Extra 2cb

Nickkkert

Newbie
Ik ben van plan om dit weekend in 1x 3 2cb pillen te pakken normaal pak ik er altijd in 1 x 2 en al mijn vrienden ook en dat gaat goed maar dit keer wil k een keer een stapje hoger.
Heeft iemand hier ervaringen mee of tips?

MaddMonkey

Badass junkie
Je weet al het effect. De reden dat je meer wil gebruiken is of dat je meer wil ervaren of dat er tolerantie is en je meer nodig hebt voor hetzelfde effect. 2c-b is een redelijk veilige en bekende inmiddels en overigens genoeg te vinden als je zoekt op het middel en wat een sterke dosis inhoudt. Zelf geen ervaring mee, dus kan daarin niks betekenen

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik lees ook altijd dat 2cb pillen gemiddeld 10-12 mg bevatten, niet zoals de dealer zegt 30 mg.
Als je je even goed inleest, heb je je antwoorden zo gevonden. Een gemiddelde dosis is 15-30 mg.

Van wat ik lees wordt het wel intenser bij een hoge dosis. Maar als je goed wil trippen, zou ik eens kiezen voor een ander tripmiddel zoals truffels. Die geven meer gedachten, 2bc geeft minder headspace, is vooral visueel. 2cb is een leuk middel om kennis te maken met trippen, omdat het dus wat oppervlakkiger is en niet zo lang duurt. Je kan ook lsd overwegen, maar dan zou ik me wel ff goed voorbereiden.

mitchieee

Wijs gebruiker
lijk me niet dat ze 30 zijn ik dacht vroeger ook echt dat ze 20-25 waren terwijl ze gewoon 12-15 waren, laat ze testen neem er dan lekker 3

Dr. Paddo!

Belezen gebruiker
Pillen zijn rond de 30
Jouw pillen zijn waarschijnlijk 5/10mg. Als je het niet hebt laten testen, dan weet je het niet. Als je 1 pil van werkelijk 30mg neemt staat jouw wereld al flink op zijn kop. Als ik 25mg van getest poeder neem (76% zuiver). Neem ik in werkelijkheid 19mg werkzame stof. Dan ben ik al flink aan het trippen met mn 94kg lichaamsgewicht.

Dus niemand hier kan je degelijk advies geven als jij niet werkelijk weet wat je qua hoeveelheid neemt. Maar bij hogere doseringen neemt bodyload enz flink toe en de kans op een onaangename trip ook.

Bovenaan