Ervaringen met overgeven?

dzN

Belezen gebruiker
Woow.. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. We gingen naar een verjaardagsfeesje en ja ik had wiet meegenomen.

Ja voor de meisjes was het één van de eerste keren. Ja ik rol men jointjes wel extra dik dan .. vind het grappeg als meisjes stoned zijn :grin:

Maarja we zitten met 5 meisjes.. en ik en men vriend.

Ik en men vriend hebbe iedereen een joint en dan de meisjes met hun 5e 1 joint.

Na een tijdje is iedereen goed stoned, maar 1 meisjes begint bleek te zien, kan niet goed op haar benen staan,... En dan besluiten we maar naar binnen te gaan...

Nja na een tijdje begint ze veel overtegeven... Wow ... heb nog nooit iemand alleen van wiet wete overgeven...

oké heb ook wel is gehad van alchohol en wiet.. maar alleen van wiet??

Nog mensen ervaringen mee?

grtz

acidboy

Badass junkie
Ach het kan fout vallen he.

Ik vind je wel een sukkel dat je als zo'n meisje voor het eerst blowt een extra dikke joint draait. Ze wordt toch wel stoned, dus daar hoef je het echt niet voor te doen.

evil_kermit

Bewuste gebruiker
toen ik een jaar of 16 was en begon te blowen heb ik dit ook eens gehad,gewoon jointje roken (wiet was b-52 ik weet het nog goed)en opeens werd ik héél slecht.moest kotsen en daarna een goeie 2u zeer raar gedaan (een soort trip meegemaakt want ik zag continu beelden uit mijn kindertijd die ik vergeten was).de wiet was waarschijnlijk bespoten met een of ander chemicalien. :kots: :kots:

Sloebertje

Experimenterende gebruiker
Heb ik ook al meegemaakt. Eerst ging ik out, daarna hebben enkele mensen mij op een bankje gezet. Ik draaide nog helemaal, maar probeerde toch wat te drinken en een hamburgertje te verorberen. Na een halfuurtje kwam de hamburger er helemaal uit en was ik terug happy high in the sky :) Maar was eigenlijk wel een enge ervaring :grin:

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
wow ik heb nog nooit hoeven kotsen van aleen wiet
ik ben ook nog nooit bad gegaan van aleen wiet
raar om dit soort dingen dan te lezen.\
ik kan me ook niet bedenken hoe dat dan zou voelen.

acidboy zei:

Ik vind je wel een sukkel dat je als zo'n meisje voor het eerst blowt een extra dikke joint draait. Ze wordt toch wel stoned, dus daar hoef je het echt niet voor te doen.

+1!!

Goed, het is een relatief onschuldig middel.. Maar mensen op deze manier kennis laten maken met drugs vind ik ook uit den boze en overantwoord.. Door dat soort acties krijgen drugs dus vaak een slechte naam!

Fulairyn

Belezen gebruiker
Ik werd van de eerste paar keer blowen altijd bewegingziek,
uren naar 1 punt moeten kijken en bij de kleinste bewegingen al weer alles uitkotsen, niet lekker.

sky

Belezen gebruiker
Overgeven, nee.
Maar de laatste tijd wel vaak dat ik al heel snel het punt bereik dat ik bijna out ga. Ik kan m'n overgevoeligheid wel voor mezelf verklaren.

Eigenlijk alleen van alcohol moeten kotsen, nooit met andere drugs meegemaakt.

dzN

Belezen gebruiker
RegenKoning zei:
acidboy zei:

+1!!

Goed, het is een relatief onschuldig middel.. Maar mensen op deze manier kennis laten maken met drugs vind ik ook uit den boze en overantwoord.. Door dat soort acties krijgen drugs dus vaak een slechte naam!

Heb ik gezegd dat alle meisjes voor het eerst blowde? het meisje dat overgegeve heeft, had namelijk nog al geblowed...en ze zei toen ik hem voor haar rolde , dat hij dik moest zijn.. nja en twas haar verjaardag.. de wietkwaliteit van de vorige was wrs egt slecht.. ze zo ook zo van wow dat riekt wel heftig...nja, denk je dat ik haar ni geholpe heb ofz? Kheb ook op voorhand gezegt, stop als je genoeg hebt en ja wat kan ik meer doen? de andere meisjes waren ok... maarja kvoel me er ook wel kut over...maar haar lief was er ook bij..dusja.

dzN

Belezen gebruiker
acidboy zei:

nja man was haar verjaardag.. En zij zelf had al geblowed.. de andere niet. maarja heb je nog nooit gehad dat mense aan je vrage voor te trekke? Zo van die beginnelingen.. en wat moet je dan antwoorde.. Ik heb ook liever dat ze er niet met beginne.. Maar ze heeft het al zkr ni vn mij geleerd.. jaaa kzou ook wel zo oordelen... :wave:

dzN

Belezen gebruiker
Nick_jeweet zei:
wow ik heb nog nooit hoeven kotsen van aleen wiet
ik ben ook nog nooit bad gegaan van aleen wiet
raar om dit soort dingen dan te lezen.\
ik kan me ook niet bedenken hoe dat dan zou voelen.

ik denk net hetzelfde als jou! daarom post ik het hier.. Dat andere mensen ook zo een dingen zoude meegemaakt hebben...Alle mense dat ik denk en blowe zijn nog nooit bad gegaan van alleen wiet.. Was eerste keer dat ik dit meemaakte..

