• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

First time Pep in de Efteling: Geinig dagje

Parelcouscous

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal,

Ik wil graag even een korte review schrijven over gisteren. Ik was met een maat en nog een
kerel heel erg stoned, en we bedachten ons toen dat het een goed idee was om naar de efteling
te gaan met drugs op. Ik had nog nooit pep gedaan, dus ik was hier wel voor in. Zodoende.

Pluspunten:
-Alle achtbanen waren belachelijk vet en snel, beter dan normaal.
-Als je met sleutelpuntjes pep werkt zie je er niet vreemd genoeg uit om op te vallen.
-Alle kinderattracties zijn ook gewoon super leuk.
-Je kunt heerlijk chillen en smoken in de witte bootjes in het park.
-De Droomvlucht is de meest spacende attractie ooit.
-De Aquanura show met Tiësto trance-muziek voelt heerlijk als afsluiter.

Minpunten:
????

Belangrijk is hierbij te vermelden dat ik (slechts? Ik voelde me prima!) 5 sleutelpuntjes heb genomen waarbij de laatste om 16:45. Hierdoor kon ik 's nachts gewoon slapen en heb ik eigenlijk helemaal geen negatieve side-efects ervaren.
Ook heb ik de hele dag gewoon flink zitten snacken, ik weet niet of het door het blowen komt, maar ik voel me echt vol etenslust met dit goedje. En helder. Erg helder.

Conclusie: Als je ooit om een of andere reden het gevoel hebt dat het een goed idee zou kunnen
zijn om pep te gebruiken in een attractiepark, doe het! Mijn eerste keer was top!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Die pep zal vast niet zo puur geweest zijn aangezien ik op goeie kwalitatieve pep moeilijk veel voedsel door de keel krijg :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tekzor668 zei:
Die pep zal vast niet zo puur geweest zijn aangezien ik op goeie kwalitatieve pep moeilijk veel voedsel door de keel krijg :)

Zegt niet zo veel hoor :P Ik kan prima eten op pep en hoor het wel van meer mensen. Verder zijn het maar een paar sleutelpunten en honger komt uiteindelijk overal doorheen.

Fool

Badass junkie
Ik heb mezelf semi-gedwongen te leren eten onder pep hoor, kan prima, alleen zie je mij geen vijf-gangenmenu weg werken. :wink:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Fool zei:
Ik heb mezelf semi-gedwongen te leren eten onder pep hoor, kan prima, alleen zie je mij geen vijf-gangenmenu weg werken. :wink:

Idem hier, ik kan wel een hap wegwerken, maar zoals vermeld in het report, verschillende snacks, ik hoef nu toch niet alles te gaan mengen van voedsel op pep anders gaat mijn maag zwaar protesteren :-P

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Heb na 4 puntjes toch al heeeel veel moeite met een half broodje :tearsofjoy:

Maargoed, ik kan ook minstens 12 uur niet slapen na die hoeveelheid. Ben sowieso nogal gevoelig voor dat soort bijwerkingen. Ook met pillen bijvoorbeeld: krijg geen hap door mn keel, de dag daarna met heel veel moeite, kan niet pissen en heb echt veel moeite met slapen

ooscaar

Wijs gebruiker
Klinkt wel grappig inderdaad, met pep op naar het pretpark :mrgreen:

Brood eten met pep op is wel erg moeilijk inderdaad, maar alles wat een beetje lijkt op avondeten gaat meestal wel. Ik kan bijvoorbeeld best een hamburger eten onder invloed en een patatje moet ook wel lukken als je een beetje je best doet.

Bovenaan