Ik heb hier een soort van ervaring mee. Toen ik in het begin van mijn gebruik nachtjes ging doorhalen (vond het echt een uitkomst, overdag en savonds doen waar je zin in hebt en snachts huiswerk maken) zorgde ik altijd dat ik een pak shag en drinken naast mijn bed had staan. Toen had ik dus ook een keer een paar liter sinasappelsap gedronken in een nacht. Het was nogal een een zure dus de volgende dag dus helemaal ziek van het maagzuur en ook tabletjes daarvoor gehaald (Tegenwoordig ben ik wat voorzichtiger met speed samen met medicijnen) en toen had ik niks bijgenomen en kon die nacht erna nog niet slapen dus die speed hield erg lang aan (meestal slaap ik gewoon en 2 nachten achter elkaar is echt zeldzaam).
Alleen was dat zoals ik al zei in het begin van mijn gebruik dus is het de vraag of het met die tabletten te maken had of mijn tolerantie gewoon nog niet zo hoog was in die tijd.
Maar mijn mening: Speed is leuk voor 1 dag/avond/nacht. Ik ervaar de dagen daarna dat ik nog gebruik gewoon veel minder, dat effect van de eerste dag is niet echt te evenaren.
En als je dan toch langer effect wilt, pak dan wat speed extra als je voelt dat het uit begint te werken. Speed en medicatie horen niet samen. Ookal zijn dit onschuldige tabletten, waarom zou je het risico nemen?