erectieprobleem

drama

Newbie
als ik snuif krijg ik hem echt niet meer omhoog. laatst op een cokefeestje met vriendin en 2 vriendinnen van haar geprobeerd te sexen maar dat ging gewoon niet. ben wel geil maar hij gaat niet omhoog. wat had ik een spijt zeg toen. heeft iedereen dat? gebruik pas 3 maanden

Frisko

Badass junkie
drama zei:
als ik snuif krijg ik hem echt niet meer omhoog. laatst op een cokefeestje met vriendin en 2 vriendinnen van haar geprobeerd te sexen maar dat ging gewoon niet. ben wel geil maar hij gaat niet omhoog. wat had ik een spijt zeg toen. heeft iedereen dat? gebruik pas 3 maanden
same,in het begin had ik er geen last van,tot na een paar maandjes meer te gebruiken! :rolleyes: :rolleyes:

Frisko

Badass junkie
recreatief gebruik met sos kan leiden tot hevig klaarkomen etc
maar richting problematisch gebruik word sex onder coke uit den boze... :P

cunt

Wijs gebruiker
het omhoog krijgen heb ik geen moeite mee op coke .. kan alleen niet klaarkomen! (tenzij ik 9uur doorga ofzo :confused: )

melissa

Wijs gebruiker
lachhuuuuuuuu...........
ik krijg ook geen orgasme meer als ik gebruikt heb(heel frustrerend). :flushed:
mijn mannetje werkt zich in t zweet en weigert dan ook echt op te geven :grin: (EN EEN SPIERPIJN DAT IE DE VOLGENDE DAG HEEFT)
hij heeft trouwens ook nooit erectie problemen gehad,wel is hij minder hard maar echt weigeren,nope :P

Frisko

Badass junkie
cunt zei:
Frisko zei:
cunt zei:
het omhoog krijgen heb ik geen moeite mee op coke .. kan alleen niet klaarkomen! (tenzij ik 9uur doorga ofzo :confused: )
zoals ik dus hierboven al vermeld had!!!
niet zo letterlijk :)
recreatief gebruik noem ik geen 9 uren lang:tongueout:

op 9u had ik er wel meer als een, gram door,en had ik dus die probs voor hem omhoog te krijgen!!!kreeg er echt een kleine leuter van en was met geen mogelijkheid recht te krijgen...
en als ik dan bv wat overhield voor de volgende dag(3 lijnen ofzo) en nam ze smorgens als ik opstond(om door te kunnen sexen) dan werd sexen hemels :flushed: :P

echt hevig klaarkomen :wave: :wave:

cunt

Wijs gebruiker
Chimera zei:
cunt zei:

Ow relaxed, beter dan 9 sec :P
hahaha :P
zo bedoelde ik het niet echt .. ik zeg niet dat ik 9uur door kan gaan hehe :wink: zeg alleen dat ik dan denk ik wel zou kunnen klaarkomen.

Bovenaan