troksky
Belezen gebruiker
Tijdens corona heb ik heel veel trips gekend maar echt veel maar opeens wou ik controle krijgen tijdens een zware trip maar sindsdien is wat angst of controle angst ?
Nu kom dat terug? Ik vond paddenstoelen geweldig in het begin maar de laatste tijd is de magie weg.
Spijtig, ik dacht echt dat dit mij drug was omdat ik in het verleden met alcohol worstelden.
Ok de paddenstoelen hebben mij helemaal los gemaakt van die drug.
Mij adhd wil ook eens rust 😀 Nu heeft iemand een idee? Ben nu overgestapt maar mdma maar blijkbaar is ondanks voorzorgsmaatregelen ook niet zo veilig.
Ik vind mijn hersenen eigenlijk wel tof.
Veel schrijffouten.. ik heb dyslexie, adhd , autisme en wat dan ook maar al bij al die ik eigenlijk wel uitstekend in het leven 😘
Maar wat mis ik de zalige trips ..
Nu kom dat terug? Ik vond paddenstoelen geweldig in het begin maar de laatste tijd is de magie weg.
Spijtig, ik dacht echt dat dit mij drug was omdat ik in het verleden met alcohol worstelden.
Ok de paddenstoelen hebben mij helemaal los gemaakt van die drug.
Mij adhd wil ook eens rust 😀 Nu heeft iemand een idee? Ben nu overgestapt maar mdma maar blijkbaar is ondanks voorzorgsmaatregelen ook niet zo veilig.
Ik vind mijn hersenen eigenlijk wel tof.
Veel schrijffouten.. ik heb dyslexie, adhd , autisme en wat dan ook maar al bij al die ik eigenlijk wel uitstekend in het leven 😘
Maar wat mis ik de zalige trips ..