Ervaringen met BK-2c-b?

Hey peeps! Ik kwam recentelijk op internet bk-2c-b tegen wat, logischer wijs, een afgeleide zou zijn van 2cb. Ik heb er zelf alleen nog niemand over gehoord en ik kon ook geen tripreports vinden dus ik vroeg me af of iemand hier er ervaringen mee heeft? Het enige wat ik heb begrepen is dat de dosis ipv rond de 20/25 mg rond de 120 mg zou liggen. Iemand hier met info? :rockband: on

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zelf nog niet geprobeerd, maar zou erg op 2cb moeten lijken alleen dan ruim 2 keer zo lang.

Hier een reportje: viewtopic.php?f=21&t=56321

Voor doseringen zou ik even op erowid, psychonautwiki of tripsit kijken.

dewilde

Experimenterende gebruiker
Leuk spul! Heb het zelf ook één keer gedaan, tripreport staat hier ook ergens.
Dosis was toen voor mij zeker tegen de bovengrens aan, ik was daar een beetje "enthousiast" mee. Van wat ik ervan begreep ligt de dosis zo'n 5 à 10 keer hoger dan bij 2cb, mogelijk is dat ook per persoon verschillend.

dewilde

Experimenterende gebruiker
Ik vond het meer stimulerend dan 2cb en (mede daardoor) ook wat helderder.
Verder natuurlijk wel vergelijkbaar, maar dus 2 à 3x zo lang, dat maakt de ervaring toch wel aanzienlijk anders.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Leuk stofje wel, lijkt erg veel op de effecten van 2C-B en er is wel een algemene consensus dat BK-2C-B meer stimulerend/helder aanvoelt, de toevoeging van de bk groep suggereert dit ook.

115mg staat dacht ik van wat ik had gelezen gelijk aan zo'n 15mg 2C-B (mild) en 200mg staat ongeveer gelijk aan 30mg 2C-B (sterk), hierbij moet uiteraard wel rekening worden gehouden dat BK-2C-B toch wel ongeveer 2,5x langer duurt in duratie en dus wat zwaarder verteerbaar is dan 2C-B op relatief gelijke doseringen.

Een tip is om vroeg ('s ochtends) te beginnen, anders zou je wel eens een nachtje slaap over moeten slaan. Ook is het aan te raden om wat paracetamol bij de hand te houden voor na de trip, ik had toch wel wat hoofdpijn achteraf, ik denk dat het kan mee vallen maar had ergens anders eenzelfde ervaring gelezen.

Het is een leuk stofje en ik heb zeker genoten van de ervaring destijds, de lange duratie maakt BK-2C-B echter lastig in plannen en ik ben groot fan van DOC wat gelijkende maar naar mijn ervaring interessantere effecten geeft. Veel mensen zullen waarschijnlijk ook eerder naar LSD (of analoog) grijpen mochten ze zich investeren in zo'n lang tripje.
Om die reden zul je denk ik weinig tegen komen over BK-2C-B ondanks dat het vrij zeker een leuke/interessante ervaring zal geven.

PS: Laat maar weten hoe het uit pakt voor je mocht je het nog eens proberen, zou wel interessant wezen aangezien er niet zoveel informatie over te vinden is. :)

Bobsacamano

Badass junkie
Ik heb dat overigens na 2C-B ook altijd wel. Maar het is met twee paracetamols altijd vrij snel weg.

Jmths zei:
Een tip is om vroeg ('s ochtends) te beginnen, anders zou je wel eens een nachtje slaap over moeten slaan. Ook is het aan te raden om wat paracetamol bij de hand te houden voor na de trip, ik had toch wel wat hoofdpijn achteraf, ik denk dat het kan mee vallen maar had ergens anders eenzelfde ervaring gelezen.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Bobsacamano zei:
Ik heb dat overigens na 2C-B ook altijd wel. Maar het is met twee paracetamols altijd vrij snel weg.
Zelf nog nooit gehad na een 2C-B tripje, met veel andere psychedelica wel vaak hoofdpijn achteraf, truffels voornamelijk (is ook veel chaotischer natuurlijk). Als ik echter 12uur lang op 2C-B zou trippen zal er echter waarschijnlijk ook wel een beetje hoofdpijn aanwezig wezen. :tongueout:

Met AL-LAD (225µg) of DOC lijkt het echter voor mij achteraf relatief gezien wel mee te vallen maar misschien kwam het met de BK-2C-B ook wel doordat ik niet zo heel goed had geslapen van tevoren. Het was dat ik een bluelight report had gelezen over BK-2C-B waarin de OP aangaf dat hij ook hoofdpijn kreeg en naar de paracetamol greep.

Bobsacamano

Badass junkie
Volgens mij doseer ik mijn 2C-B ook wel wat hoger als jij over het algemeen. Normaal 30-32mg gister 38 met een extra bijneem moment van 19. Normaal is de hoofdpijn dan ook echt heel licht hoor maar gister was hij wel even goed aanwezig.

Jmths zei:
Bobsacamano zei:
Zelf nog nooit gehad na een 2C-B tripje, met veel andere psychedelica wel vaak hoofdpijn achteraf, truffels voornamelijk (is ook veel chaotischer natuurlijk). Als ik echter 12uur lang op 2C-B zou trippen zal er echter waarschijnlijk ook wel een beetje hoofdpijn aanwezig wezen. :tongueout:

Met AL-LAD (225µg) of DOC lijkt het echter voor mij achteraf relatief gezien wel mee te vallen maar misschien kwam het met de BK-2C-B ook wel doordat ik niet zo heel goed had geslapen van tevoren. Het was dat ik een bluelight report had gelezen over BK-2C-B waarin de OP aangaf dat hij ook hoofdpijn kreeg en naar de paracetamol greep.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Bobsacamano zei:
Volgens mij doseer ik mijn 2C-B ook wel wat hoger als jij over het algemeen. Normaal 30-32mg gister 38 met een extra bijneem moment van 19. Normaal is de hoofdpijn dan ook echt heel licht hoor maar gister was hij wel even goed aanwezig.
Klopt, 2C-B zie ik echt als een stofje voor in gezelschap. Voor hogere doseringen / diepere tripjes heb ik hier wel 2C-E liggen. :tongueout:

Bobsacamano

Badass junkie
Ik gebruik het in hoge dosering ook niet als diepzinnig of om echt te trippen hoor dat zei ik niet. Maar 2C-E op een festival lijkt me bijzonder kak. Maar 15-18mg 2C-B doet het m niet voor mij.

Jmths zei:
Bobsacamano zei:
Klopt, 2C-B zie ik echt als een stofje voor in gezelschap. Voor hogere doseringen / diepere tripjes heb ik hier wel 2C-E liggen. :tongueout:

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Een klein vraagje, als je bijvoorbeeld naar een feest/festival zou gaan, wat zou dan beter zijn om het festival mee uit te houden: BK-2C-B of LSD (analogen). Beide duren vrij lang, wat wel wenselijk is op een festival, maar zoals Jmths aangeeft zou je van BK-2C-B op een gegeven moment hoofdpijn krijgen en bij LSD heb ik dat nog niet gehoord

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Aja, meestal gebruik ik zo'n 24mg 2C-B. Voorbij de 30mg wordt het toch echt iets te chaotisch voor mij om veel meer te doen dan stil zitten. Voor een festival 2,5mg DOC, wellicht zelfs 3mg, yumyum. :P

Bobsacamano

Badass junkie
Gebruik je er dan nog wat anders naast bij de DOC? Jointje of keta of speed? Weet ik veel haha gewoon benieuwd.