:wave:

Paddoboy

Belezen gebruiker
1 keer meegemaakt,
maar was begintijden van smoren, en had ervoor grote bak friet met allemaal suplementjes erbij
na 3 jointjes: :kots:
yep het was verloren geld

acidboy

Badass junkie
dzN zei:
acidboy zei:

nja man was haar verjaardag.. En zij zelf had al geblowed.. de andere niet. maarja heb je nog nooit gehad dat mense aan je vrage voor te trekke? Zo van die beginnelingen.. en wat moet je dan antwoorde.. Ik heb ook liever dat ze er niet met beginne.. Maar ze heeft het al zkr ni vn mij geleerd.. jaaa kzou ook wel zo oordelen... :wave:

Ach, ik heb genoeg mensen om me heen gehad die nog nooit geblowd hadden en een hijsje wilden om te proberen. Prima, moeten ze zelf weten, maar in je beginpost was het heel erg zo beschreven: Ja, ze blowde voor het eerst, en je kent mij, dan draai ik een extra dikke, zodat ze goed stoned wordt, want ja, daar hou ik wel van.

Volgens mij stond het er zelfs letterlijk zo, give or take.

Daar reageerde ik dus op, want dat is gewoon stom.

Verder heb ik zelf ooit 1 keer moeten overgeven van alleen wiet, jaren jaren geleden. Nogmaals, tkan fout vallen na... weinig eten? weinig slaap? algehele malaise/gebrek aan fitheid?

Ewie

Belezen gebruiker
Ik denk dat het kotsen vooral voorkomt als je pas begint met weed, je weet niet precies wat er komen gaat of bent nog nooit écht stoned geweest, das was bij mij het geval..

Rookte 1 voorgedraaide, zo om de 3 dagen, later werden het langzaam 2...3, tot ik een keer zo stoned was van slechts 3 of 4 voorgedraaide en ook alles eruit kwam... Inmiddels, hoe moe of hoe weinig je gegeten hebt ook, gebeurd dat niet meer.

dzN

Belezen gebruiker
acidboy zei:
dzN zei:
acidboy zei:

Ach, ik heb genoeg mensen om me heen gehad die nog nooit geblowd hadden en een hijsje wilden om te proberen. Prima, moeten ze zelf weten, maar in je beginpost was het heel erg zo beschreven: Ja, ze blowde voor het eerst, en je kent mij, dan draai ik een extra dikke, zodat ze goed stoned wordt, want ja, daar hou ik wel van.

Volgens mij stond het er zelfs letterlijk zo, give or take.

Daar reageerde ik dus op, want dat is gewoon stom.

Verder heb ik zelf ooit 1 keer moeten overgeven van alleen wiet, jaren jaren geleden. Nogmaals, tkan fout vallen na... weinig eten? weinig slaap? algehele malaise/gebrek aan fitheid?

wow srr é :grin: dan heb ik het een beetje verkeerd omschreven ... Naja ze heeft haar les nu ook wel geleerd ze doet het niet meer. Ze smokte de eerste keer met mij ja... Maarja...

Denk je dat ik haar wou late overgeve ofz? Nee man... Kzat egt erg met haar in ...

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Fulairyn zei:
Ik werd van de eerste paar keer blowen altijd bewegingziek,
uren naar 1 punt moeten kijken en bij de kleinste bewegingen al weer alles uitkotsen, niet lekker.

herken ik wel,.. alleen wist ik zo goed als altijd alles wel binnen te houden,, wel; vage shit,, nu zou het niet zo snel meer gebeuren.. ben het nu zo gewend :P
maargoed.. ik ken het en ik heb het vaker gezien bij mensne :wave:

Ik heb vorig weekend samen met mijn vriendin ook een jointje gerookt ik doe het wel vaker dus ik wist zo ongeveer mijn grens , dus ik steek er 1tje aan zij steekt de hare ook aan toen de mijne bijna op was zei ze na 2 teugjes van ja k ben al stoned dus doe jij maar , even later zat ik in de zetel begon ik het kankerwarm te krijge en te zweten enzo loop naar buiten op het terras kots daar alles :confused: drink wat water en ga terug naar binnen en 20 minutjes later voelde ik weer dat ik moest kotsen dus weer naar buiten en weer alles eruit :confused: ik moet wel zeggen ik had die dag heel veel gegeten dus :)

En enkele weekends geleden hadden we hier een feesje met wat vrienden (5 vrienden) hadden we met zen 5e 3 jointjes gerookt had 1 van mijn vrienden plotseling mega lach kick even daarna ging hij dan in de zetel ligge bij mij thuis werd ie helemaal wit ik zei nog als je moet kotsen ga je naar buiten ! jaja eventjes later kom terug van de wc heel de mat ondergekotst !

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Mijn ex vriendin ging ook zo. Het was een klein meisje maar ze wou stoer doen :grin: .
Maar het was een dikke joint dus ik wou het zien en pass hem door.

2 trekjes en ze was bleek ze ging rechtstaan en viel neer. Ze zag draaiingen en alles.
Paar uur later waren haar ogen nog rood, ik weet niet hoe dat komt.

hannus

Bewuste gebruiker
ik heb wel eens als ik me eerste jointje rook dat ik beetje draaierig word, vooral met wiet.
maar dat ik heb gekotst van wiet alleen dan ken ik me niet herinnere

vdk

Bewuste gebruiker
ik heb alleen de eerste keer dat ik blowde gekotst. pas geleden had ik er 2 achter elkaar gerookt toen kreeg ik het ook heet, ben ff naar buiten gegaan, en toen ging het weer.

Wacky

Badass junkie
Een maat van mij heeft ook eens mijn afwasteiltje volgekost toen hij zijn eerste en enige poging deed tot blowen.

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
K heb ook wel een keer anderhalf uur non stop staan overgeven na het blowen... was niet leuk :grin:
Nou was de combinatie met energiepillen, whiskey en pizza ook niet optimaal :rolleyes:

Bovenaan