Favoriete Combinaties

Jeller

Badass junkie
Welke combinaties hebben jullie het liefst?

voor mij is wiet en bier de leukste, en dan vooral veel bier..
lekker scheef zitten, nie te loom en me alles lachen

xtc en weed is ook wel leuk, ma das vooral omda de weed echt zo lekker smaakt dan, het effect is meestal minder merkbaar..

verder ook nog weed en veel eten :) , maja das geen drugs hehe

minn

Badass junkie
bij mij wiet en alcohol..
alcohol niet bover de 15% want dan word het pijnlijk voor mn hoofd :)

is een leuke combi voor t uitgaan :)

A

Anonymous

Gast
Mogge minn!!

Uhm, eerst wiet daarna alcohol is de leukste combo voor mij.

Bal0n

Badass junkie
LSD en alcohol! Eventueel een mooi hasje erbij en de avond is bij voorbaat al geslaagd :).

Methylone + paddo's was ook prachtig, maar niet te vaak.

melissa

Wijs gebruiker
sos en alcohol

alcohol voornmlk. als de eerste lijn te hard aankomt.....
twee blikjes baco........
dan over op cola,of water........
en als ik niet rustig word aan t eind van t verhaal drink ik nog wat.....
ik ben ook nooit echt belabberd de next day....
ja van slaapgebrek wel :grin:
als je goeie sos hebt,heb je over t algemeen ook nergens last van de volgende dag.....

Jeller

Badass junkie
ja vmaar van effect is die niet zo verschillend. is gewoon lekkerst

en deranged, heb je niet liever shag+vloei+vuur :)

Mr.jiho

Wijs gebruiker
eerst beetje bier "tipsy" en dan mdma en tijdens je "mdma-trip" nog wat bier drinken maar niet teveel en af en toe een jointje erbij :hearteyes:

BacingsPen

Badass junkie
Sinds vandaag heb ik de juiste combinatie gevonden :grin:

Met dank aan de heer spaceckonijn...

Deze combinatie valt namelijk byzonder goed in de smaak: Ephedra+Wiet+Alcohol :hearteyes:

Snap opzich wel waarom Ephedra verboden is :mrgreen:

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
heb niet veel gecombineerd ( kan ook niet als je nog niet veel verschillende drugs heb gedaan ).

wiet/hasj-alcohol : In het begin geeft het een lekkerder gevoel dan apart, de grens van teveel is snel bereikt en dan vind ik zowel het bier als de joint niet meer smaken. Ik word dan ook erg onrustig, kan met niet concentreren en word heel duf.

mdma-hasj : Goeie combinatie! De smaak van een joint ervaar ik als nog lekkerder dan normaal en het versterkt wel het "spacende" effect

Jeller

Badass junkie
Een beetje wel ja, maar na 15 minuten is het gelijk al terug weg :confused:

En al wiet+drank je niet goed valt moet je wat actiever doen, dansen is echt de ideale oplossing..

Mr.jiho

Wijs gebruiker
overlaats de combinatie gedaan:
alcohol (whisky ongeveer een kwart/halve fles)
mdma (2capsules =0.25gr)
speed (iets minder dan een halve gr of net een halve gr)
eerst wat speed gesnoven en dan wat gedronken en dan wat later die capsules genomen, nog wat gesnoven en nog wat gedronken

effect: je voelt je lekker warm door de alcohol en je voeld je wat dronken
maar toch ben je helder door de speed en heb je veel energie
dan die mdma erbij, geeft een spacend-gevoel+het bekende love feeling
was een leuk avondje :grin:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
lot zei:
^is dat niet zonde van je XTC of je speed?

Nee,zolang je het niet tegenlijk gebruikt is het een goeie combo vind ik.

need^weed zei:
dat is idd zonde van je xtc, het love gevoel word namelijk minder door de speed....

Ik vind het lekker om het begin van de avond pillen te nemen,en zo een beetje tegen het einde als je wat moe begint te worden een klein beetje speed erbij te nemen.
Dus lovegevoel maak je genoeg mee :)

J0rrit

Badass junkie
ligt er maar aan. Ik heb een keer hele sterke speed gehad, als je dr veel van nam kreeg je ook love-gevoel n beetje en spacede je ook redelijk hard. Ook wel logisch als je weet dat speed ook beetje serotonine vrijmaakt ( als je veel pakt dus genoeg voor love-gevoel te krijgen )

MissDior

Bewuste gebruiker
Afgelopen weekend wat ge-experimenteerd met xtc, speed, sos, ghb, en alcohol was wel grappig, zeker voor herhaling vatbaar :mrgreen: ghb wel pas op t allerlaatst genomen, toen was de alcohol wel uit mn bloed..

Ben van vrijdag tot zondagavond doorgegaan, heeft wel een week geduurd om van te herstellen!!! :grin:

Razar

Belezen gebruiker
Lachgas en mdma :mrgreen: beste combinatie ooit als je goed gaat op de mdma dan denk je dat je in de hemel zit, maar als je net bad gaat denk je dat je in de hell zit tijdens je lachgastrip. Tis dus alles of niets :mrgreen:

MrN

Experimenterende gebruiker
de combinatie van mijn twee favoriete drugs, lsd en ketamine... magoed, deze combi is absoluut niet voor iedereen weggelegd

Bovenaan