Jmths zei:
Aja, meestal gebruik ik zo'n 24mg 2C-B. Voorbij de 30mg wordt het toch echt iets te chaotisch voor mij om veel meer te doen dan stil zitten. Voor een festival 2,5mg DOC, wellicht zelfs 3mg, yumyum. :P

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Peppi en Coki zei:
Een klein vraagje, als je bijvoorbeeld naar een feest/festival zou gaan, wat zou dan beter zijn om het festival mee uit te houden: BK-2C-B of LSD (analogen). Beide duren vrij lang, wat wel wenselijk is op een festival, maar zoals Jmths aangeeft zou je van BK-2C-B op een gegeven moment hoofdpijn krijgen en bij LSD heb ik dat nog niet gehoord
Hangt voor mijn gevoel heel erg van het soort festival af, als het een festival is waar psychedelica wat minder de standaard is is BK-2C-B wellicht een betere optie omdat deze een stuk helderder is en minder overweldigend.
LSD op een (druk) festival kun je lijkt me ook wel wat hoofdpijn van krijgen achteraf. LSD (analogen) geven nog wel eens vervelende spierspanning/krampen achteraf voor sommige mensen. Het verschilt nogal per persoon hoe deze er op reageert, gewoon gaan met hetgeen waar je je het meest comfortabel bij voelt. Meestal hebben positieve of negatieve associaties ook wel een sterke uitwerking op hoe een tripje uit pakt, zo wordt bijvoorbeeld XTC door veel mensen anders ervaren dan MDMA ondanks dat MDMA het actieve bestandsdeel van XTC is.

Zoals ik al aan gaf heeft voor mij DOC op een festival de voorkeur, als het echter een goed hippie festival is in de bossen zou ik wellicht eerder naar LSD (analoog) leunen omdat het dan minder uit maakt of ik waus over kom of niet.
Gebruik je er dan nog wat anders naast bij de DOC? Jointje of keta of speed? Weet ik veel haha gewoon benieuwd.
Phenibut in combinatie met 'psychedelische phenylethylamines' is extreem euforisch, iets minder trippy maar ook zeker leuk. MXE dus wel gecombineerd met DOC, erg chaotisch maar kan ook erg leuk wezen (ik gok dat het met ketamine ongeveer hetzelfde zal werken), ook wel gecombineerd met wat 2C-B om de soortgelijke effecten wat te versterken.
Wiet heb ik vrijwel nooit voor handen omdat het niet zo lang houdbaar is en het in België voor mij teveel moeite is om er aan te komen, beetje hasj vind ik echter meestal wel prettig bij psychedelica.
Amfetamine of andere stimulant combinatie heb ik nooit behoefte aan gehad omdat DOC al aardig 'dopageen'/actief aanvoelt.
Het plan is om DOC in de toekomst nog eens te combineren met 3MeO-PCP al kan ik deze combinatie niet aanraden, hij lijkt me een beetje onvoorspelbaar, ik vermoed echter dat deze zeer wenselijk uit zal pakken.

Bobsacamano

Badass junkie
Danku.

4 Juni gaan we ervoor :) op shoeless festival.

Jmths zei:
Peppi en Coki zei:
Hangt voor mijn gevoel heel erg van het soort festival af, als het een festival is waar psychedelica wat minder de standaard is is BK-2C-B wellicht een betere optie omdat deze een stuk helderder is en minder overweldigend.
LSD op een (druk) festival kun je lijkt me ook wel wat hoofdpijn van krijgen achteraf. LSD (analogen) geven nog wel eens vervelende spierspanning/krampen achteraf voor sommige mensen. Het verschilt nogal per persoon hoe deze er op reageert, gewoon gaan met hetgeen waar je je het meest comfortabel bij voelt. Meestal hebben positieve of negatieve associaties ook wel een sterke uitwerking op hoe een tripje uit pakt, zo wordt bijvoorbeeld XTC door veel mensen anders ervaren dan MDMA ondanks dat MDMA het actieve bestandsdeel van XTC is.

