Enorme last van aandrang na pluggen 3mmc

Goeieavond,

Ik heb nu een aantal pogingen gedaan om 3mmc te pluggen, maar het gaat telkens mis. De aandrang word zo enorm heftig dat ik het op een gegeven moment gewoon niet kan verdragen, en als ik dan toch naar de wc ga en het is eruit dan blijft die aandrang even erg doorgaan ondanks dat alles leeg is. Het doet bijna pijn zelfs zo hevig is de aandrang en heb alle methodes geprobeerd maar telkens hetzelfde resultaat. Ik lees hier heel veel mensen die er super goeie ervaringen mee hebben maar ik begrijp er niks van.

Goeieavond,

Ik heb nu een aantal pogingen gedaan om 3mmc te pluggen, maar het gaat telkens mis. De aandrang word zo enorm heftig dat ik het op een gegeven moment gewoon niet kan verdragen, en als ik dan toch naar de wc ga en het is eruit dan blijft die aandrang even erg doorgaan ondanks dat alles leeg is. Het doet bijna pijn zelfs zo hevig is de aandrang en heb alle methodes geprobeerd maar telkens hetzelfde resultaat. Ik lees hier heel veel mensen die er super goeie ervaringen mee hebben maar ik begrijp er niks van.
Ik ben van te voren naar de wc geweest om mijn darmen te legen dus daar kan het niet aan liggen**

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Laat antwoord, maar misschien nuttig voor mensen die hier via websearch terechtkomen. Dit is waarschijnlijk het gevolg van directe irritatie van het rectale slijmvlies.

1) Maak je darmen op voorhand leeg. Je kunt Candy Crush op je telefoon spelen of een enema gebruiken.

2) Gebruik warm water (35–40 graden Celsius, niet te heet!) zodat de kristallen of het poeder goed oplossen. Warme vloeistof wordt beter opgenomen. Zo vermijd je achtergebleven kristalrestjes en voorkom je spasmes van de kringspier. Warm water voelt ook natuurlijker aan voor je lichaam, waardoor het minder “schrikt”.

3) Het is beter om 3 ml water per 100 mg te gebruiken om de oplossing milder te maken voor het slijmvlies.

4) Gebruik glijmiddel (geen vaseline) om wondjes of infecties te voorkomen.

5) Breng het voorzichtig in, ongeveer 2 cm diep, na het aanbrengen van het glijmiddel. Als je te diep gaat, vermindert de potentie, omdat het dan deels via de lever kan worden afgebroken.

6) De beste positie voor toediening is de hurkpositie. Breng de vloeistof langzaam in (ongeveer 10 seconden lang). Wacht ongeveer 5 seconden voordat je de spuit weer verwijdert.

7) Blijf nog 5–10 minuten in de hurkpositie.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik had hier ook enorm last van met a-pihp. Ik gebruikte vaak lauw water en inderdaad glijmiddel op een 1ml spuitje.

Maar na verloop van tijd plugde ik zo vaak. Ik denk dat het onvermijdelijk was. Op een gegeven moment voelde ik dat, bijna pijnlijke gevoel, doorslaan via de achterkant van m'n benen.

Ik heb er verder niets aan overgehouden gelukkig.

Maarja ik plugde zéker tussen de 10 en 20 keer per dag.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik had hier ook enorm last van met a-pihp. Ik gebruikte vaak lauw water en inderdaad glijmiddel op een 1ml spuitje.

Maar na verloop van tijd plugde ik zo vaak. Ik denk dat het onvermijdelijk was. Op een gegeven moment voelde ik dat, bijna pijnlijke gevoel, doorslaan via de achterkant van m'n benen.

Ik heb er verder niets aan overgehouden gelukkig.

Maarja ik plugde zéker tussen de 10 en 20 keer per dag.
Ondanks de hoge frequentie is a-pihp behoorlijk caustic. Deze oplossing was nog meer geconcentreerd dan een student op adderal.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Gewoon bommetje. Waarom zou je drugs in je rectum proppen? Gaat mij een straatje te ver.
Omdat het vaak potenter werkt èn veel sneller in kickt, maar je daarvoor niet je aderen hoeft te raadplegen.

