Examens maar toch XTC gebruiken?

xmelis

Newbie
Ik denk er al een paar maanden over na om XTC te gaan gebruiken. Het kwam er niet van elke keer ik zat in me toets periode, had geen tijd of mijn vriendinnen konden niet oid. Nu hebben we geplant om 26 april op koninsdag XTC te gaan gebruiken. Ik heb witte domino's gehaald waar ongeveer 215 MDMA in zit. Ben van plan om met een kwartje te beginnen. Buiten mij om is iedereen ervaren. Al deze extra informatie ten zijde. Ik zit nu in in mijn examenjaar en heb 12 mei tot 19 mei examens. Ik ben nu al begonnen met leren zodat ik alle stof voor 26 april ken. Nu vraag ik mij af of het wel verstandig is om XTC te gebruiken 2 weken voor mijn examens. Zal dit pilletje mijn prestatie vermogen kunnen verslechten? Zal ik informatie kunnen vergeten? Is er een kans dat ik nog steeds die dip heb tijdens mijn examens. Of ben ik na een week genoeg hersteld zodat ik me leven weer kan oppakken en weer kan beginnen met leren? Voor je examen even een keertje niks aan je hoofd is ook lekker en ik wil het al zo lang proberen. Ook ben ik van plan om raveaid te gebruiken wat de gevolgen van XTC moet verminderen. Ik ben erg in twee-strijd.
Wat raden jullie mij aan? :)

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Het is over het algemeen niet zo dat je niets kunt doen tijdens een dinsdagdip. Volgens mij gaan de meeste mensen na een X-"trip" gewoon weer naar school/werk als het weekend weer afgelopen is (en het geen vakantie is). Als je niet teveel neemt zul je daar waarschijnlijk geen last van krijgen tijdens de voorbereiding van jouw examens. Twee weken zou genoeg tijd moeten zijn om geen na-effecten meer te moeten voelen van de X tijdens het examen. Ik ken raveaid niet, maar naar mijn idee zijn zulke middeltjes meestal oplichterij, het lijkt me niet nodig om daar wat van in te nemen. Verstandig dat je nu al begonnen bent met leren, met zo'n goede voorbereiding zal het wel goed komen denk ik. Het belangrijkste is dat je goed op je dosis let en zeker niet teveel neemt, want een te hoge dosis kan (tijdelijk) nadelig zijn voor je geheugen.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
xmelis zei:
Ook ben ik van plan om raveaid te gebruiken wat de gevolgen van XTC moet verminderen

Je reinste kwakzalverij! Gewoon vitamine C nemen voordat je gebruikt en nadat je gebruikt, zei het in de vorm van fruit, of een tabletje. Ook neem ik meestal 5-HTP na XTC gebruik, maar dat is niet nodig voor jou denk ik. Hou het inderdaad bij een lage dosage en maak je niet te druk, dan komt alles wel goed.

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Ook neem ik meestal 5-HTP na XTC gebruik, maar dat is niet nodig voor jou denk ik.

RaveAid bevat 5-HTP.

Zelf zou ik het afraden.
Ik heb zelf ook de drang te gebruiken maar ik doe het toch echt niet.
Je risceert een heel jaar overdoen voor 1x xtc.
Na je eindexamen heb je 3 maanden vakantie waarin je vollop ( met de nodige pauzes ) kan genieten van XTC.
Denk er goed over na en als je het doet neem dan inderdaad een lage dosis en geniet ervan!

R0mmelP0t

SuperPoes

Newbie
Twee weken ertussen tot de examens moet naar mijn inzien geen kwaad kunnen. Ik ben de eerste paar dagen na gebruik wel wat waziger en vergeetachtiger dan dat ik normaal ben maar dit merk ik vooral op de maandag. Dan is het net alsof m'n intelligentie in de loop van de dag ineens weer langzaam terug stroomt :tearsofjoy:

Aan de andere kant is het misschien niet verstandig als je er niet zo goed voor staat op school, dan zal je namelijk misschien altijd blijven lopen met een "wat als ik het nu niet had gedaan en wel geslaagd was" gevoel

Skirre

Bewuste gebruiker
Wat superpoes al zei; het zal weinig kwaad kunnen maar ik kan me voorstellen dat je mindset een paar dagen van tevoren al erg gericht is op de Xtc en dus niet meer op je examens (die je echt niet nog een keer wil doen). Ikzelf heb nog ongeveer een week na mijn eerste keer teruggedacht aan het gevoel/de avond/het hele gebeuren.

