Nou, ik heb hem inmiddels thuis liggen, en een vriendin van me zei letterlijk 'ow, wat een schattige poepie zeg'.
Het is een soort van miniatuurtje van een xanax bar ; want volgens mij en de vriendin is een xanax bar groter, maar dat weet ik niet zeker aangezien ik er nog nooit ééntje daadwerkelijk in mijn handen heb gehad.
Als je hem goed op de foto wil zetten moet je echt de macrostand aanzetten.
Voorlopig leuk voor de heb.
Heb mijn 0.4gr 3mmc meteen in mijn timelocker gedaan (en 250mg 3-FA; die heb ik nog niet eerder geprobeerd)
De 3mmc is binnenkort, in mijn minivakantie aan de beurt, en de 3-FA volgende maand ; ga een vriend helpen met de verhuizing en schilderwerk.
Maar deze fanax gaat achter in de la, bij mijn diclazepammetje, pagoclone en rilmazafon.
Kan nog steeds niks vinden wbt de werkzame stof, flubrotizolam. Brotizolam, zonder de flu, wél, schijnt ook een hele korte halfwaardetijd te hebben, net als etizolam maar wat de fluor voor de bro doet? wie zal het zeggen.
Zat even te denken om hem aan te bieden bij een testcentrum, maar weet niet of men hem als NPS accepteert, en het is zo'n onbekende stof dat het eigenlijk een inkoppertje wordt wbt advies. wellicht incl. waarschuwing op de één of ander lijst.
Het is en blijft een RC hé.
Volgens een vriend zijn zoeksessie op het WWW is er op een Scandinavisch forum al over de flubrotizolam in een fanax bar gesproken, en is hij daar ook uitgetest, met -schijnbaar- tegenvallende resultaten wbt sterkte en effect.
Ik kan jullie iig niet verder helpen. Ben niet zo'n early adopter.
En heb weinig met benzo's. voor mij zijn ze puur functioneel. Zou bijna zeggen dat als iemand zich geroepen voelt... je mag hem zo hebben. maar wellicht overtreed ik daar de regels mee? Dan heb ik niks gezegd.