Zoals ik al aan gaf heeft voor mij DOC op een festival de voorkeur, als het echter een goed hippie festival is in de bossen zou ik wellicht eerder naar LSD (analoog) leunen omdat het dan minder uit maakt of ik waus over kom of niet.
Phenibut in combinatie met 'psychedelische phenylethylamines' is extreem euforisch, iets minder trippy maar ook zeker leuk. MXE dus wel gecombineerd met DOC, erg chaotisch maar kan ook erg leuk wezen (ik gok dat het met ketamine ongeveer hetzelfde zal werken), ook wel gecombineerd met wat 2C-B om de soortgelijke effecten wat te versterken.
Wiet heb ik vrijwel nooit voor handen omdat het niet zo lang houdbaar is en het in België voor mij teveel moeite is om er aan te komen, beetje hasj vind ik echter meestal wel prettig bij psychedelica.
Amfetamine of andere stimulant combinatie heb ik nooit behoefte aan gehad omdat DOC al aardig 'dopageen'/actief aanvoelt.
Het plan is om DOC in de toekomst nog eens te combineren met 3MeO-PCP.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Hip, ben benieuwd! Ik heb wel eens eerder mensen aangeraden om DOC te proberen op een festival wat me in dank is afgenomen. ^^

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
mikoz zei:
Jmths, hoe kom je erbij dat wiet 'niet zo lang' houdbaar is?
Omdat het een natuurproduct is met gemiddeld zo'n 60 verschillende cannabinoïden, ik heb wel eens iets gehoord dat het luchtdicht aardig lang houdbaar is. Hoe/waarin zou jij het zo lang mogelijk houdbaar houden?

mikoz

Bewuste gebruiker
In een glazen, donkere, luchtdichte pot. Op een koele plaats (je schuur ofzo). Dan blijft het echt wel 2-3jaar goed.

Maar jij had het over kleine hoeveelheden neem ik aan? Dan zou ik het gewoon in het zakje bewaren (zorg dat het luchtdicht is), op een donkere koele plaats. Als je het zo min mogelijk beweegt en openmaakt blijft het zeker wel zo'n half jaar goed (kan misschien ook wel langer, zelf geen ervaring mee). Pak het er alleen bij wanneer je het daadwerkelijk gaat roken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je wiet goed bewaart duurt het best lang voor het zijn potentie verliest. Als je wat voorraad hebt kun je het dan het beste in kleine gebruik hoeveelheden verpakken, zodat je alleen open maakt wat je binnen afzienbare tijd gaat gebruiken.

jam

Bewuste gebruiker
Heeft iemand al ervaring met 2-cb-fly
en hoe verhoud dit zich ten opzichte van 'gewone' 2-cb?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
jam zei:
Staat nog steeds op mijn to do lijst, maar nog niet aan toe gekomen.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
jam zei:
Van wat ik heb gelezen lijkt deze veel op 2C-B qua effecten alleen is aanzienlijk minder trippy en rustiger van aard. Om deze reden was het een favoriet van Ann Shulgin omdat dit het een zeer mild verteerbaar stofje maakt geschikt voor therapeutische doeleinden.
Een beetje de mindset van 2C-B zonder al teveel visuals of al te hard trippen is de indruk die ik er van krijg.
Zelf lijkt deze me erg interessant maar omdat het aanbod op de markt schaars is zijn de prijzen relatief hoog en aangezien ik verwacht dat de effecten ondanks dat deze wenselijk zullen zijn mild zullen wezen heb ik mezelf niet kunnen overtuigen om deze aan te schaffen.

jam

Bewuste gebruiker
Jmths zei:
jam zei:
Van wat ik heb gelezen lijkt deze veel op 2C-B qua effecten alleen is aanzienlijk minder trippy en rustiger van aard. Om deze reden was het een favoriet van Ann Shulgin omdat dit het een zeer mild verteerbaar stofje maakt geschikt voor therapeutische doeleinden.
Een beetje de mindset van 2C-B zonder al teveel visuals of al te hard trippen is de indruk die ik er van krijg.
Zelf lijkt deze me erg interessant maar omdat het aanbod op de markt schaars is zijn de prijzen relatief hoog en aangezien ik verwacht dat de effecten ondanks dat deze wenselijk zullen zijn mild zullen wezen heb ik mezelf niet kunnen overtuigen om deze aan te schaffen.

Zou deze dan ideaal zijn om een avondje rustig te relaxen?
En wat zou de werkingsduur ongeveer zijn?

Bovenaan