Experimenteren

Wie heeft, onder invloed van, wel eens geexperimenteerd met het zelfde geslacht of wil dat eens gaan doen? Word je zoveel losser dat je meer doet dan je wilt?

Ik zou nog wel eens wat met een meisje willen, terwijl ik wel homo ben...

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik merk wel dat als je mdma hebt genomen oid je grenzen heel erg los worden. Je gaat makkelijker dingen doen waarvan je nooit had gedacht dat je dat zou doen of het niet zou durven in real life. Ik heb zo de gekste dingen meegemaakt na feestjes met boelveel mensen op de xtc.

Ik zou zeggen: neem en experimenteer, het is erg leuk. :grin:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Coke, speed, mdma en zelfs alcohol nemen voor mij genoeg remmingen weg om dingen te doen waar ik nog niet eens van droom. :P

Maar ik zou zeggen kijk wel uit, begin nooit aan zoiets als je TE veel hebt gebruik. Want grenzen zijn er niet voor niks. Het is leuk om opeens dingen te durven die je anders niet zou doen, maar blijf altijd bij je eigen waarde. Ook lijkt het me belangrijk om niet zomaar alles met een vreemde te doen, bij de meeste zaken is vertrouwen toch wel belangrijk.

Have fun. :P

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb veel soorten drugs gebruikt, en veel combi's, maar ik heb echt NOOIT de behoefte om te experimenteren met mensen van het zelfde geslacht... Ook niet een heel klein beetje

Doe het altijd veilig hoor:wink:

Maar was meer een vraag naar het forum, wie wel eens geëxperimenteerd heeft of denkt het ooit eens te gaan doen en evt onder invloed van drugs...

Sarori

Bewuste gebruiker
Wat er niet inzit komt er ook niet uit, hoeveel drugs je ook neemt...

als je eens met een meisje wilt experimenteren zou ik dat nuchter doen en niet als je stijf staat van de drugs (figuurlijk dan) ...daar heeft het meisje dan ook wat meer aan, en jijzelf ook trouwens!

Oom Klaas

Badass junkie
Onder invloed maar ook nuchter heb ik wel genoeg geëxperimenteerd...

Vooral met coke, mdma of alcohol gaat heel veel erg makkelijk :P

Autsider

Belezen gebruiker
Asfyxie en endorfine zijn ook leuke dingen voor tijdens de sex :wink:
Heb nog geen dingen gedaan met iemand van zelfde geslacht, wel de standaard trio's enzo.

Mindgamer

Badass junkie
Op 7-jarig leeftijd, was ik met oudere jongens in een stoombad waarheid,durven of doen aan het spelen. Ik was aan de beurt, en zei: "doen" Toen werd er een grap gemaakt dat ik een kusje moest geven op de piemel van een jongen. Dat wou ik niet. Met z'n alle gingen ze mij onderdruk zetten, en hielden ze mij vast enzo. Toen werd ik met mijn hoofd op de penis van deze jongeman gedrukt en moest ik hem een zoentje op zijn piemeltje geven, anders gingen ze aan iedereen vertellen dat ik een jongen had gepijpt :(

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Mindgamer zei:
Op 7-jarig leeftijd, was ik met oudere jongens in een stoombad waarheid,durven of doen aan het spelen. Ik was aan de beurt, en zei: "doen" Toen werd er een grap gemaakt dat ik een kusje moest geven op de piemel van een jongen. Dat wou ik niet. Met z'n alle gingen ze mij onderdruk zetten, en hielden ze mij vast enzo. Toen werd ik met mijn hoofd op de penis van deze jongeman gedrukt en moest ik hem een zoentje op zijn piemeltje geven, anders gingen ze aan iedereen vertellen dat ik een jongen had gepijpt :(

En, vond je het lekker? :grin:

TrippyShit

Badass junkie
heroaddict001 zei:
Licht eraan hoeveel je ervoor betaalt krijgt.
:kots: :kots: en dat met zo'n naam..

OT: Nee, wat ik ook op heb ik moet er niet aan denken om iets te doen met een jongen. Verder dan een knuffel op mdma gaat het echt niet komen :P

dirtbag

Bewuste gebruiker
Mindgamer zei:

wut? nooit een paar rake klappen uitgedeeld later?

Mirrorball

Bewuste gebruiker
dirtbag zei:
Mindgamer zei:

En weer iemand die valt voor mindgamer's eeuwige sarcasme

Eury

Experimenterende gebruiker
Mirrorball zei:
dirtbag zei:
Mindgamer zei:

En weer iemand die valt voor mindgamer's eeuwige sarcasme

Mindgamer is niet onze dorpsgek, maar onze forumgek :tearsofjoy:
hoe kom je erbij.

Oom Klaas

Badass junkie
gamezz zei:
is een knuffel experimenteren?
een knuffel kan nog maar verder zou ik echt niet gaan

Hahaha hebben we hier een homofoob ofzo?
Een knuffel kan nog, dus dat ligt op het randje bedoel je, of niet?

Lenin

Belezen gebruiker
Ik zou het erg vinden mocht ik zonder drugs bepaalde remmingen hebben op het vlak van sexueel experimenteren. Ik ben gezegend met een heel open mind :hearteyes: en heb dus niets van drugs nodig om bepaalde zaken te doen. en ik val op de persoon niet op het geslacht :)

Lauu

Badass junkie
wel eens een jongen gezoend...en dat zonder drugs op :P was niet zoveel aan sinds die ene jongen niet kon zoenen :P

Lauu

Badass junkie
Drientje zei:
Lauu zei:
wel eens een jongen gezoend...en dat zonder drugs op :P was niet zoveel aan sinds die ene jongen niet kon zoenen :P
Heel veel jongens kunnen niet zoenen. Vrouwen daarentegen :hearteyes: :hearteyes:

gellukig hoor ik niet bij die veel jongens hoor ik uit ervaring... :grin: maarja idd vrouwen zoenen heerlijk :grin:

azgaza

Badass junkie
Wel eens in een dronken bui met een lesbiene gezoend gewoon omdat het kon, maar ik ben monogaam en dat is wel de voornaamste rede om niet te experimenteren op dat punt. Die net genoemde keer was in een situatie dat het uitzonderlijk een keertje wél kon, maar nu moet ik er echt niet aan denken, niet omdat het dan een vrouw zou zijn, maar omdat ik van mijn vriend houdt en mijn liefde alleen voor hem is.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Man, vrouw, iets. Ik geef er weinig om, als ik het leuk vind kan me het geslacht weinig schelen. Moet wel zeggen dat mn voorkeur altijd al is uitgegaan naar mannen.

Bovenaan