fake!

Lambik

Experimenterende gebruiker
hebben jullie ook weleens je maten voor de gek gehouden met drugs?

ik heb bijvoorbeeld gezecht van ja , in deze jonko zit hasj in te lekker gewoon moet je ook? , die gene zij natuurlijk ja en het mooie er van was dat er geen hasj in zat en hij super nep deed , net alsof ie echt stoned was!
was echt om te lachen! :mrgreen:

tijdje terug ook gedaan met , een lacoste flesje ik zei dat er mioxide inzat ( zelfverzonnen ) + dat je er super high van werd.
wat was het effect weer nep high en net alsof doen of hij stoned was!

k vindt het maar prachtig en hun maar nep doen!

Doerak

Bewuste gebruiker
Ik vind het eigenlijk nogal kinderachtig. Ik zou er zelf niet in trappen als je zou zeggen dat het hasj was. Mioxide zou ik niet geloven omdat de naam niet deugt. Die slaat gewoon nergens op. Het verkopen... schande.

Mindless1985

Badass junkie
Ik heb een keer paddestoelen voorgeschoteld gekregen.die niet paddo's waren. Ik walg van champiogns en alle andere soorten eetbare paddestoelen dus ik had geen idee dat het gewoon dingen van de AH waren in een paddo bakje. Was ook m'n 2e keer paddo's. Na een kwartier eindelijk alles weg, beginnen ze me keihard uit te lachen moest ik nu NOG een bakje paddestoelen opeten (nu echte paddo's)

caatje

Badass junkie
Kvind t een klote streek, hoe zou jij je voelen als ze het bij jou hadden geflikt? Als je mij zo had bedonderd dan was je nog niet klaar met mij!

azgaza

Badass junkie
Wat flauw zeg, nee daar doe ik niet aan, nooit gedaan. Is ook nooit bij mij gedaan en wordt in mijn omgeving ook niet gedaan.

Lambik

ok , het is genaaid ja
maar dit zijn streken voor mensen voor onder de 18 ,
de meeste die geregistreerd zijn , zijn al veel ouder rond de 20 ofzo!

+ maten moet je kunnen voor de gek houden toch?
als mij het was overkomen , zou ik eerst boos reageren daarna er om moeten lachen

/ zal het wel ff verwijderen!

Doerak

Bewuste gebruiker
Je bent er zelf nu dus ook achter dat het een beetje stomme actie is. Een grap op z'n tijd met maten kan leuk zijn, maar ik neem aan dat je geen fakedrugs verkoopt aan vrienden, of wel? Dat zou nog stommer zijn.

-spaceman-

Badass junkie
Dzy zei:
Ik heb een keer paddestoelen voorgeschoteld gekregen.die niet paddo's waren. Ik walg van champiogns en alle andere soorten eetbare paddestoelen dus ik had geen idee dat het gewoon dingen van de AH waren in een paddo bakje. Was ook m'n 2e keer paddo's. Na een kwartier eindelijk alles weg, beginnen ze me keihard uit te lachen moest ik nu NOG een bakje paddestoelen opeten (nu echte paddo's)

:mrgreen: hehe

Lambik

Doerak zei:
Je bent er zelf nu dus ook achter dat het een beetje stomme actie is. Een grap op z'n tijd met maten kan leuk zijn, maar ik neem aan dat je geen fakedrugs verkoopt aan vrienden, of wel? Dat zou nog stommer zijn.

aan vrienden niet doerak , maar je weet wel aan van die knuppeltjes die dan net je naam weten , en die je eigelijk ook geneens mag en ook weleens met je groep je meelopen!

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
Nee, bij vrienden doe je dat niet.
Maar bij van die mensen die drugs 'stoer' vinden :rolleyes:

Ik ben er wel eens bij geweest.
Ze hadden die jongen paracetemol gegeven en gezegt dat het xtc was.
Nou die jongen was me toch vreemd.

Ik snap dat niet he, als ik de drugs niet voel ga ik ook niet alsof doen.

Lambik

haha
dat heb ik nou nog nooit meegemaakt!
mijn vrienden hebben me nog nooit voor de gek gehouden , met drugs!

vorige keer bij me maat ,

1 grammetje coke , zout en poedersuiker!
die gek gaat er ten eerste geneens aan proeven , das al dom!
je kan wel verwachten van een maat dat het poedersuiker is!

gaat tie junk dat nog opsnuiven ook!
heel z'n neus prikken door dat zout! :mrgreen:

Delirium

Badass junkie
Iemand zout laten snuiven is niet eens leuk meer, gewoon gemeen, het slaat nergens op.

