Ervaren GHB gebruikers met dezelfde klacht ?!

Hallo, ben 2 jaar verslaafd geweest aan ghb, nu gebruik ik af en toe nog.

De laatste keren dat ik gebruikte kon ik niet slapen terwijl dit eerder altijd perfect ging (wss iets met dopamine te maken) maar dit is niet het probleem, al is het wel vervelend.

Ik ging slapen en als ik bijna in slaap val krijg ik een sluiptrekking in mijn benen of armen, hier schrik ik zodanig van dat ik weer wakker ben, smorgens toen ik wakker werd en op bed bleef liggen omdat ik behoorlijk brak was, kreeg ik opnieuw af en toe een schok in mijn handen, de dag erna nog een aantal keer gehad overdags, oncontroleerbare bewegingen .langzaam word het minder, eerder kon ik me herrineren dat ik dit alleen had tijdens de ghb-trip als ik aan de hogere kant zat met doseren.

Heb deze vraag 2 keer gesteld op drugsinfo vraag en antwoord maar beide keren tot mijn verbazing geen antwoord gekregen, misschien weinig voorkomend probleem ?

op internet word dit geschreven als een hypnagoge schok, ongevaarlijk en veelvoorkomend, maar heeft iemand een verklaring waarom ghb dit bij mij opwekt en of er meer mensen last van hebben?

Gr stuiterbal :wave:
 
Klinkt inderdaad als een hypnagoge schok. Ik heb het zelf ook wel eens, vooral als ik erg moe ben en in het weekend bijvoorbeeld doorgehaald heb. Schijnt vaker voor te komen bij oververmoeidheid, maar er is niet echt een duidelijke verklaring voor volgens mij.
 
Die schok waar jij het over hebt zijn convulsies. Die kan je krijgen door te hoog doseren van GHB maar ook bijvoorbeeld Baclofen, en als ontwenning, accuut staken van een GABA-B agonist.

Sommige mensen zien ook kleurpatronen; groene, rode flitsen.

Oppassen dus want dit kan een lichte epileptische aanval zijn.
 
Terug
Bovenaan