Ik zou het in ieder geval niet aanraden al weet ik niet hoe je er nu voor staat (?).
Als je door het jaar heen al ijverig genoeg bent geweest en de stof al beheerst kan het misschien wel ter afleiding dienen en dus minder kwaad.

In ieder geval succes met je tweestrijd en je examens :grin:

Gr.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou het niet doen. Ik neem nooit drugs vlak voor of tijdens tentamens. Heb vorig jaar één keer in een drukke periode speed gebruikt, de avond was echt heel erg leuk maar de dagen erna waren zo rot. Het enige wat er door me hoofd ging was dat ik me snel weer beter moest worden want eigenlijk moest ik leren en ik moest nog dit en dat voor school doen, dan ga je je nog kutter voelen omdat je je niet helemaal top voelt. Die maandag erna had ik echt één van de kutste katers ooit maar ik denk dat dat vooral zo was omdat ik erop gebrand was om me weer goed te voelen. Niet echt chill dus. Als je drugs gebruikt moet je dat op een rustig moment doen waarbij je in ieder geval twee dagen geen belangrijke dingen hoeft te doen. Je kan die twee dagen van leren best vrij plannen, maar ik heb zelf regelmatig ook dat ik ziek word als ik xtc heb gebruikt en soms vrienden van mij ook, omdat je veel te veel energie gebruikt en soms je weerstand ook niet altijd al te best is.

mb90

Experimenterende gebruiker
Het is natuurlijk heel persoonlijk... Na een avondje xtc lig ik de zondag gewoon lekker in bed te chillen de hele dag... Maandag nog een tikkeltje duf, maar ik kan dan wel gewoon naar school. Dinsdag heb ik eigenlijk nergens last meer van. Sommige mensen ervaren wel een zware dinsdag dip, maar ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ze weken na het gebruik nog last hadden. Als je echt zeker wil zijn van je zaak kun je het natuurlijk beter niet doen, maar als ik kijk naar mensen om mij heen die ook xtc gebruiken, gok ik dat je hooguit 2 tot 3 dagen wat minder kan leren.

gen

mb90 zei:
Het is natuurlijk heel persoonlijk... Na een avondje xtc lig ik de zondag gewoon lekker in bed te chillen de hele dag... Maandag nog een tikkeltje duf, maar ik kan dan wel gewoon naar school. Dinsdag heb ik eigenlijk nergens last meer van. Sommige mensen ervaren wel een zware dinsdag dip, maar ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ze weken na het gebruik nog last hadden. Als je echt zeker wil zijn van je zaak kun je het natuurlijk beter niet doen, maar als ik kijk naar mensen om mij heen die ook xtc gebruiken, gok ik dat je hooguit 2 tot 3 dagen wat minder kan leren.

heb ook de witte dominos liggen en gebruikt.
heb zelf een baan als it dus veel denkwerk.
heb deze pil genomen een heel zuivere maar kijk uit zeer sterke pil,een van de beste pillen in omloop op het moment.
heb totaal geen last gehad of concentratieverlies,of een dipgevoel.
neem de pil wel alleen als je jezelf ok voelt,dus geen problemen of zo .
maakt een groot verschil.
gewoon doen,je hebt een goede pil te pakken.

gen

ZERO- zei:
Ik zou het niet doen. Ik neem nooit drugs vlak voor of tijdens tentamens. Heb vorig jaar één keer in een drukke periode speed gebruikt, de avond was echt heel erg leuk maar de dagen erna waren zo rot. Het enige wat er door me hoofd ging was dat ik me snel weer beter moest worden want eigenlijk moest ik leren en ik moest nog dit en dat voor school doen, dan ga je je nog kutter voelen omdat je je niet helemaal top voelt. Die maandag erna had ik echt één van de kutste katers ooit maar ik denk dat dat vooral zo was omdat ik erop gebrand was om me weer goed te voelen. Niet echt chill dus. Als je drugs gebruikt moet je dat op een rustig moment doen waarbij je in ieder geval twee dagen geen belangrijke dingen hoeft te doen. Je kan die twee dagen van leren best vrij plannen, maar ik heb zelf regelmatig ook dat ik ziek word als ik xtc heb gebruikt en soms vrienden van mij ook, omdat je veel te veel energie gebruikt en soms je weerstand ook niet altijd al te best is.

ja speed is ook gewoon vergif,vergeleken met mdma.
heb je nog dagen een depresief gevoel van.

