Effecten!

Hallo mensen.

Ik heb een vraagje aan jullie. Ik heb al vaker wel eens een jointje gerookt maar dat gevoel is nou een beetje saai aan het worden, weten jullie misschien hoe ik een ander gevoel kan krijgen? High, Trip, Actief, Wazig en noem het maar op ZONDER harddrugs e.d.

Laat het me zo spoedig mogelijkweten!

Gr.

kaasbaas

Badass junkie
Een joint vind ik gewoon relaxt, als ik doldwaze avond wil hebben met nieuwe ervaringen dan koop ik wel een bakje truffels :).

Aalpoepert

Badass junkie
Cake of koekjes van maken, thee van maken, puur roken. Gebruik je fantasie.

Als je het puur rookt wordt je high, wat ik al een stuk fijner vind dan gewoon stoned zijn.

Tip: Gebruik eens cannabis bij xtc! Of speed! Of lsd! Of paddo's! Of GHB! Of 2cb!
Los hasj op en spuit het intraveneus!

Wietje

Belezen gebruiker
deadlock zei:
Petrovic zei:
Minder blowen, dan wordt het vanzelf weer leuk.
Je tolerantie neemt *af* naarmate je vaker en meer blowt dus je wordt sneller stoned. Of bedoel je dat niet?

Dat het gewoon psychologisch minder belsatend is om het af en toe te doen, anders zal je snel een teneergeslagen gevoel krijgen enz...

De intensiteit van deze effecten hangt wel hard af van persoon tot persoon.

denk ik dat hij ook bedoeld :grin:

spacelord

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
Rook het puur uit een pijpje en hou iedere hijs zo lang in als je kan.

Dat is alleen maar een regelrechte aanslag op je longen. Langer inhouden is totaal nutteloos, de werkzame stof wordt onmiddelijk opgenomen( zo'n 80% van de THC).

OT: Je kan je joints met passiebloem rollen. Ik gebruik dat vooral als ik trip en harder wil gaan, maar het lijkt de effecten van wiet wel wat te versterken.
Voor mij is blowen ook saai geworden, dan is het de moment om te gaan minderen.

Andyy

Bewuste gebruiker
spacelord zei:
Oom Klaas zei:

voor 200% mee eens, vond het ook niks meer en ben zelfs helemaal gestopt na 3 jaar non stop elke dag gedaan te hebben.

heb in het afgelopen jaar misschien 10 keer geblowt waarvan misschien 2 keer echt goed, voor de rest gewoon 2 of 3 trekjes.

spacelord

Wijs gebruiker
Andyy zei:
spacelord zei:
Oom Klaas zei:

voor 200% mee eens, vond het ook niks meer en ben zelfs helemaal gestopt na 3 jaar non stop elke dag gedaan te hebben.

heb in het afgelopen jaar misschien 10 keer geblowt waarvan misschien 2 keer echt goed, voor de rest gewoon 2 of 3 trekjes.

Stoppen zie mezelf niet doen, eerder structureel blowen. Zo een joint na het avondeten en eentje om 10 uur bijvoorbeeld :grin:

Purple haze

Bewuste gebruiker
Alan-Pinz 046 zei:
Hallo mensen.

Ik heb een vraagje aan jullie. Ik heb al vaker wel eens een jointje gerookt maar dat gevoel is nou een beetje saai aan het worden, weten jullie misschien hoe ik een ander gevoel kan krijgen? High, Trip, Actief, Wazig en noem het maar op ZONDER harddrugs e.d.

Laat het me zo spoedig mogelijkweten!

Gr.

Vaporizen schijnt een ander effect te geven net zoals puur roken.

Andyy

Bewuste gebruiker
spacelord zei:
Andyy zei:
spacelord zei:

Stoppen zie mezelf niet doen, eerder structureel blowen. Zo een joint na het avondeten en eentje om 10 uur bijvoorbeeld :grin:

jaa ieder z'n ding natuurlijk he, ik ben voor mezelf gestopt met blowen, maar ook voor de mensen om me heen want word er echt super saai van, geen lachkicks, en kan lange grote verhalen totaal niet volgen.

Bovenaan