Extractie van: Mimosa Hostilis.

Dimethyltryptamine

Experimenterende gebruiker
Hoi medepsychonauten,

Enige tijd geleden mimosa hostilis besteld uit Brazilië.
Heeft even gelegen voordat ik met mijn eigen extractieprocessen ben begonnen.
Gezien het feit dat je toch scheikundig/amateuristisch bezig bent (ben zelf geen scheikunde expert) heb ik mij goed ingelezen over het proces, de extractie enz enz. Affijn verschillende teks doorgenomen en uiteindelijk de tek van Snuifduif (staat op dmt-nexus) gevolgt.

Niet al te moeilijk bleek achteraf.

Helaas de eerste yield uit 3 potjes was maar 0,34gr...
Waarschijnlijk ergens een foutje gemaakt.

De tweede extractie ging al een heel stuk beter, deze potjes brachten samen een hele fijne 1,34gr op. Niet verkeerd toch?

Bij beide extracties waren de kristallen spierwit erg mooi om te zien :hearteyes:

Inmiddels aan de 3e extractie begonnen... Potjes in de vriezer.. En ja hoor witte puntjes zichtbaar.

Ziet er aardig uit toch?!?
Iemand een tip om deze kristalletjes groter te laten groeien?

Jullie mening is welkom!

Greetz Nickkiss

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hallo Nickkiss,

Ik ben hier net nieuw op het forum en vindt het echt geweldig wat sommige psychedelica kunnen bieden. Ik heb zelf ook een zeer lange tijd uit proberen te vinden wat de beste manier was om DMT te extracten. Op andere sites heb ik gelezen dat je grotere kristallen zou krijgen als je ervoor zorgt dat de DMT oplossing langzaam laat afkoelen in de koelkast en vervolgens een paar uur in de vriezer en zo steeds omwisselen tot dat de kristallen niet meer groeien. Welke soort Naphtha gebruik jij voor de extractie want de kristallen zien er zeer zuiver uit! Ohja en het is ook erg belangrijk dat de vriezer zo koud mogelijk kan worden.

Mvg,

ElvenSpice

Dimethyltryptamine

Hai Elvenspice,

Ik mag geen extractiemethodes of iets beschrijven op het forum.

Ik heb zelf de tek gebruikt die Snuifduif heeft beschreven op www.dmt-nexus.me
link naar de tek: https://www.dmt-nexus.me/forum/default. ... s&m=430610
MODS, is dit niet toegestaan? excuses voor mijn onwetendheid, kon et zo snel niet terug vinden in de forumregels... dan mogen jullie hem uiteraard aanpassen!!!

In mijn extracties maak ik gebruik van wasbenzine..zuiver spul wat voor deze mooie witte kristallen heeft gezorgd (denk ik)

Truc van mijn extractie is een combinatie van 2 tek..
Door nadat je de oplossing heb laten staan en wasbenz er in heb gemieterd, 1x goed schudden, en de volgende 2x rustig wentelen, zo komt de wasbenz overal in je soep.

Nogmaals mods... mag deze info niet.. wees zo vrij om het aan te passen en licht mij even in.

Ja die methode had ik inderdaad ook gevonden voor het vergroten van de kristallen, ook geprobeerd uiteraard:) gaf helaas niet het gewenste effect! Kristallen bleven de zelfde grote.

Hoop dat je wat aan deze info heb.

Greetz

reverb

Bewuste gebruiker
Interessant.

@Nickkiss (en anderen), kun je de werking van deze mimosa beschrijven? Hoe doseer dit, etc.?
Ik ken de plant niet. <10 mins later> Heb even op Erowid gelezen en het is echt een interessant tripmiddel, maar geen gemakkelijk middel. Neem je dit altijd met syrian rue? Wat zijn jouw ervaringen?

Dimethyltryptamine

@ Reverb en anderen,

Door deze extractie maak je een freebase vorm van dmt.
Oftewel rookbaar. Ik neem aan dat je dit al wist, aangezien ik jou hulp had gevraagd omtrent het roken en doorbreken hiermee :tearsofjoy: :P

De werking van nn dmt is een zeer heftige, toch mooie ervaring en niet voor iedereen weggelegd (naar mijn mening). Doseringen verschillen naar ieders mening, sommige leggen gewoon wat in hun pijp/bong/machine en ikzelf weeg liever nog eventjes precies af wat ik neem. Inmiddels heb ik wat kleine ervaringen mogen opdoen met deze stof (ook in de PB aan jou gemeld, nogmaals dank voor de info die je hebt gegeven). Wat fijne kleurrijke ervaringen opgedaan, en ook een minder fijne ervaring. Dit laatste is voorgevallen met een hoop whiskey en bier, kreeg toen het gevoel dat het niet welkom was deze stoffen te combineren. Mijn vriendin heeft toen even gegoogled en zei toen dat meerdere zo'n gevoel hadden na dat ze dmt hadden gecombineerd.

Zelf heb ik nog geen breakthrough mogen ervaren, wel heb ik afgelopen keren een flinke tunnel aan kleuren gezien en hoorde ik naar wat mij leek stemmen die lachten, en heb ik eenmaal geluiden gehoord die een beetje leken op getreur (alsof ze het jammer vonden dat ik nog niet verder kwam).

Wat betreft de syrian rue, ik dacht dat dit een MAO remmer was?
Niet hiermee geprobeerd nog, deze gaat icm mimosa als geheel om ayahausca te maken..(correct me if i'm wrong). Al wil ik die manier nog wel gaan proberen, maar twijfel nog waar en wanneer. Is zoiets verstandig om thuis te doen, en als begeleiding m'n vriendin? Of toch een andere manier.

@ Reverb, zou je jou ervaringen kunnen delen met dmt? Benieuwd naar wat anderen zoal meemaken.

reverb

Bewuste gebruiker
Ik heb je post gemist en lees deze nu (en heb de tijd om te reageren). Grappig, ja ik had dit niet verbonden met dmt. Je hebt freebase dmt gemaakt!

Wat zijn mijn ervaringen? Ik mix dmt nooit en rook dit -even- tussendoor en dan vaak maar een of twee keer met een tussenpauze van een kwartier. Ik gebruik een vaporizer, dus niet met een helse machine. Ik kan slecht wennen aan de geur en smaak, te plastic en bij de tweede of derde inademing kan ik mijn adem niet lang inhouden.

Ik maak mij niet druk over een 'breakthrough', ik geniet van de korte en heftige trip. Mijn woordenschat schiet te kort om te kunnen beschrijven wat ik zie. Maar het is prachtig en in feiten niets anders dan een visueel spektakel. Ik kom niet toe aan een reflectie of verdieping zoals met truffels. Dat maakt dmt voor mij tot een psychedelische straaljager, ik kan het niet integreren met mijn persoonlijke ervaringen. Dmt staat los van mijn werkelijkheid en ik vind het leuk, maar ook 'koud' en leeg (plastic). Iets wat ik niet zeg van lsd of truffels. Wellicht klinkt het negatief, maar zo bedoel ik dit niet.

Trip on :)

Bovenaan