Fool

Badass junkie
Gen, zou je alsjeblieft een keer gefundeerde uitspraken kunnen doen, in plaats van dingen te roepen zonder enige objectieve onderbouwing? Wat voor vorm je pillen ook hebben, als er geen andere psychoactieve stoffen inzitten werken ze hetzelfde in de juiste doseringen.
Daarbij ben ik ook wel benieuwd waarop je baseert dat speed vergif is vergeleken met MDMA, volgens mij is het juist namelijk veel minder agressief voor je hersenen en neurotransmitterhuishouding?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
gen zei:

Pillen kun je niet herkennen aan een logo, alleen door ze te laten testen. Zeg dus alsjeblieft niet dat iemand de pil gewoon moet nemen omdat ie hetzelfde logootje heeft.

Denk verder even na wat je op internet zet, je schrijft dingen alsof het de waarheid is terwijl je het zelf hebt bedacht. Als mensen alleen jouw bericht lezen, kunnen ze het voor waarheid aanzien. Als je even twee seconden langer nadenkt besef je misschien wat voor gevolgen dat kan hebben...

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Dominos zijn net zoals alle andere XTC pillen exact hetzelfde ( wel testen natuurlijk ) en bevatten dus elk MDMA, bindmiddel en kleurstof.
Veel mensen denken dat XTC pillen verschillen maar dat is onzin.

R0mmelP0t

gen

r0mmelp0t zei:
Dominos zijn net zoals alle andere XTC pillen exact hetzelfde ( wel testen natuurlijk ) en bevatten dus elk MDMA, bindmiddel en kleurstof.

R0mmelP0t

en waarom zouden pillen niet verschillen kunnen ze van alles bijgooien,daarom worden ze ook getest.

gen

SmartieAndMe zei:
gen zei:

Pillen kun je niet herkennen aan een logo, alleen door ze te laten testen. Zeg dus alsjeblieft niet dat iemand de pil gewoon moet nemen omdat ie hetzelfde logootje heeft.

Denk verder even na wat je op internet zet, je schrijft dingen alsof het de waarheid is terwijl je het zelf hebt bedacht. Als mensen alleen jouw bericht lezen, kunnen ze het voor waarheid aanzien. Als je even twee seconden langer nadenkt besef je misschien wat voor gevolgen dat kan hebben...

daar kan ik wel in meegaan de dominos zijn er ook nog niet zolang, daarom dacht ik zal wel de zelfde batch hebben.
maar met al die op winstbeluste producenten,en namakers kun je niet meer zeker zijn.
maar inderdaad eerst testen en zijn het die ik nu heb ,hoeft hij geen schrik te hebben ,dan adviseer ik wat ik in mijn eerste post heb geschreven.

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
gen zei:
r0mmelp0t zei:

R0mmelP0t

en waarom zouden pillen niet verschillen kunnen ze van alles bijgooien,daarom worden ze ook getest.

Nee XTC pillen bevatten alleen MDMA, bindmiddel en kleurstof. Als ze ook iets anders bevatten zijn het geen XTC pillen meer. Pillen worden getest omdat je dan weet hoeveel mg er in een pil zit of vervuiling ( PMMA/PMA/MCCP ). Maar als je goeie pillen hebt zit er alleen MDMA in

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Goed uitgelegd! Je hoort idd veel mensen zeggen: owww DIE pillen zijn vet goed of neh die zijn klote. Maar een pil met xtc is een pil met xtc. Je hebt geen verschillende soorten xtc/mdma. Alleen de hoeveelheid mg per pil kan verschillen. En door je eigen gestel of stemming die dag kan het anders voelen.

Bovenaan