Emporium 29.05.2010

lipsticknmascara

Bewuste gebruiker
Emporium
georganiseerd door Matrixx

zaterdag 29 mei 2010
12:00 - 00:00
Recreatieterrein De Berendonck
Wijchen

Muziekstijlen
classics, eclectic, electro, groove, hardcore, hardstyle, house, minimal, progressive, techhouse, techno, trance

Prijzen
Voorverkoop: €45,-
VIP: €75,-

Minimumleeftijd
18

De line-up staat hier: http://partyflock.nl/party/165784:Emporium.html

Eigenlijk voornamelijk verschillende soorten house, hardstyle en hardcore

Wie gaat hier allemaal naartoe? Was vorig jaar echt een heeeel erg leuk festival! Hoop dat t dit jaar weer zo leuk wordt.

Ik heb mijn kaartjes in ieder geval al binnen :wink:

lipsticknmascara

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
Ziet er wel vet uit maar spijtig genoeg is het in Nederland natuurlijk...

Nederland is nog wel te doen toch? Beter dan Congo. Nu kun je nog de auto pakken ofzo.. Anders zou je een vliegreis moeten boeken en dat soort dingen :grin:

KoxBox

Badass junkie
lipsticknmascara zei:
KoxBox zei:
Ziet er wel vet uit maar spijtig genoeg is het in Nederland natuurlijk...

Nederland is nog wel te doen toch? Beter dan Congo. Nu kun je nog de auto pakken ofzo.. Anders zou je een vliegreis moeten boeken en dat soort dingen :grin:

Haha, ja als je het zo bekijkt.. :mrgreen:

knolselderij

Wijs gebruiker
helaas teveel house, als ik ergens niet tegen kan is het house en de mensen die op house afkomen.
verschrikkelijk de gemiddelde house liefhebber geeft meer om zijn uiterlijk dan om los te kunnen gaan. ik ga naar een feestje om helemaal uit mn dak te gaan, niet om te laten zien dat mn botticelli schoenen matchen met mijn armani hemd.

Beanhead

Badass junkie
knolselderij zei:
helaas teveel house, als ik ergens niet tegen kan is het house en de mensen die op house afkomen.
verschrikkelijk de gemiddelde house liefhebber geeft meer om zijn uiterlijk dan om los te kunnen gaan. ik ga naar een feestje om helemaal uit mn dak te gaan, niet om te laten zien dat mn botticelli schoenen matchen met mijn armani hemd.

Dit zo'n beetje... :P

SperSIZEboon

Badass junkie
knolselderij zei:
hehehe, heel goed :grin:

lipsticknmascara

Bewuste gebruiker
knolselderij zei:

Daarom is het ook zo ingedeeld dat de hardstyle/core liefhebber de houser niet tegen hoeft te komen. Bij binnenkomst rechts de harde area en links house. En denk maar niet dat je 1 houser tegenkomt aan de kant waar echt gefeest wordt.

lipsticknmascara

Bewuste gebruiker
*little star* zei:
Ik heb de kaartjes in ieder geval al binnen :grin:

Het festivalterrein is hier aan het einde van de straat :wink:

Lauu zei:
Heb ook mijn kaartjes :) Om de hoek van mn vriendin :)

Kijk, dat wordt dan denk wel gezellig! Ik ben er ook zeker weten bij en mn vrienden van mijn 2-CB tripreport ook! En nog twee van een (bijna-af) tripreport, dus wie weet wordt dit er ook weer een waard. Weet alleen nog niet wat ik daar ga doen.. :confused:

Maar ik weet wel dat ik aan de harde kant van het festival te vinden ben. Kom ik jullie dan tegen? :grin:

*little star*

Experimenterende gebruiker
Maar ik weet wel dat ik aan de harde kant van het festival te vinden ben. Kom ik jullie dan tegen? :grin:

Ja wie weet! Ik ben altijd overal wel een beetje te vinden :wink:

Arjan`

het is bijna zover, twee vrienden van mij gingen vandaag kijken bij de beredonck naar de stages enzo maar ik had stoned geen zin meer om dat kwartier te fietsen :stoned: :stoned: zie het zaterdag wel en lichtelijk tot zwaar onder invloed van t een of t ander zal het aleen maar mooier zijn

lipsticknmascara

Bewuste gebruiker
trippelh zei:
een grote macht te controleren

Daar heb ik niets van gemerkt dan. Ik had een kleine weekendtas bij me (met kleding omdat het 's ochtends warm was en het zou 's middags gaan regenen en ik wilde eigenlijk naderhand nog even langs de speedmeet) en ze haalden mn hakken er even uit en deden ze weer terug. Ze keken totaal niet wat ik verder bij me had en het fouilleren was echt sneu. Daarbij heb ik tientallen mensen vol in het zicht zien snuiven/slikken/jointsdraaien en niemand die er iets van zei! Maar dat vond ik eigenlijk wel heel erg chill want op gebied van zooi hing er wel een lekker sfeertje! :)

Maar ik moet zeggen dat ik verder overal de sfeer niet je-van-het vond.. Het was heel anders dan vorig jaar en dat was wel jammer. Het weer aan het einde van de dag hielp ook niet echt mee denk ik zo, maar tot een uurtje of 17 was het wel echt heeeerlijk :grin:

En hoewel ik het liefste naar hardstyle/core luister, vond ik de Space Pirates met hun liveset wel onwijs goed draaien. Vriendinnen van me wilden naar Don Diablo die daarna kwam en ik liep met hun mee en we hebben nog een half uur Space Pirates meegekregen en toen kwam Don. Dat was wel echt een kutset overigens dus was vlot weg. Maar die Space Pirates hebben echt indruk op me gemaakt man.

Edit: Dit waren ze op reloaded (hun set van Emporium staat natuurlijk nog niet op youtube.. Ik allemaal zoeken haha)

Ja man was wel een leuke dag, maar er hing een vreemd sfeertje in de lucht!

Arjan`

het was een prima feestje, ik heb mijn 5gram wiet en 4 capsules methylone gewoon in mijn schoen gedaan en binnen gewoon geblowd geslikt en gezopen, mijn hoofd is daar nu duidelijk minder blij mee :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Lauu

Badass junkie
Had ook lekker beblowed :) begin van de dag was heerlijk lekker zonnetje maar om 20:00 was het kut....volle bak regen.

en wat een kut sfeer :confused:

knolselderij

Wijs gebruiker
lipsticknmascara zei:
Edit: Dit waren ze op reloaded (hun set van Emporium staat natuurlijk nog niet op youtube.. Ik allemaal zoeken haha)

Ja man was wel een leuke dag, maar er hing een vreemd sfeertje in de lucht!

ging ook niet egt los daar

Bovenaan