Festivaltips

Newbie

Newbie
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb al flink veel informatie opgedaan door jullie, thanks hiervoor!

Het laatste festival dronk ik op dag 1 (pre-party op terrein) een paar biertjes, niks geks want ik wilde fit zijn de volgende dag. Dag 2 was mijn eerste keer XTC ik heb een pilletje genomen en wat pure mdma, alles ging goed. Dag 3 heb ik hetzelfde genomen wat niet hetzelfde effect heeft gehad en heel stom van mij is geweest.

Nu zou ik voor het volgende festival toch graag 2 dagen iets willen gebruiken maar dat het niet zo extreem schadelijk is zoals 2 dagen mdma achterelkaar. Zou het een idee zijn om dag 2 XTC en pure mdma te nemen en dag 3 wat speed. Of werkt de speed dan ook niet goed doordat je dag 2 al xtc hebt genomen?

Er zijn veel forums hierover, maar ik heb alleen forums gevonden waar mensen dag 2 speed en dag 3 xtc namen.
Mijn excuses als er al een forum bestaat met een soortgelijke vraag, ik heb hem niet kunnen vinden!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Alleen even een info: xtc en mdma zijn exact hetzelfde.
1x xtc en de dag erna speed kan. Beter draai je het om denk. Van xtc is de kater de dag erna lastiger dan van speed. Anders loop je de laatste dag met de xtc dip.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zou juist de eerste dag MDMA doen en de dag erna speed.

Met speed heb je een grote kans dat je niet of weinig slaapt. En zou je de eerste dag speed doen, dan begin je totaal niet fit aan de MDMA de dag erna en kun je niet optimaal van je MDMA genieten.

Als je de eerste dag MDMA doet kun je daar volledig van genieten en dat is sowieso van de twee de meest speciale. Dat je de volgende dag dan brak bent boeit niet zo, want met een klein beetje speed is die kater direct verdwenen.

Reken wel op een forse kater de dagen daarna, want je serotonine, dopamine en noradrenaline zijn allemaal volledig uitgeput. Je zult daar waarschijnlijk de hele week erna nog last van hebben.

Newbie

Newbie
Alleen even een info: xtc en mdma zijn exact hetzelfde.
.

Klopt bedoelde een pilletje en pure mdma kristallen, wat ook hetzelfde is maar bedoelde meer dat 1e keer goed ging :)

Ik zou juist de eerste dag MDMA doen en de dag erna speed.

Met speed heb je een grote kans dat je niet of weinig slaapt. En zou je de eerste dag speed doen, dan begin je totaal niet fit aan de MDMA de dag erna en kun je niet optimaal van je MDMA genieten.

Als je de eerste dag MDMA doet kun je daar volledig van genieten en dat is sowieso van de twee de meest speciale. Dat je de volgende dag dan brak bent boeit niet zo, want met een klein beetje speed is die kater direct verdwenen.

Reken wel op een forse kater de dagen daarna, want je serotonine, dopamine en noradrenaline zijn allemaal volledig uitgeput. Je zult daar waarschijnlijk de hele week erna nog last van hebben.

Dat was ook een beetje wat ik dacht! Dat je dan niet fit bent en je de mdma minder effect heeft. Ben wel benieuwd of iemand ervaring heeft met eerst mdma en de volgende dag speed! Het zou mijn eerste keer speed zijn trouwens.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Klopt bedoelde een pilletje en pure mdma kristallen, wat ook hetzelfde is maar bedoelde meer dat 1e keer goed ging :confused:mile:

