Favoriete drank

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik drink het liefst een lekkere whiskey van zo'n 12 tot 15 jaar oud. Schotse voornamelijk maar ook bourbons etc. bevallen me wel. Op feesten is een rode wodka/red bull heel lekker als verfrisser, en er zijn ook heel veel verschillende soorten lekker bier.

Obyt

Experimenterende gebruiker
Mijn lievelingsdrank is bier :beer:

Het meest gekochte merk daarvan is Cara Pils, 16 eurocent per blik :grin:

Obyt

Psycho_Chrono zei:
Obyt zei:
Mijn lievelingsdrank is bier :beer:

Het meest gekochte merk daarvan is Cara Pils, 16 eurocent per blik :grin:

16ct :openmouth: Waar krijg je dat precies :grin:

In elk Belgisch grootwarenhuis normaal gezien...Ik kan je wel waarschuwen dat het niet altijd evengoed smaakt, zeker als je het voor het eerst drinkt, tis niet echt te vergelijken met Jupiler of Maas, maar al bij al is het best drinkbaar en is het stukken beter dan Heineken bv.

Goanaut

Bewuste gebruiker
In de Albert Heijn zie je wel vaker van die alto-gasten die dan voor 'n paar euro een tray euro-shopper bier kopen. :') Van die trieste gasten die allemaal maar bier drinken om bezopen te worden, en als het even kan zo goedkoop mogelijk. Heeft toch niks met bier te maken, de meeste van die goedkope rooitzooi..

matthijs

Badass junkie
Maar als je niet zoveel geld hebt en toch dronknen wilt worden is het toch gewoon de beste oplossing :confused:
Doe het zelf all the time :)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
lekker bier hoeft ook niet persé duur te zijn :)

Ik zelf ben helemaal weg van Guinness of Murphy's bier, heerlijk Iers bier :)

zommes

Badass junkie
Goanaut zei:
In de Albert Heijn zie je wel vaker van die alto-gasten die dan voor 'n paar euro een tray euro-shopper bier kopen. :') Van die trieste gasten die allemaal maar bier drinken om bezopen te worden, en als het even kan zo goedkoop mogelijk. Heeft toch niks met bier te maken, de meeste van die goedkope rooitzooi..

Daar zo op neerkijken vind ik anders minstens zo triest.

Serenity

Badass junkie
Goanaut zei:

.. alleen maar bier drinken om bezopen te worden ..

wat is daar mis mee dan? Je slikt toch ook n pilletje om lijp te worden, ookal zijn die dingen zo goor als ze achterin je keel blijven?
Ieder zo z'n ding hé, laat ze gewoon lekker :)

Goanaut

Bewuste gebruiker
Klopt, maar ik drink meestal alcohol om een fijne tijd te hebben, niet om me het leplazarus te zuipen aan kwaliteitsloos vocht. Uiteraard zijn er mensen die dat wel doen en dat moeten ze helemaal zelf weten.

Overigens @ Zommes: Het zijn dan ook meer de personen zelf (die ik soms ken) waar ik op neerkijk, dan op het feit dat ze dat kopen.

Ha!

Sloeries :grin: (whiskey/amaretto) en cola + lekker wat whiskey of beerenburg.

slowcheetah

1. Bacardi ijs
2. Cognac
3. sambuca en absinth
4. Jenever cola
5. Bier Leffe (gister gekelderd van 1 naar 5, ging niet helemaal goed :cry: )

Fishhead07

Wijs gebruiker
rode wodka met red bull. malibu cola.

maar dan geen echt vodka :P maar van dat 20% spul. en malibu of elpicu maakt mij neit uit doe het voor de smaak niet om dronken te worden.

WANT IK HAAT VERVELENDE DRONKEN MENSEN!!

sorry ff mijn frustratie eruit :flushed:

Broekske

Newbie
Ik vind een gewone lekker frisse pint nog altijd het lekkerst . Maar een glaasje wodka of baileys , pissang , sangria , gaat er ook wel altijd nog in.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Bier! En witte wijn en rosé. Dat drink ik toch wel het vaakst.
En zo heel af en toe wodka red bull of bacardi met fris.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod

Wawa

Belezen gebruiker
voor de gezelligheid een biertje en/of whisky, bij goed eten wat wijn en om echt helemaal van de keart te gaan wodka :)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
@Harry, matcha thee.

