Beste Forum leden,
Graag zou ik wat meer informatie willen over ervaringen met Bleu 69.
Kan er zo weinig over vinden op internet of ik zoek verkeerd!
Info van mijn ervaring:
Ben een man van 35 jaar en weeg 70 kg.
Ben in goede gezondheid, heb heel vroeger wel is xtc en speed genomen op feesten maar voor de rest beginnend "gebruiker".
Heb namelijk dit middel een paar weken geleden geprobeerd, heb toen 3 x een dosis van 6 ml ingenomen op dezelfde avond
(Tussen de dosering heb ik steeds 2 uur gewacht.)
Voor mn gevoel, als ik de sterkte van dit middel zou mag inschatten, dan zou ik zeggen ongeveer een kwart xtc pil.
Gebaseerd op de inname van 3 x 6 ml over de avond verspreid.
Ter info:
1 iname 6 ml om 20:00 :
Spulletje ging werken na 20 minuten voelde me heel relaxt en muziek was super tof voor de rest voelde ik me opgewekt en was ik volledig bewust van mn omgeving. Na 1,5 uur zakte het een beetje weg
2 inname 6 ml om 22:00:
Gevoel was idem als de eerste inname merkte wel dat het iets opbouwt nu /gevoel word iets sterker.
3 inname 6 ml om 0:00: Eigenlijk niet zo veel ander gevoel dan de 2 inname, al heb ik wel het idee dat het Mdma gevoel nu minder is en dat het speed gevoel wat meer de overhand neemt.
2:00 naar bed toe/ wel geprobeerd te slapen om 4:00 sliep ik echt wel en om 8:30 werd ik wakker de rest van de dag voelde ik me top/alert en s avonds rond 19:00 werd ik wel relaxed moe ben om 21:00 naar bed gegaan heb geen kater gehad ook geen dinsdag dip.
Heb wel wat vragen?:
- Wat zijn jullie ervaringen?
- Hoeveel ml gebruiken per keer ?
- Dosering naar lichaam gewicht?
- Hoeveel tijd tussen de laatste iname?
- Is 2 x per maand te veel om dit te gebruiken /bijvoorbeeld 18 ml totaal op een avond?
- Hoe lang houdt de werking aan?
- Versterkt alcohol de werking?
- Begreep dat dit ook wel is als sexdrug word gebruikt werd er zelf niet opgewonden van / jullie wel en wat deed het dan?
Graag hoor ik van jullie /alle info is welkom.
Grts Zeepaard
Graag zou ik wat meer informatie willen over ervaringen met Bleu 69.
Kan er zo weinig over vinden op internet of ik zoek verkeerd!
Info van mijn ervaring:
Ben een man van 35 jaar en weeg 70 kg.
Ben in goede gezondheid, heb heel vroeger wel is xtc en speed genomen op feesten maar voor de rest beginnend "gebruiker".
Heb namelijk dit middel een paar weken geleden geprobeerd, heb toen 3 x een dosis van 6 ml ingenomen op dezelfde avond
(Tussen de dosering heb ik steeds 2 uur gewacht.)
Voor mn gevoel, als ik de sterkte van dit middel zou mag inschatten, dan zou ik zeggen ongeveer een kwart xtc pil.
Gebaseerd op de inname van 3 x 6 ml over de avond verspreid.
Ter info:
1 iname 6 ml om 20:00 :
Spulletje ging werken na 20 minuten voelde me heel relaxt en muziek was super tof voor de rest voelde ik me opgewekt en was ik volledig bewust van mn omgeving. Na 1,5 uur zakte het een beetje weg
2 inname 6 ml om 22:00:
Gevoel was idem als de eerste inname merkte wel dat het iets opbouwt nu /gevoel word iets sterker.
3 inname 6 ml om 0:00: Eigenlijk niet zo veel ander gevoel dan de 2 inname, al heb ik wel het idee dat het Mdma gevoel nu minder is en dat het speed gevoel wat meer de overhand neemt.
2:00 naar bed toe/ wel geprobeerd te slapen om 4:00 sliep ik echt wel en om 8:30 werd ik wakker de rest van de dag voelde ik me top/alert en s avonds rond 19:00 werd ik wel relaxed moe ben om 21:00 naar bed gegaan heb geen kater gehad ook geen dinsdag dip.
Heb wel wat vragen?:
- Wat zijn jullie ervaringen?
- Hoeveel ml gebruiken per keer ?
- Dosering naar lichaam gewicht?
- Hoeveel tijd tussen de laatste iname?
- Is 2 x per maand te veel om dit te gebruiken /bijvoorbeeld 18 ml totaal op een avond?
- Hoe lang houdt de werking aan?
- Versterkt alcohol de werking?
- Begreep dat dit ook wel is als sexdrug word gebruikt werd er zelf niet opgewonden van / jullie wel en wat deed het dan?
Graag hoor ik van jullie /alle info is welkom.
Grts Zeepaard