Voor een aantal middelen, waaronder de dissociatieven als DCK of DMXE werkt het zelfs ruim 2 keer zo potent. Ofwel, je hebt 2 keer minder drugs nodig om hetzelfde te bereiken. En dan in een luttele 2 minuten. Veel sneller dan bommen en zelfs snuiven.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Omdat het vaak potenter werkt èn veel sneller in kickt, maar je daarvoor niet je aderen hoeft te raadplegen.

Voor een aantal middelen, waaronder de dissociatieven als DCK of DMXE werkt het zelfs ruim 2 keer zo potent. Ofwel, je hebt 2 keer minder drugs nodig om hetzelfde te bereiken. En dan in een luttele 2 minuten. Veel sneller dan bommen en zelfs snuiven.
Ik zweer je dat 10mg 3-ho-pcp rectaal me consistent een hole kan geven dat 15mg nasaal niet eens kan.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik zweer je dat 10mg 3-ho-pcp rectaal me consistent een hole kan geven dat 15mg nasaal niet eens kan.

Mijn bizarre eenheids ervaring die ik voelde toen ik dacht dat de wereld verging omdat de aarde uit zijn baan was gevlogen en daardoor de zwaartekracht ineens 10 keer zo sterk was, was ook een geplugde dosis DMXE. 🤣

Met 3-meo-pce had ik niet het idee dat het echt veel potenter was dan oraal. Maar tegen de tijd dat ik dat ging pluggen, had ik al zo'n hoge disso tolerantie. Is geen eerlijke vergelijking denk ik.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ondanks de hoge frequentie is a-pihp behoorlijk caustic. Deze oplossing was nog meer geconcentreerd dan een student op adderal.

Hahahaha love jouw vergelijkingen altijd.

Oh, en bedankt voor je tips hierboven! Zoiets is altijd informatief voor het forum. Misschien een keer een apart topic voor maken, zodat mensen het makkelijker kunnen vinden? (Misschien is het er al, even niet de tijd om dat uit te zoeken.)

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Er is een handboek 'pluggen voor dummies'. Staat als sticky in het subforum drugs.

Persoonlijk heb ik meer gehad aan de Engelstalige guide op Reddit.

Hierin wordt ook dieper ingegaan op waarom pluggen zo goed werkt. Inzicht hierin, met schematische plaatjes, gaf mij duidelijke richtlijnen om mijn plugtechniek te verbeteren. Een goede plugtechniek maakt een verschil van dag en nacht over hoe potent en snel je drugs in kickt.

Het is een lange guide, maar wel heel helder. Ik heb ooit de gedachte gehad deze eens te vertalen en met mijn eigen ervaringen hier neer te zetten. Maar nu ik in herstel zit, ga ik me daar niet meer aan wagen.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Deze oplossing was nog meer geconcentreerd dan een student op adderal.

Ja goed, het credo is ook een beetje dat je zo min mogelijk water wilt gebruiken als je zo direct mogelijk effect wilt. Alles boven de 1ml is eigenlijk al verlies van potentie en onset speed is mijn ervaring.

Mijn gebruik was alles behalve verstandig 😅

Maar inderdaad. Zeer caustic oplossing. Al is 3cmc ook geen lieverdje hoor. Naar mijn idee was dat meer caustic Dan 3mmc.

Met IV shots verdunde ik het wel meer.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ja goed, het credo is ook een beetje dat je zo min mogelijk water wilt gebruiken als je zo direct mogelijk effect wilt. Alles boven de 1ml is eigenlijk al verlies van potentie en onset speed is mijn ervaring.

Mijn gebruik was alles behalve verstandig 😅

Maar inderdaad. Zeer caustic oplossing. Al is 3cmc ook geen lieverdje hoor. Naar mijn idee was dat meer caustic Dan 3mmc.

Met IV shots verdunde ik het wel meer.
Op zich kom je wel weg met 100 mg/0,1 ml water, maar dan kunnen de problemen die OP heeft ervaren optreden.

Hahahaha love jouw vergelijkingen altijd.

Oh, en bedankt voor je tips hierboven! Zoiets is altijd informatief voor het forum. Misschien een keer een apart topic voor maken, zodat mensen het makkelijker kunnen vinden? (Misschien is het er al, even niet de tijd om dat uit te zoeken.)
Er is inderdaad al een topic omtrent pluggen, maar dat is wat gedateerd en kan wel een herwerking gebruiken. Wil dat gerust doen als je me hiervoor groen licht geeft.

Bovenaan