Fentanyl

Oxydude

Newbie
Wie heeft er ervaring met Fentanyl?

Ik heb het gehad als pleister (75 mcg/h), en intraveneus.
Als een van de sterkst opiaten die beschikbaar zijn moet ik zeggen dat ik bijna niets merkte: geen Euforie, maar ook geen pijnstilling (dat was natuurlijk het doel he)
Hydromorphone was veel effectiever, maar dat is een soort heilige graal.

Is het makkelijk te krijgen in Nederland. Hoe zijn huisartsen in het algemeen met het voorschrijven van opioiden?

Ox

Bal0n

Badass junkie
Je voelde bijna niets van 75 ug/h?! En hoeveel heb je geIV't? Maar in Nederland worden ze eigenlijk nooit voorgeschreven, behalve na hevige operaties.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Je voelde bijna niets van 75 ug/h?! En hoeveel heb je geIV't? Maar in Nederland worden ze eigenlijk nooit voorgeschreven, behalve na hevige operaties.

ik dacht heel vaak bij kanker, vaker dan morfine al dan niet mga / methadon

Oxydude

Newbie
Oh nee hoor. Het kan best. Niet iedereen is gevoelig voor Fent.
Plus ik heb een hoge tolerantie. Tegen de pijn alleen al kauw ik helaas wel eens 80 mg OxyContin - is vergelijkbaar in sterkte met 160 mg morfine.

Ik ben er niet trots op, al lijkt dat zo hier. Ik zou willen dat ik aan 10 mg meer dan genoeg had.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Oxycodon, toch vrij zeldzaam in Nederland?

Hydromorfon wordt zelden voorgeschreven naar mijn weten.

Oxymorfon en hydrocodon is hier niet in de handel. België echter wel hydrocodon evenals thebacodon, maar dan weer geen oxycodon.

TimeKiller

Bewuste gebruiker
ik kreeg vrijdag een 25ug fentanyl pleister cadeau bij mijn mdma. Best wel heavy shit....vooral als je t op je tong legt.... :P :grin:

Bovenaan