Ervaringen met 19-20 mg 2cb

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Omdat ik zelf over een poosje voor het eerst 2cb ga nemen, ben ik nieuwsgierig naar ervaringen van anderen die dezelfde dosering op hebben. Omdat er natuurlijk veel meer van belang is dan alleen de dosering begrijp ik dat ik niet precies dezelfde trip ga krijgen als anderen. Setting, mindsetting, lichamelijk gestel etc.
Toch zou ik graag de ervaringen van anderen willen lezen die ook 19 tot 20 mg 2cb hebben genomen. Hoeveel visuals zag je? Hoe voelde je je lichamelijk? Hoe voelde je je geestelijk? Had je negatieve bijwerkingen? Was je misselijk? Hoelang duurde je trip? Vond je de dosering van 19-20 mg voldoende voor jezelf of te weinig, of teveel? Als je zelf nog meer kwijt wil dan deze vragen, heel graag! Ik ben erg nieuwgierig en heb zin om het te gaan gebruiken. :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb dit even verplaatst voor je, dit is natuurlijk geen onzin topic :wink:.

Ik doseer eigenlijk altijd een stuk hoger, enkel 1 keer 20mg op een feest op en daarna ook op feesten altijd hoger gedoseerd. Maar ik ben nogal ongevoelig voor 2C-B en bovendien heel ervaren met psychedelica, dus ook niet snel onder de indruk.

Ervaringen van anderen met die dosering kunnen zeker interessant zijn, maar pas op met wat voor conclusies je er aan verbind. Gevoeligheid speelt een grote rol en gek genoeg lijkt de ene helft heel gevoelig voor 2C-B en andere helft totaal niet. Bij de mensen die er gevoelig voor zijn lijken de effecten sowieso veel heftiger en meer in lijn met andere psychedelica en kan een mg meer of minder ook een groot verschil maken. Bij de mensen die er niet heel gevoelig voor zijn lijken de effecten zelfs in hoge doseringen niet heel indrukwekkend en maakt een mg meer of minder amper verschil. Tot welke helft jij hoort blijft afwachten natuurlijk.

Daarnaast spelen ervaring en set en setting zoals je zelf al aangeeft natuurlijk ook rol.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
viewtopic.php?f=21&t=57361

Hierbij mijn report van mijn eerste ervaring met 18/20mg 2CB. Als er nog vragen zijn, vuur maar af. Ikzelf ben ook voorstander van de 20+ dosis en heb ook wat meer ervaring met trippen. Ik raad aan je eerste keer op thuissetting te doen. Als er nog vragen zijn vuur maar af.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Psychedelibee zei:
Ik heb dit even verplaatst voor je, dit is natuurlijk geen onzin topic :wink:.

Ik doseer eigenlijk altijd een stuk hoger, enkel 1 keer 20mg op een feest op en daarna ook op feesten altijd hoger gedoseerd. Maar ik ben nogal ongevoelig voor 2C-B en bovendien heel ervaren met psychedelica, dus ook niet snel onder de indruk.

Ervaringen van anderen met die dosering kunnen zeker interessant zijn, maar pas op met wat voor conclusies je er aan verbind. Gevoeligheid speelt een grote rol en gek genoeg lijkt de ene helft heel gevoelig voor 2C-B en andere helft totaal niet. Bij de mensen die er gevoelig voor zijn lijken de effecten sowieso veel heftiger en meer in lijn met andere psychedelica en kan een mg meer of minder ook een groot verschil maken. Bij de mensen die er niet heel gevoelig voor zijn lijken de effecten zelfs in hoge doseringen niet heel indrukwekkend en maakt een mg meer of minder amper verschil. Tot welke helft jij hoort blijft afwachten natuurlijk.

Daarnaast spelen ervaring en set en setting zoals je zelf al aangeeft natuurlijk ook rol.

Bedankt voor het verplaatsen. En ik begrijp dat het bij mij a ders kan zijn maar ik ben toch nieuwsgierig. :wink:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Tekzor668 zei:
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=57361

Hierbij mijn report van mijn eerste ervaring met 18/20mg 2CB. Als er nog vragen zijn, vuur maar af. Ikzelf ben ook voorstander van de 20+ dosis en heb ook wat meer ervaring met trippen. Ik raad aan je eerste keer op thuissetting te doen. Als er nog vragen zijn vuur maar af.

Thanks! Deze had ik al gelezen maar je gebruikt er van te voren al een joint bij, daarna alcohol en nog xtc. Dus dat is natuurlijk geen pure 2cb ervaring.

