Festival

Sloebertje

Experimenterende gebruiker
Hier was nog geen topic over, dus dacht ik: "hmmm, laat ik het dan maar maken". Mijn vraag is dus als jullie naar een festival gaan, welke drugs nemen jullie dan mee en op welke dagen pakken jullie dan wat?

Ik ga naar pukkelpop en ga daar waarschijnlijk weed, speed, mdma, enkele valiumtjes en misschien ghb meenemen.

Natuurlijk kan je ook jullie ervaringen vertellen vanop voorbije festivals.

:smoke:

Aking

Wijs gebruiker
Ervaringen?

xtc, Sziget, 2 australische meiden, en de autobandentent... wat was dat een brute zonsopgang toen :hearteyes:

shokora

Wijs gebruiker
Aking zei:
Ervaringen?

xtc, Sziget, 2 australische meiden, en de autobandentent... wat was dat een brute zonsopgang toen :hearteyes:

Dit jaar stuur je die australische meiden gewoon lekker naar mij toe > : D

Ewie

Belezen gebruiker
Op Pinkpop rethalin (gebrek aan beter), paddo's en veel, erg veel wiet, ging goed, maar voor volgend jaar absoluut xtc/speed o.i.d, want nu was ik rond 12-1 uur toch meestal moe en ging liever slapen.

Alcohol nauwelijks gebruikt :)

Northawke

Wijs gebruiker
Ik ga alleen een dagje naar Willekleurig, een lokaal festival hier in Groningen. Ik neem alleen wat wiet mee. Ik ga met de twee kinderen van een vriendin, dus ik heb geen tijd om drugs te nemen (en ook niet echt zin).

Michel197

Newbie
Xtc gaat hier standaard mee naar feesten

yaaaw

Bewuste gebruiker
Aking zei:
Ervaringen?

Hoe ben je aan xtc gekomen?? xtc op sziget is toch wel weer een must...vorig jaar rondom grote dancetent weten te regelen...staan aantal dealers, maar schijnen ook undercover woute tussen te staan hoorde ik achteraf...kan bullshit zijn maar in zo'n land neem ik echt 0 risico...
hahaha....daaaaaaaaaaaaamn echt niet normaal hoe lang ik al aant aftellen ben...nog 24 nachtjes tot aan heaven on earth :hearteyes:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ghb + normaal amfetamine, maar die ga ik nu eens thuis laten omdat ik nu eindelijk eens ''normaal'' wil gaan doen op zo'n festival.

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
wiet, hasj, xtc, is wel zo'n beetje mijn festival drugs,,
het licht er ook een beetje aan wat voor festival het is natuurlijk.

Lauu

Badass junkie
meestal neem ik mee:

kristallen(ligt eraan of ik pillen neem)
xtc(ligt eraan of ik kristal neem)
dex-pep...werkt lekkerder dan normale pep
4-fluor gaat binnenkort mee
hasj af en toe

:grin:

Miek221

Newbie
Dit jaar gaat er toch wel Ketemine, Speed en wat xtc mee. En natuurlijk wiet en wat alcohol. Het scheelt per dag wat ik neem, ik combineer alleen geen keta met alcohol want daar moet ik van overgeven, en das minder....

Bovenaan