Eigen drank meenemen festival

FreeMinds

Newbie
Okeoke, je mag geen eigen drank meenemen. Maar wil het toch proberen, het is allemaal al duur genoeg.
Iemand tips om alcohol binnen te krijgen? (We mogen wel eten meenemen, dus zat te denken om daar iets creatiefs mee te verzinnen)

:rock:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
In je broek/achter je riem. Maar ja, ik ben een vrouw en als er een mannelijke fouilleerder is dan wordt alleen mijn tas gecheckt. Als man lijkt het me iets moeilijker. Ik stop vaak wel een appel en/of banaan in mijn tas en die vouw ik dan in mijn vest, dat wordt vaak niet ontdekt, zelfs niet als ze mijn tas controleren. Maar een flesje alcohol is natuurlijk zwaarder, dus ik weet niet of dat ook zou werken. Plus, als ze het vinden ben je wel wat meer geld kwijt dan wanneer ze een appel vinden.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Wij hebben 1x lang geleden onze drank begraven op het festival terrein vóór ze het gingen opbouwen. Eenmaal binnen tijdens het festival stiekem opgraven... Sssssssst niks zeggen! Sorry Mysteryland!

stomme eend

Bewuste gebruiker
Het ligt nogal aan wat voor festival het is, dunkt me. Er zijn festivals waar ze echt niet zo moeilijk doen, en je een fles makkelijk mee kan smokkelen in een picknickkleed, en er zijn festivals waar ze spul van 1 cm groot al weten te onderscheppen en waar een fles drank meenemen een utopie is. Dus tja...

R

Revolutionair

Gast
Heb een heel leuk artikel gelezen een tijd geleden dat een paar gasten hadden voor dat een festival was opgezet een paar flessen drank begraven bij een boom! En dat opgegraven (niet diep) op het festival zelf!
Vond het een geniaal idee :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Heb een heel leuk artikel gelezen een tijd geleden dat een paar gasten hadden voor dat een festival was opgezet een paar flessen drank begraven bij een boom! En dat opgegraven (niet diep) op het festival zelf!
Vond het een geniaal idee :)
Zie mijn reactie verder naar boven. :wink:

Als je eten mee mag nemen...

Een stokbrood uithollen, en hier flesjes "spa" in doen... blaadje sla en stukje kaas uit laten steken, en hier huishoudfolie omheen wikkelen ...

En als ze klagen over het gewicht, gewoon zeggen dat je van dik beleg houd

Bovenaan