Een heerlijke 6uur durend energetisch gevoel met kalmte in de geest, superlekker, ontgiftend,.... en uitgeroepen (terecht) tot een van de gezondste dranken op aarde.

PROBEREN!!! hangt wel een prijskaartje aanvast :) , en moet je'r een bamboekloppertje bovenop bij aankopen.

Grts

harry123

Bewuste gebruiker
Hmm klinkt interessant, dit soort dingen trekken mij laatste tijd echt aan. Dus denk dat ik het wel wil proberen, dit zou je gewoon bij een chinese toko kunnen kopen? En het effect is ook echt te merken?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
harry123 zei:
Hmm klinkt interessant, dit soort dingen trekken mij laatste tijd echt aan. Dus denk dat ik het wel wil proberen, dit zou je gewoon bij een chinese toko kunnen kopen?
Hier vind je't in sommige theespeciaalzaken/bio'natuurwinkels, chinese toko geen ervaring mee, dacht het niet, matcha is japans. Gewone groene thee zal je wel vinden in de toko over matcha heb ik zo me twijfels.
http://www.aiya-europe.com/nl/matcha/over-matcha
http://www.aiya-europe.com/nl/matcha
De mijne is ook van het 'aiya merk' en ben er echt tevreden over.
http://www.aiya-europe.com/nl/kopen/mat ... tcha-Izumi
deze heb ik, relatief goedkoop in vergelijking met de duurdere soorten, en hij werkt prima.
Je kan'm blijkbaar vanop die site bestellen.

harry123 zei:
En het effect is ook echt te merken?
Zeker is het effect te merken: 6/7 uur duidelijk merkbare energie, 'zen' geest, antistress, beter gemoed, veel energie maar niet irritant zoals bij koffie, je kan nog ergens rustig gaan zitten omdat je geest zo kalm is. Geen weerbots (dip) zoals bij koffie, ontgiftend, zuiverend, antioxidanten, positief effect op spijsvertering/stofwisseling,.... zo kan ik nog wel een eindje doorgaan. Gewoon....probeer en ervaar :)

Als je nog vragen hebt mag je me altijd een PB sturen anders gaan we te ver offtopic :wink: .

Enjoy

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Alcohol is niet 1 van mijn favoriete middelen maar zelfs ik heb een favoriet drankje of in ieder geval een favoriete smaak. Smirnoff Ice lekker zoek lekker mild heerlijk onder het blowen van bier krijg ik zo kleffe mond..

harry123

Bewuste gebruiker
willemvaag zei:
Alcohol is niet 1 van mijn favoriete middelen maar zelfs ik heb een favoriet drankje of in ieder geval een favoriete smaak. Smirnoff Ice lekker zoek lekker mild heerlijk onder het blowen van bier krijg ik zo kleffe mond..

Ik krijg van bier altijd zo'n droge bek, vooral als ik daarnaast nog snuif.. Dan is op een gegeven moment een watertje echt hemels.

ThePhotographer

Een goede rode wijn of verse sangria (rood of wit) vind ik heerlijk maar alleen op gelegenheden zoals een etentje.

Met stappen val ik vaak terug op bier maar je kan me echt wakker maken (niet letterlijk) voor White Russian, die we allemaal kennen van the Big Lebowski of een pure Licor 43 met veel ijs. Ik kan ook oprecht genieten van drank.. ben geen overmatige zuiper om maar lam te kunnen gaan.. maar helaas met mijn budget is het elk weekend bier, bier en nog eens bier.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Kiwi, passievrucht, banaan, sinaasappel, yoghurtkaas...staafmixer erdoor en hopaa wat lekker zeg
Mag gelijk bij me 'favoriete' dranken :)

Meijerr

willemvaag zei:

En van Smirnof? jeuk aan je neus

Bovenaan