Explosion

pixo207

Belezen gebruiker
Hey,

Op http://www.unitydrugs.nl/index.php?page=drugsdb&sub=methylone las ik ooit over explosion. Maar voor de rest heb ik er nooit meer veel over gelezen/gehoord. Wel las ik ooit nog iemand die zei dat het voelt als je eerste mdma ervaring.

Dus vroeg ik me af, heeft iemand hier ervaring mee? Is het moeilijk te vinden? Heeft het soms nog andere straatnamen? Bespreek hier deze drug. Graag zou ik er meer van willen weten :)

Bedankt

Allolalie

Bewuste gebruiker
Explosion of Methylone, Wel gehad, leuk, beetje xtc-achtig. Was leuk, nu hoef ik het niet meer. Het is illegaal en vrij duur, terwijl een pilleke miss. wel lekkerder voelt. Ik vond explosion wat milder en helderder, wel erge praatkick, maar 't is al een hele tijd geleden, beetje weggezakt.

Even met google gespeeld en dit zijn enkele hits:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Methylone

http://www.unitydrugs.nl/index.php?page=drugsdb&sub=methylone

http://www.erowid.org/chemicals/methylone/methylone.shtml

Zo weinig op internet is er dan toch ook weer niet? :wave:

knurft

Experimenterende gebruiker
Methylone is een heel fijn spulletje. Prijs valt ook reuze mee
Hoewel de molecuur-structuur erg op die van mdma lijkt, is het effect veel subtieler.
Inderdaad helderder en milder, de wazigheid is veel minder. Een kater is er gewoon niet, al zal dat anders liggen bij mensen die klakkeloos een paar gram in een weekend wegwerken.
Combi met ghb is :hearteyes:

Johnson

Kwam dit niet bij spuiten en slikken?
Ik kan 't filmpje niet vinden maar ik meen dat het er wel was!

bvba

dit spul was even legaal in Nederland niet voor lang werd verkocht als luchverfrisser ben er toen een paar gann halen ik kan je zeggen het was de moeite idd wat xtc-achtig maar veel chiller waar kan je dit nu nog krijgen of verkopen ze die nog onder de toog in smartshops?

_Kat_

Bewuste gebruiker
Er is een groep mensen op DF die dit gaan kopen, zal niet lang duren voor er hier iemand verschijnt die er meer van weet.

Spor

Wijs gebruiker
minamo zei:
explosion werd eerst in smartshops verkocht, bleek 4 fluo te zijn.

4 Fluoramphetamine is echt wel iets anders al Methylone hoor :wave:

Wat ze bij jullie als "explosion" verkopen weet ik niet :wink:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Is idd iets heel anders:

Methylone:
2-methylamino-1-(3,4-methylenedioxyphenyl)propan-1-one
Methylone, M1, 3,4-methylendioxymethcathinon, bk-MDMA

4FLUO:
1-(4-fluorophenyl)propane-2-amine
4-FMP, 4-fluoroamphetamine

Beide zijn Research chemicals en daardoor gewoon via internet te bestellen.

Stylus

Belezen gebruiker
Volgens mij weet de neger ook geen magische site waar dit goedje verkocht wordt :openmouth: Lekker zelf googelen! *kwaadaardige lach*
:wave:

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Als het legaal via een site te bestellen is, waarom zou je deze niet hier kunnen posten dan?

Cool dat jij de site wel weet, en wij niet.

DreamWeaver

Badass junkie
033Amnesia zei:
Als het legaal via een site te bestellen is, waarom zou je deze niet hier kunnen posten dan?

Cool dat jij de site wel weet, en wij niet.

Zoals hierboven aangegeven kan alles geregeld worden via PM. Het probleem met RC's is dat ze verboden worden zodra iets mainstream word. Ook zouden we het wel tof vinden om eens een keertje niet in de logs van de politie op te duiken als drugsimporteurs. Vandaar dat we het een beetje low-key houden op dit prachtige (haalllooooo justitie van NL en BE :wave:) forum.

EXPLOSION IS ECHT EEN FANTASCHTISCH PRODUKT. IK ZOU ER VEEL VOOR OVER HEBBEN OM DIT NOGMAALS TE ERVAREN MAAR IK VIND HET NERGENS MEER, BEL AL 2 JAAR OP ZOEK.
KAN JE ECHT VEILIG SPUL VIA INTERNET BESTELLEN LIJKT ME STERK IK ZOEK AL MAANDEN EN VIND NIETS. JULLIE ZIJN STRAFFE MANNEN !!!

Spor

Wijs gebruiker
pixo207 zei:
Spor zei:
^links naast de A zin een knop
Z ? :confused: :grin:

Hij is beligisch :P

In belgie hebben ze een AZERTY toetsenbord, dat klopt, niet bij nagedacht want op een nederlands / amerikaans toetsenbord zit LINKS, dat al sowiso, naast de A toch echt de caps lock toets. Bij belgen zal het de TAB knop zijn.

Maar goed dat iedereen genoeg fantasie heeft om te begrijpen wat ik bedoel :wink:

En ik ben niet eens een computernerd ! :P

Spor

Wijs gebruiker
Nick de Neger zei:
Spor zei:
^links naast de A zin een knop

GEBRUIK HEM

En lees de forumregels !!
Nu kan die vast een stuk makkelijker typen zonder ze pink de heletijd op de shift te hoeven houden :beer:

Volgens mij heb ik je die opmerking ook een keer zien maken in een ander topic een tijdje geleden :P

T-men

Bewuste gebruiker
Nou, mn eerste reactie hier op het forum.

Heb een jaar of twee geleden ooit eens Explosion gebruikt. Op aanraden van een vriend van me. Was destijds ook nog 'gewoon' te halen in de smartshop. Ik persoonlijk vond het erg tegenvallen.
Het ruikt lekker, smaakt minder, kreeg geen roes, leek in de versteverten niet op XTC anders als een half uurtje wat te vergelijken valt met de het inslaan van de pil. Niet om over naar huis te schrijven dus. Uiteindelijk van 23u tot 06u klaarwakker op de bank gezeten, ik was er zo klaar mee en wou gaan slapen alleen mijn lichaam wou nog niet. Was niet moe.

Maar goed, zoals ik al las zijn er toch een aantal erg te spreken over.

knurft

Ja het is net hoe je het bekijkt.
Ik vind het echt geweldig spul om af te wisselen met xtc. De kater is er niet, bij xtc lijkt deze bij mij steeds groter te worden en langer te duren. Methylone geeft een heldere fijne roes, vol energie maar inderdaad niet die wousheid van xtc. Het enige nadeel vind ik de korte werking, maar bij doseren gaat zonder problemen. De volgende dag heb je inderdaad wat slaaptekort, maar geen leeg depressief gevoel zoals bij xtc. :)

xtc blijft meesterlijk natuurlijk, maar ik gebruik t echt wel minder nu ik die rc's ontdekt heb

T-men

Bewuste gebruiker
Wou net m'n post gaan edit-en om zoals je al schreef toe te voegen dat de kater inderdaad te verwaarlozen valt. Mij was dat ook verteld; 'Voelt als X maar dan zonder kater'. Helaas ook zonder maffe space-ervaringen, zo bleek later...

Windhoos

ooit eens explosion gebruikt toen het nog legaal was, en gaf echt een heerlijk gevoel alleen werd ik er idd wel praterig van en wel héél erg gemoedwillig alleen was het wel weer binnen no time uitgewerkt en dat is dan natuurlik weer zonde....

Smaakt alleen idd wel behoorlijk vies

Bovenaan