Ik denk er al een paar maanden over na om XTC te gaan gebruiken. Het kwam er niet van elke keer ik zat in me toets periode, had geen tijd of mijn vriendinnen konden niet oid. Nu hebben we geplant om 26 april op koninsdag XTC te gaan gebruiken. Ik heb witte domino's gehaald waar ongeveer 215 MDMA in zit. Ben van plan om met een kwartje te beginnen. Buiten mij om is iedereen ervaren. Al deze extra informatie ten zijde. Ik zit nu in in mijn examenjaar en heb 12 mei tot 19 mei examens. Ik ben nu al begonnen met leren zodat ik alle stof voor 26 april ken. Nu vraag ik mij af of het wel verstandig is om XTC te gebruiken 2 weken voor mijn examens. Zal dit pilletje mijn prestatie vermogen kunnen verslechten? Zal ik informatie kunnen vergeten? Is er een kans dat ik nog steeds die dip heb tijdens mijn examens. Of ben ik na een week genoeg hersteld zodat ik me leven weer kan oppakken en weer kan beginnen met leren? Voor je examen even een keertje niks aan je hoofd is ook lekker en ik wil het al zo lang proberen. Ook ben ik van plan om raveaid te gebruiken wat de gevolgen van XTC moet verminderen. Ik ben erg in twee-strijd.
Wat raden jullie mij aan?
Wat raden jullie mij aan?