Yaizer

Bewuste gebruiker
2c-b...één van mijn favoriete :)

Begon zelf met 15/16 mg eerste keer. Ik had toen lichte visuals maar een hele kleine bodyload.

Tweede keer rond de 19/20 mg gezeten. Bodyload was heftig en visuals waren heel intens.

Mijn hoogste dosis momenteel is 30/32 mg. Over 6 dagen ga ik 34 / 36 mg proberen.

Maar weet je wat het is. Ik ben in sommige gevallen harder gegaan van 19 á 20 mg dan bijvoorbeeld +26 mg. Dosis heeft natuurlijk een enorme enorme invloed op hoe hard je gaat maar het draait echt allemaal om set & setting. Van 12 gr Atlantis was ik helemaal, maar dan ook helemaal, van de kaart. Ik herkende gewoon niks meer en alles vervormde zo heftig. Later nog wel is getript op 15 gr wat een stuk minder heftig was.

Dus bij mij draait het echt om set & setting. Ook hoe "fantasie-rijk" ik op dat moment ben. Als ik super kinderlijk ben, super fantasie-rijk zal de psychedelica ook heftiger werken. Het heeft dus ook veel met de mindset te maken :)

Één van mijn favoriete combi's is 2c-b en lachgas. Misschien een beetje heftig om het voor de eerste keer te gebruiken maar als je van plan ben om na die ervaring vaker 2c-b te doen raad ik het zeker een keertje aan!

Voor de rest; als je in een veilige en vertrouwde omgeving bent met mensen waar je de vibe echt voelt en vertrouwd aanvoelt zal alles goed gaan. 2c-b is een supper toffe drug en in mijn ogen is deze drug erg "mild" op je gedachtes. Met truffels ben ik namelijk altijd redelijk gedesoriënteerd.

Succes en geniet er van!

Heb toevallig dit weekend 2cb gedaan met wat vrienden in Amsterdam. Vooraf heb ik 4x20mg 2cb poeder afgewogen en in capsules gestopt.

Toen we om 12 uur in Amstedam arriveerden, hebben we de capsules ingenomen op een lege maag. Ongeveer een uur later merkten we de eerste effecten. De effecten die de 20mg ons gaven waren aardig wat visuals, maar niet té hevig. Alle kleuren kwamen goed naar boven en alles golfde een beetje. Verder was het best stimulerend, een klein beetje te vergelijken met een kleine dosis MDMA. Om ongeveer 6 uur lag ik in bed en kon ik slapen, de effecten waren toen minimaal.

Peace.

t3ll4v1st

Experimenterende gebruiker
Ha! Leuk dat je 2-CB wilt gebruiken.
Toevallig 2 weken geleden mijn eerste keer mee gemaakt.
Hier het tripreport: viewtopic.php?f=21&t=60240

kort antwoord op je vraag: ik ging op 15mg al compleet in m'n eigen wereld.
Visuals waren echt overal te zien.
Ik was erg onder de indruk van zo'n beetje alles.
De tijd klopte voor geen meter meer.
Lichamelijk voelde ik me prima, nergens last van.
al met al had ik niet verwacht dat 15mg zo intens was.
Nu weeg ik ook maar 65kg, dat maakt natuurlijk ook wel uit.

De setting is denk ik het allerbelangrijkst met 2-CB doseren, blijf je thuis? kan je makkelijk 19-20mg doen.
Moet je nog feesten, dan zou ik wat lager gaan zitten, zodat je de drukte/indrukken een beetje fatsoenlijk kan trekken.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Leuk en interessant om jullie ervaringen te lezen. Bedankt! Ik heb er idd erg veel zin in!
Het enige is nu dat ik toch wel lees dat 19 a 20 mg wat hoog kan zijn voor een eerste keer. Het hoeft niet maar kan wel. Nu zit ik te denken om 1 capsule te splisten in 2 capsules. Zodat ik een 1e keer maar 9 a 10 mg heb. Het probleem is dat ik geen grammen weegschaal heb, ook niet zou weten wat een goede is die niet te duur is. Bij 2cb komt het namelijk erg nauw de dosering. En ik heb nog nooit drugs afgewogen en/of in capsules gestopt.

