Extreme wause rush!

piethein

Newbie
Heey mensen, ben tamelijk nieuw hier. Maargoed
waar het dus over gaat:

Ik ben nu behoorlijk waus (typen is moeiluk :() en ik heb een manier gevonden (mits die er nog niet was) om een x\extreme wause RUSH te krijgen.

Tijdens je piek knijp je je 2 aders/slagaders in je hals dicht (die 2 naast je adamsappel) en wacht tot je zicht witter wordt
Zodra je loslaat voel je de lekkerste gevoelens door je lichaam die er bestaan (beter dan klaarkomen! :grin:)

IK weet niet of dit een 'gezond' plan is maar het werkt RETE RETE RETE VERDOMD goed :)!!

ECht kicke joh!

Lana

Wijs gebruiker
Gatverdamme. Dan spoor je ook niet.
Wacht maar op het moment dat je blijft liggen en niet meer opstaat.

nutsss

Wijs gebruiker
:openmouth: Mijn God!

Hoe bedenk je nou zoiets? Begin je de adertjes in je kleine teen dicht te knijpen en zo verder? Was het een mislukte zelfmoordpoging met prettige side-effects? Valt het onder de oude aziaatische wijsheden?

Waarom probeer je zoiets?

acidboy

Badass junkie
Ik meen dat ze een paar jaar terug in amerika een soort rage hadden onder kinderen.
Die knepen ook hun hals dicht, soms ook met touwen enzo. Dit onder nuchtere omstandigheden, maar omdat je hersenen even geen zuurstof krijgen enzo, krijg je een soort high.
Wat zelfs verslavend werkte voor die kids, waardoor ze het dus ook in hun eentje gingen doen, thuis, op hun kamer.
Waar ze vervolgens dood gevonden werden door hun ouders die dachten dat hun kind zelfmoord gepleegd had.
En dan hebben we het over kids van 12 jaar ofzo.. echt lijp.
Maargoed, tsjah, ik kan me voorstellen dat je er een vette rush van zou kunnen krijgen. Maar dan vraag ik me af, is mdma niet genoeg? neem desnoods een sterker pilletje ofzo..
Je moet het zelf weten, verantwoord kan ik het in ieder geval niet noemen.

-spaceman-

Badass junkie
Het eene kleine momentje dat je hersenen geen zuurstof krijgen gaan er miljoenen hersencellen dood!!! Dit is het meest onverstandige wat ik heb gehoord op df.. Jij gaat verder dan de plannen van telefoon, wat uiteindelijk grote gevolgen kan hebben! Ik raad je dan ook aan dit NOOIT MEER TE DOEN!!!!

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Dat bedoel ik dus met het word steeds gekker hier.
Als je in het ziekenhuis wakker wilt worden moet je vooral je slagaders dichtknijpen

MetaalKonijn

Badass junkie
Hij doelt erop dat gij uw spreekwoord verkeerd gebruikt, aangezien als iets heel extreem is, het ver ónder het topje van de ijsberg ligt. :P

Mindless1985

Badass junkie
Het topje van de ijsberg betekent dat het nog maar het begin is van een heleboel dat er nog gaat komen :wink:

Het komt ervandaan dat wat je ziet van een ijsberg nog helemaal niks is omdat er onder water nog veel meer van die ijsberg is en je daarmee moet oppassen. A la titanic.

neti

Badass junkie
klinkt niet verkeerd hoor, ga t toch ff proberen :tongueout: al zal ik t niet te ver laten komen... deed het toen ik klein was ook wel es (alleen dan zonder pillen)

Lana

Wijs gebruiker
Enesteene zei:
klinkt niet verkeerd hoor, ga t toch ff proberen :tongueout: al zal ik t niet te ver laten komen... deed het toen ik klein was ook wel es (alleen dan zonder pillen)

Oke, we zullen alvast een condoleance-register openen...

neti

Badass junkie
valt wel n beetje meer hoor... goed zover hij het laat komen met wit voor de ogen is idd net wat te ver

piethein

Newbie
Ok naja ik ga me niet verdedigen, weet ook dat het HEEL stom is maar dat is MIJN keuze nietwaar :wink:.
Ik doe het ook niet totdat het helemaal wit wordt voor me ogen, 2 seconden ofzo. Heb het verkeerd opgeschreven!
Ik ben nog niet dood, kheb nergens last van. Voor mij dus een leuke toevoeging aan mn mdma trippie! :tongueout:

neti

Badass junkie
ieder zn ding he, om aan de waan van alledag te ontnappen, de een kijkt gtst, de ander snijdt in zijn polsen, weer n ander onderbreekt de bloedtoevoer naar de geest

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Hij doelt erop dat gij uw spreekwoord verkeerd gebruikt, aangezien als iets heel extreem is, het ver ónder het topje van de ijsberg ligt. :P

lol, dacht al dat er iets niet klopte in die zin, knetterkop :stoned:

chr776

Experimenterende gebruiker
Hetgeen hieraan is dat het dichtknijpen van uw strot tot het bewustzijn verliest bijna hetzelfde gevoel geeft als een black-out krijgen..wat ook wel een fijn gevoel kan zijn een black-out krijgen (zolang ge niet tegen de hoek van een kast of tafel valt natuurlijk).
Alleen is het dichtknijpen van de strot toch wat extremer en als ge echt out gaat daarvan kunt ge toch even niet meer op uw benen staan als ge enkele seconden later bijkomt en hebt ge nog minder benul van wat er gebeurt is of waar ge juist zijt.

Moon

Bewuste gebruiker
:openmouth:

Neem af en toe wat flinke trekken van een joint dan krijg je ook een lekkere rush maar je eigen keel dichtknijpen lijkt me toch niet zo'n goed idee :rolleyes:

Bovenaan