Erectie NA speed

Freewilly

Newbie
Hoi luitjes,

Ik hoor vaak dat een erectie lastig is met speed. What about een erectie na 5 uur? Ik heb namelijk het idee dat het zaakje dan juist beter werkt?

Wat zijn jullie ervaringen?

Freewilly zei:
Hoi luitjes,

Ik hoor vaak dat een erectie lastig is met speed. What about een erectie na 5 uur? Ik heb namelijk het idee dat het zaakje dan juist beter werkt?

Stijver kan niet meer als je een erectie hebt op speed al die zeggen dat ze geen erectie kunnen krijgen op speed hebben verzekerst een vagina doe doe een vagina dank u Sinterklaasje

Hislordship

Wijs gebruiker
Op de speed werd ie altijd zo hard als steen nooit ergens last van gehad behalve dat het een zeer positieve werking had.

TheSaver

Newbie
Bij mij is een erectie krijgen op speed niet echt een probleem , 1 maal dat hij recht staat staat hij recht :grin: Maar klaarkomen is een andere zaak...

3970

Wijs gebruiker
de lollybolly zei:
Freewilly zei:
Hoi luitjes,

Stijver kan niet meer als je een erectie hebt op speed al die zeggen dat ze geen erectie kunnen krijgen op speed hebben verzekerst een vagina doe doe een vagina dank u Sinterklaasje

Kun je zelf wel wijs uit deze zin? :confused:

Flameon

Badass junkie
Als een stijve op de pep in een vagina kan dan kan hij doorgaan denk ik.
Moet ik hem geen ongelijk in geven :wink:

Matthijs85

Belezen gebruiker
Ik wordt wel vaak geil na speed, en een erectie wil altijd wel lukken dan, maar er is alsnog wel iets meer voor nodig om een erectie te krijgen dan als ik niks gebruikt had.

Freewilly

Newbie
Misschien was het onduidelijke taal:

Ok met speed op gaat het allemaal wel ok. Echter, ik heb het idee dat de erectie nog beter is vlak NADAT de speed uitgewerkt is.

Had laatst dus speed om 20.00 en om 01.00 uur echt geweldige sex! Dus 5 uur later ...speed moet dan toch net uitgewerkt zijn?

Matthijs85

Belezen gebruiker
Bij mij werkt speed altijd nog wel een flink tijdje door hoor, primaire effecten 6-8 uur, en na-effecten als niet of moeilijk kunnen slapen, iets meer zweten, iets hogere hartslag, ietwat gestimuleerd terwijl je toch ook wel moe bent zeker ook nog wel 24 uur

glamourcide

Experimenterende gebruiker
Mijn vrienden klagen er ALTIJD over.
Iedereen heeft der dus last van.
misschien ligt t aan t poeder :'d ?
Nee k heb gene idee ben een meisje, maar lijkt me zeer frustrerend als je energie hebt en je krijgt m niet omhoog.

knolselderij

Wijs gebruiker
glamourcide zei:
Mijn vrienden klagen er ALTIJD over.
Iedereen heeft der dus last van.
misschien ligt t aan t poeder :'d ?
Nee k heb gene idee ben een meisje, maar lijkt me zeer frustrerend als je energie hebt en je krijgt m niet omhoog.

geloof me maar dat is ook frustrerend :P

op de pep gaat ie sneller omhoog op normaal maar is ie dat neit dan is het net dood vlees

Bovenaan