Ik hoop dat ze jou ook een keer rattegif ofzo laten snuiven :smoke:

Imke

Badass junkie
Ik ging vroeger soms wel eens mee naar het stamcafé van mijn vader, en we hadden op een dag een discussie dat alcoholvrij bier hetzelfde smaakt als gewoon bier, en er waren een paar mannen die zeiden van niet, dus op een avond hebben wij die mannen gewoon alcoholvrij bier geserveerd en ze merkten er niks van.. dat is alles..

Iemand zout laten snuiven is niet gemeen, dat is zoiets als iemand azijn laten drinken ipv water en dat is kattenkwaad en kattenkwaad is leuk. :smoke: Je gaat er niet dood van ofzo.. :rolleyes:

Delirium

Badass junkie
Saivy zei:
Iemand zout laten snuiven is niet gemeen, dat is zoiets als iemand azijn laten drinken ipv water en dat is kattenkwaad en kattenkwaad is leuk. :smoke: Je gaat er niet dood van ofzo.. :rolleyes:

Alleen prikt zout als de neten en bijt het in je neus. Nouja, gelukkig heb ik in ieder geval niet zulke vrienden.

(Toch? :rolleyes: )

Hype

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Ik ging vroeger soms wel eens mee naar het stamcafé van mijn vader, en we hadden op een dag een discussie dat alcoholvrij bier hetzelfde smaakt als gewoon bier, en er waren een paar mannen die zeiden van niet, dus op een avond hebben wij die mannen gewoon alcoholvrij bier geserveerd en ze merkten er niks van.. dat is alles..

hm vreemd, ik was een keer knetterdeknetter stoned en had de nodige biertjes op en die gasten gaven me toen een malt biertje (had ik niet echt door) en TERING ik dacht dat het bier gewoon over datum was tot ik op 't flesje keek.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
fucking hell gast, laat jij je vrienden fucking zout snuiven? Heb je wel eens zout gesnoven, zoiets doe je gewoon niet dat is triest!

Allolalie

Bewuste gebruiker
Delirium zei:
Saivy zei:

Alleen prikt zout als de neten en bijt het in je neus. Nouja, gelukkig heb ik in ieder geval niet zulke vrienden.

(Toch? :rolleyes: )

Watch and learn.

Imke

Badass junkie
Waar zeuren jullie eigenlijk over? Jullie plooien allemaal wel speed en coke in jullie neusgaten maar zout is te gevaarlijk? :openmouth:

Lambik

Psycho_Chrono zei:
Heb je wel eens zout gesnoven, zoiets doe je gewoon niet dat is triest!

ja ik heb zovaak zout gesnoven gozer ,
toen ik verkouden was!
maar ik wacht nog weleens op het moment dat mijn vrienden me terug gaan pakken!

maar ja , moet ik tegen kunnen
heb het ook zovaak bij hun gedaan hehe! :mrgreen:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Snap niet dat mensen gaan doen alsof als je niks voelt, en zo sterk kun je ook niet 'denken' dat je iets voelt, veel drugservaringen zijn daar te heftig en duidelijk voor. Als ik merk dat iets niet werkt ben ik juist teleurgesteld en probeer ik goeie shit te regelen die wel werkt..

Lambik, jij en je vriendjes zijn volgens mij inderdaad van die stoere 'kijk-mij-ik-gebruik-drugs' gastjes, en je bent 16 ofzo..

Jeller

Badass junkie
kan wel grappig zijn.. bij mij hebben ze dat met weed ooit eens geprobeerd, omdat ze dachten dat ik met echte weed ook fakete dat ik stoned werd :confused:

niet gelukt dus :)

een lijn zout ipv speed is ook al gebeurd :mrgreen:
die zelfde avond was het bijna gelukt om de gever van de zoutlijn een dafalan te laten snuiven, wat was die lang bezig met kappen :grin:
iemand een joint laten rollen met een hasjachtig steentje :wink:
ik vind het wel lachen, kga akkoord me Saivy :tongueout:

en tja als het gewoon onder vrienden is en geen geld mee gemoeid is, kan het toch geen kwaad.. kvind het maar dwaas dat jullie daarover neuten, wat voor saaie mensen zijn jullie toch :confused: of is drugs een emotioneel kwetsbare plaats bij jullie die echt heel gevoelig ligt? :cry:

DIE EMO-KIDS!! :angry:

:wave:

Chrizonez

Newbie
Lambik zei:
hebben jullie ook weleens je maten voor de gek gehouden met drugs?