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Ik heb 1 keer op een feestje 22 mg 2-cb genomen. Voor mij was dit niet erg speciaal, ik weet niet of ik er ongevoelig voor ben of dat er andere dingen meespeelde maar ik merkte maar subtiele dingetjes. Het was op Lowlands, waar ik buiten de een tent stond waar techno werd gedraaid (Tale of us, Makam, beetje dat idee) De muziek klonk wel erg goed, een beetje zoals met XTC op maar dan net iets minder. Ook voelde alles een beetje spacey aan. Als ik bijvoorbeeld naar mijn schaduw keek was het zag het eruit alsof mijn schaduw perfect danste op de muziek. Verder had ik wel een erge bodyload waardoor ik moeite had om te blijven staan en heb ik toch wel een tijd tegen dingen aan lopen hangen of gezeten. Al met al was het wel een leuke ervaring, maar wat ik al zei: niet erg speciaal.

Ook heb ik meerdere keren thuis 2-cb gedaan. Waarvan 1 keer ongeveer 20 mg. Dit was tevens mijn eerste keer. Heb toen echt wel wat visuals. Hoofden die wat vervormde en partonen die golfde. Ook kleuren waren erg intens. Na een jointje te hebben gerookt ook erge lachkicks gehad, wat ik normaal nooit zo erg heb met alleen wiet.

Eigenlijk doe ik tegenwoordig altijd wel meer mg. Maar dat is denk ik erg persoonsgebonden want veel vrienden van mij die vaker 2cb doen dan ik. draaien al aardig warm op 15 mg.

Ik denk dat 20 mg perfect is voor eerste keer.

mijn verhaal-vertel-skills zijn erg slecht daarom maak ik ook nooit trip reports. Maargoed zo heb ik het in iedergeval ervaren :) laat weten hoe het was!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
kokosmakroon900 zei:
Ik heb 1 keer op een feestje 22 mg 2-cb genomen. Voor mij was dit niet erg speciaal, ik weet niet of ik er ongevoelig voor ben of dat er andere dingen meespeelde maar ik merkte maar subtiele dingetjes. Het was op Lowlands, waar ik buiten de een tent stond waar techno werd gedraaid (Tale of us, Makam, beetje dat idee) De muziek klonk wel erg goed, een beetje zoals met XTC op maar dan net iets minder. Ook voelde alles een beetje spacey aan. Als ik bijvoorbeeld naar mijn schaduw keek was het zag het eruit alsof mijn schaduw perfect danste op de muziek. Verder had ik wel een erge bodyload waardoor ik moeite had om te blijven staan en heb ik toch wel een tijd tegen dingen aan lopen hangen of gezeten. Al met al was het wel een leuke ervaring, maar wat ik al zei: niet erg speciaal.

Ook heb ik meerdere keren thuis 2-cb gedaan. Waarvan 1 keer ongeveer 20 mg. Dit was tevens mijn eerste keer. Heb toen echt wel wat visuals. Hoofden die wat vervormde en partonen die golfde. Ook kleuren waren erg intens. Na een jointje te hebben gerookt ook erge lachkicks gehad, wat ik normaal nooit zo erg heb met alleen wiet.

Eigenlijk doe ik tegenwoordig altijd wel meer mg. Maar dat is denk ik erg persoonsgebonden want veel vrienden van mij die vaker 2cb doen dan ik. draaien al aardig warm op 15 mg.

Ik denk dat 20 mg perfect is voor eerste keer.

mijn verhaal-vertel-skills zijn erg slecht daarom maak ik ook nooit trip reports. Maargoed zo heb ik het in iedergeval ervaren :) laat weten hoe het was!

Nou je verteld het anders erg duidelijk en goed hoor, dank! Ik heb wel wat aan je informatie. Als het achter de rug is ( :tearsofjoy: ) dan laat ik het weten. Maar dat zal nog wel even duren. Ik wil er echt klaar voor zijn en tijd hebben.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Vriend van mij gaat voor het eerst dit weekend psychedelica doen en dus 2c-b. Hij begint met 21 mg. Ik zelf zal 31,5 mg doen met een vriendin van mij.

Zal vertellen hoe het is gegaan. We hebben ook lachgas, enorme tv scherm, veel glowsticks en van al die rare lichtjes op het plafond. Wordt dus een veelbelovende avond.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Yaizer zei:
Vriend van mij gaat voor het eerst dit weekend psychedelica doen en dus 2c-b. Hij begint met 21 mg. Ik zelf zal 31,5 mg doen met een vriendin van mij.

Zal vertellen hoe het is gegaan. We hebben ook lachgas, enorme tv scherm, veel glowsticks en van al die rare lichtjes op het plafond. Wordt dus een veelbelovende avond.

Oke is goed. Veel plezier!

Bovenaan