• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

First time 6-APB, leuke ervaring!

Chaser

Newbie
Hallo allemaal,

Een tijdje terug mijn eerste ervaring gehad met 6-APB. Voor een kennis van me heb ik toen een reportje geschreven welke ik toch even wilde delen met jullie. Het rapport is de dag na het gebruik geschreven.

Gebruikt:

1x 125mg pellet 6-APB. Getest. Bleek een combinatie van 5-APB, 6-APB en 18mg cafeïne.

1x blauwe Superman. Getest.

Setting: thuis

Om acht uur het pilletje 6-APB ingenomen. Na een uurtje kwamen de eerste effecten die best wat weg hadden van mdma. Een soort mdma light. Behoorlijk spraakzaam en actief. Na ongeveer anderhalf a twee uur merkte ik weinig opbouw meer. Maar het was prima! Lekker vrolijk, lekker enthousiast en veel praten. Wel had ik al die tijd een behoorlijke buikpijn en voelde ik me onrustig. De buikpijn was klote maar dat onrustige had ik geen last van verder.

Tot ongeveer half twaalf zo rond gelopen en toen merkte ik ineens een dip. Ik voelde me nog steeds goed maar mijn ogen voelde moe aan. Maar ik was niet moe. Sinds toen begon het snel minder boeiend te worden. Ik werd bijna chagrijnig omdat ik alles vervelend vond. Mijn vriendin ging heerlijk op de x terwijl het bij mij toch allemaal wat te lafjes was. Misschien was dit de grootste vorm van irritatie. Normaal begrijp ik mijn vriendin precies als we beide aan de x zijn, maar nu was ik daar te helder voor.

Om twaalf uur besloten een kwart blauwe Superman te nemen. Twintig minuten later voelde ik hem binnenkomen! Hoppa! Dat is beter. Je merkt dat de 6apb / 5apb de x echt versterkt. Heerlijk. Na een uur leken de effecten echter al volledig weg te zijn. Meteen nog een kwart genomen welke een uur later werd opgevolgd door nog een halve. In totaal dus een hele blauwe Superman.

Uiteindelijk tot vijf uur wakker geweest. De tijd duurde behoorlijk lang. Toen ik in bed ging liggen kon ik eigenlijk heel makkelijk slapen. Wel in het eerste uur twee keer wakker geworden om te plassen. Verder doorgeslapen tot ongeveer twaalf uur.

Tot nu toen nu ergens last van. Kater lijkt veel minder dan bij alleen x. Wel een erg droge mond. Ik verwacht dat alleen 5 / 6apb totaal geen kater zal geven. Wel had ik (dat las ik ook in jou report) ineens erg last van rugpijn...

Voordelen:

-rustige opbouw
-je blijft helder maar bent toch wazig
-duurt lang
-geen kater
-voelt minder chemisch dan x
-je bent meer jezelf.

Nadelen:

-rustige opbouw
-na een tijdje te mild
-rugpijn en buikpijn

Verder een prima avond gehad! Ik ben blij dat ik nog wat x had liggen om het uiteindelijk aan te vullen. De combinatie bleek goud te zijn.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Klinkt als een leuke ervaring! Informatief reportje, de combinatie spreekt wel meer mensen aan. Klinkt voor mij in ieder geval heel interessant.

Chaser

Newbie
Dank je!

Het was zeker een leuke ervaring. Vandaar dat ik elders op het forum ook wat verder vroeg over de combinatie. Het geeft toch een bijzonder gevoel. Net wat anders dan beide drug soorten separaat.

Het brengt natuurlijk wat extra risico's met zich mee, maar de combinatie was wel erg lekker :wink:

Bovenaan