ik heb bijvoorbeeld gezecht van ja , in deze jonko zit hasj in te lekker gewoon moet je ook? , die gene zij natuurlijk ja en het mooie er van was dat er geen hasj in zat en hij super nep deed , net alsof ie echt stoned was!
was echt om te lachen! :mrgreen:

tijdje terug ook gedaan met , een lacoste flesje ik zei dat er mioxide inzat ( zelfverzonnen ) + dat je er super high van werd.
wat was het effect weer nep high en net alsof doen of hij stoned was!

k vindt het maar prachtig en hun maar nep doen!

je moet wel opletten dat veel syntetische drugs ook psychisch zijn dus bij sommige drugs moet je ook wel faken om het gevoel te evrsterken en dan komt de rest vanzelf wel :)

Lambik

Goanaut zei:
Lambik, jij en je vriendjes zijn volgens mij inderdaad van die stoere 'kijk-mij-ik-gebruik-drugs' gastjes, en je bent 16 ofzo..

ik ben 16 ja , en nee ik doe niet stoer met drugs en nee ik spot niet met mensen die drugs gebruiken
maar hoe nu het topic verloopt gaat het wel al een stukje beter!

gewoon of je wel eens je vrienden voor de gek heb gehouden , of zelf welleens bent voor de gek gehouden! :wink:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik heb wel eens voor een gozer die ik kende een joint gedraaid zonder iets erin. Die gozer ging helemaal raar doen, in de bosjes liggen enzo :grin: . Ik heb me helemaal kapotgelachen, en hem verteld dat het gewoon een lang sjekkie was.

En bij mij op de middelbare school hadden een paar gasten een joint voor iemand gedraaid met sjek en balhaar. :kots: Dat zou mij dan net iets te ver gaan.

teebo

Bewuste gebruiker
Dzy zei:

hehe :grin:

Jadi

Bewuste gebruiker
Goanaut zei:
Pas op :P Hier op DF is de leeftijd nogal een zwak punt...

jasper

Wijs gebruiker
Goanaut zei:

man wat ben jij een kut vent waarom zou deze jongen nu een stoere 'kijk-mij-ik-gebruik-drugs' gastje zijn, heb jij nog nooit een grapje met je vrienden uitgehaald??
en wat is er mis met 16 zijn? ik ben liever 16 dan 18 hoor

ik heb eens horen zeggen dat een maat van me bij iemand die thuis nok lag 10 potloden in z'n gat had gestopt

dit zal wel overdreven praat zijn denk ik :P

Imke

Badass junkie
barry zei:
ik heb eens horen zeggen dat een maat van me bij iemand die thuis nok lag 10 potloden in z'n gat had gestopt

dit zal wel overdreven praat zijn denk ik :P

En wat heeft dat nog met drugs te maken dan? :P

vlaemink

Belezen gebruiker
Ooit kwam er een schoolgenoot op een fuif naar ons toe met de vraag of hij geen joint mee mocht paffen. Die kerel was zo typische 'ik-koop-nooi-weed-maar-smoor-tog-altijd-mee-met-mensen'type die we hier F zullen noemen

Wel wij zetten ons op een bankje, pakken een lang blaadje,rollen ons tipke,doen tabak i het blaadje... Maar een maat vn mij had in zijn tuin van die 'muntplanten' staan en deed van die bladeren (of whatever het is)dit af en toe in zijn gerolde saffen voor een aangenaam smaakje.

Hij knipoogde naar ons en begon de munt in de ''joint'' te rollen. :wink:
We lieten de 'joint' rondgaan en dan was het eindelijk aan F. Hij trok een paar keer licht en zei dat het precies wel goeie weed was.
Uiteindelijk begon hij zo precies echt stoned enorme lachkicks te krijgen en zich stoned te gedragen. GIEREN gewoon :) :grin:

Daarna hebben we hem het wel zelf gezegd en hebbe nwe geod gelachen, en begonnen we echte joints te rollen :grin:

Zo een mopje is nog we llachen :)

azgaza

Badass junkie
Volgensmij maak je dan het onderste stuk van je darmen echt helemaal stuk.. maargoed. Ik heb dus nog nooit een drugsgrap met iemand uitgehaald, wel andere grappen natuurlijk.. maar voor bietsers vind ik het soms nog wel kunnen bij blowen, moeten ze maar niet altijd bietsen.

Freezing

Bewuste gebruiker
nooit echt gedaan nee, klinkt opzich wel lachen allemaal maar gebruik liever normaal dan dat ik mensen ermee voor de gek meot gaan houden ( of word gehouden ) tis wat je zelf wilt he

en ff over de 16jarigen, ik ben ook 16 maar heb er geen humor aan mensen zout te laten snuiven omdat het misschien wel coke zou zijn. :rolleyes:

Bovenaan