filter en thc ?

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Lieve dfers ,

Dit weekend is het weer zo ver , weer een prachtige editie van Laundry day (http://www.laundryday.be/). Zoals jullie weten of ontdekken is dit in belgië en in belgie mag niet geblowd worden , hoewel dit op festivals door de vingers gezien word.
Nu is het zo dat laundry day een 1-dagsfestival is en het wel iets strenger zal worden dan een ander festival.

Daarom dacht ik er aan om zelf sigaretjes te 'schieten' met m'n favoriete kruid.
Zo zal de geur er zijn maar zal men mij niet zien met een joint vast :wink:

Maar nu vroeg ik me af , is het noodzakelijk dat ik de filter vervang door een tip ?
Is het waar dat de filter van een sigaret minder thc door laat ? of is dit een fabeltje ?
Het zou makkelijk zijn moes ik de filters niet meer vervangen door een tipje :).

mvg steven

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Didy zei:
Ik zou de filter vervangen als ik jou was, zou zonde van je wiet zijn.

ja dat is nu net de vraag , is er echt wel verlies ? het zou handig zijn om gewoon de filter te kunnen laten zitten, dan hoe fik ook geen tipjes mee te nemen en staan sukkelen :d

cropp

Badass junkie
zou ik ook niet doen, mij is altijd verteld dat dat echt je rookt teveel tegen houdt, of dat het ook echt waar is weer wat anders, maar goed.

``gewone vloei`` brand veel sneller dan rijstenvloei, daarom draai je er je wiet mee, krijg je ook geen inbranders en doe je er wat langer mee...

ik zou gewoon wat sticky`s voor draaien en die in een pakje sigaretten aan de onderkant van je tas stoppen.

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
tnx for the tips , maar ik draag geen tas :sunglasses:
Weet je , ik test vanavond even uit met tip , morgen ff zonder ofzo :)

donaldduck

Belezen gebruiker
Je kan je sigaret maken met filter en dan heel makkelijk met een pincet de filter eruit halen en er een tipje inzetten is echt nog geen minuut werk en je geniet veel meer!

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
donaldduck zei:
Je kan je sigaret maken met filter en dan heel makkelijk met een pincet de filter eruit halen en er een tipje inzetten is echt nog geen minuut werk en je geniet veel meer!

dat heb ik dan ook net ff getest , works great :)

Oom Klaas

Badass junkie
stevenkeuh zei:
donaldduck zei:

dat heb ik dan ook net ff getest , works great :)

Dat wou ik dus ook al zeggen,
maar thc word er echt niet door tegen gehouden.
't Is puur dat het "niet klopt" in je hoofd, maar het heeft even veel effect.
Alleen zuigt een tip gewoon fijner met wiet dan met een filter.

Edit:
Wel snel roken anders is ie weg voordat je het doorhebt.

ilyas

Bewuste gebruiker
Geen stress, ik zal er ook zijn dit jaar en vorig jaar heb ik geen problemen gehad met security/politie omdat ik blowde. Als je weet wat er daar allemaal word gebruikt is wiet het minste van hun zorgen.

Gewoon thuis voorrollen en tussen het publiek oproken als je het safe wilt spelen :)

Matthijs85

Belezen gebruiker
Je kan met een pincet de tabak eruit halen en het vervangen door een mixje van wiet en tabak, met weer wat tabak erboven op, de filter eruit draaien en vervangen door een tipje, en dan heb je een soort stealth jointjes, heb ik vroeger ook wel eens gedaan met uitjes van school enzo, maar je ruikt t nog steeds heel erg dus superveel heb je er niet aan...

Eristoff

Experimenterende gebruiker
Laundry day? Wiet in broekzak en binnengaan. Volgens mij worden alleen rugzakken gecontroleerd.

SittaMan

Belezen gebruiker
Dat valt allemaal nog wel mee in België hoor, als je 18+ bent mag je zelfs enkele grammen op zak hebben. Er wordt genoeg gesmoord op Belgische festivals ;p

Maargoed, THC is een heel plakkerige stof, en er zou dus volgens mij wel veel thc verloren gaan in je filter, want zelfs bij een waterpijp waar je wiet in doen, word er 30% van je THC eruitgefilterd door het water :wink:

Woftie

Experimenterende gebruiker
misschien zijn sigaretten zonder filter en hasjolie erop een idee. Zelf nooit gedaan maar schijnt heel goed te werken en geurloos te zijn.

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Hasjolie op je peuk, ook met filter, werkt super :hearteyes:
De bovenkant beetje insmeren en gaan

erg jammer dat ik niet zomaar aan hasjolie geraak , laatste keer moest ik naar amsterdam hem te kopen, en het was geen goede olie :(

ik zou de wiet niet in een filter sigaret verwerken
stop je wietzakje gewoon in je sok of je ondergoed, lijkt mij de beste verstopplek.
have fun :stoned:

Beanhead

Badass junkie
Kheb niets anders gedaan vorig jaar als jointen gesmoord en gedanst op de muziek.

Je hoeft echt geen schrik te hebben voor het blauw, desnooids paranoide uw jointje wegsteken als ge iets ziet.

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Hey hey hier een heel erg kort verslagje!

De controle was 0 :wink: er werd enkel gevragen , 'eten of dirnken bij' ??
en hup binnen wandelen !
Ik had nog wat wiet mee om wat te rollen en dit kon ik ook gerust doen.
In de DnB dark room heb ik dan ook om het uurtje men jointje aangestoken en genoten van de enorm luide Drum and base!

achteraf gezien is het inderdaad niet hun grootste zorg als iemand wat wiet mee brengt , ik heb andere toestanden gezien , een vriend van m'n klasgenoot deed ene hartstilstand van de 'vloei' (GHB wel te verstaan) , enkele schuimbekkende mensen zien passeren en dergelijke , wat voelde ik me braaf :tongueout:

en wat ik ook nog even wou zeggen zonder 'offence to jumpers' , maar in de 'dirty works' area was er natuurlijk (weer) ruzie , werden kasten met wc-rollen in brand gestoken en dergelijke , zucht. Is het nu echt die muziek die mensen aan zet tot agressie ?

peace bro's

Bovenaan