalt vrij sterken volgens de man. zitten vacuum verpakt in een ijzeren bakje. Utopia hebben we en Pandora. die man zei dezen zijn vrij sterk dus we delen 1 bakje pandora 15gram dus elk 7.5gram. Morgen gaan we het zien ga er gewoon met geen verwachtingen in en laat het over mij heen komen.

Bovenaan