Dat was ook een beetje wat ik dacht! Dat je dan niet fit bent en je de mdma minder effect heeft. Ben wel benieuwd of iemand ervaring heeft met eerst mdma en de volgende dag speed! Het zou mijn eerste keer speed zijn trouwens.
Toch zou ik het antwoord van Psychedelibee ten harte nemen. Hij heeft veel meer ervaring op dat gebied. Wat ik zei is meer wat ik zelf zou doen. Ik heb nog nooit twee dagen na elkaar harddrugs gebruikt dus het was voor mij een idee en geen feit. Natuurlijk is het aan jezelf hoe jij het wil doen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ben wel benieuwd of iemand ervaring heeft met eerst mdma en de volgende dag speed!
Dat heb ik, vandaar ook mijn advies om het in die volgorde te doen. Heb ook ervaring met op dag 1 coke en dag 2 MDMA, maar dat was een minder groot succes omdat ik toen dus enigszins brak aan de MDMA begon en er daardoor niet helemaal optimaal in kwam. En van speed is de kater aanzienlijk groter dan van coke, dus dat lijkt me helemaal geen succes.

Twee dagen achter elkaar stimulerende middelen gebruiken doe ik overigens zelf niet meer, want dan ben ik echt gewoon een week lang niet te genieten. Maar als je het toch perse wilt doen, zorg dan dat je de week erna vrij hebt.

Newbie

Newbie
Dat heb ik, vandaar ook mijn advies om het in die volgorde te doen. Heb ook ervaring met op dag 1 coke en dag 2 MDMA, maar dat was een minder groot succes omdat ik toen dus enigszins brak aan de MDMA begon en er daardoor niet helemaal optimaal in kwam. En van speed is de kater aanzienlijk groter dan van coke, dus dat lijkt me helemaal geen succes.

Twee dagen achter elkaar stimulerende middelen gebruiken doe ik overigens zelf niet meer, want dan ben ik echt gewoon een week lang niet te genieten. Maar als je het toch perse wilt doen, zorg dan dat je de week erna vrij hebt.

Ik had ook echt een gruwelijke week na 2 dagen achterelkaar MDMA, maar als ik jou hoor kan ik mijn borst nat maken als ik mdma en dan speed ga doen. Nog maar even goed over nadenken. Bedankt iedergeval!!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik had ook echt een gruwelijke week na 2 dagen achterelkaar MDMA, maar als ik jou hoor kan ik mijn borst nat maken als ik mdma en dan speed ga doen. Nog maar even goed over nadenken. Bedankt iedergeval!!
Van 2 dagen achter elkaar MDMA verbaasd het me niet dat je een gruwelijke week had inderdaad. Maar geen idee wat erger is, want 2 dagen achter elkaar MDMA heb ik nooit gedaan.

Maar je zal hoe dan ook de prijs betalen als je 2 dagen achter elkaar stimulerende middelen gaat gebruiken. Voor mij een reden om dit soort geintjes niet meer te doen.

Doffert

Experimenterende gebruiker
Misschien een idee om dag 2 MDMA te gebruiken en dag 3 een lage dosering 2CB? Als je onder de 20mg blijft zal je niet al teveel visuals ervaren, maar ik raad aan dit wel een keer te proberen in een thuissituatie voordat je het op een festival tot je neemt.

Als ik cocaïne of speed gebruik wordt het meestal een erg 'natte' sessie en drink ik veel meer dan mij lief is. Dit resulteerd in een gigantische kater. Ook veel vrienden hebben hier last van, maar dit geldt natuurlijk niet voor iedereen. Indien dit wel het geval is bij jou is het geen aanrader voor dag 2.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Misschien een idee om dag 2 MDMA te gebruiken en dag 3 een lage dosering 2CB? Als je onder de 20mg blijft zal je niet al teveel visuals ervaren, maar ik raad aan dit wel een keer te proberen in een thuissituatie voordat je het op een festival tot je neemt.
2C-B is eventueel ook nog wel een goede, maar dan zou ik persoonlijk juist op dag 2 aan de 2C-B gaan en dag 3 MDMA. Met een kater aan de 2C-B lijkt me ook niet echt een succes. Van 2C-B krijg je dan weer amper een kater namelijk.

Bovenaan