Effect van amfetamine verlengen

Gevonden in een boek. Bij zure urine wordt amfetamine door de nieren versneld uitgescheiden. Bij basische urine houd het lichaam amfetamine langer vast………..door gelijktijdig natriumbicarbonaat te slikken wordt de urine basischer en wordt de uitscheiding een stuk geremd. Kan je zo kopen bij de apotheek in poedervorm goedkoper dan tabletten word gebruikt tegen maagzuur.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nou, ik vind het maar een vaag verhaaltje wat je hier neer hebt getypt. Als ik het effect van mijn speed wil verlengen, neem ik wel gewoon een lijntje extra...

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Haha, ziek. Denk je dat dat goed is? Je zou juist het een beetje moeten stimuleren dat het de amfetamine afbreekt. Niet echt verstandig om dan met je nieren te spelen.

Dus:
neem ik wel gewoon een lijntje extra...

haaitand

Experimenterende gebruiker
kijk als je een extra lijntje neemt komt dit op het ongeveer het zelfde neer. Als je urine basischer is verloopt de afbraak minder snel. Resultaat het blijft langer in het bloed en kan dus langer werken ter hoogte van de hersens. Maar uw nieren moeten nog altijd de zelfde hoeveelheid verwerken alleen zal de afbraak minder snel verlopen. (als dit hierdoor meer schade kan aanrichten aan uw nieren weet ik niet zeker( heb zo een theorie maar moet ik eens opzoeken.)) Als je een extra lijntje neemt moeten je nieren meer afbreken. Nu weet ik niet wat er goedkoper is extra lijntje of dat ander. Alleen weet ik dat natriumbicarbonaat niet schadelijk is het is gewoon een base.

Dopezilla

Badass junkie
W.F.L. zei:
Moest er nu zoiets bestaan voor coke dan kunnen wij praten. :grin:
+1

Overigens klinkt je theorie interessant. Waar heb je informatie hierover gevonden? Staan er ook enige risico's bij aangetekend?

Olle

Dopezilla

Badass junkie
Nee, maar mocht dit een "gezondere" manier zijn om langer door te gaan op speed zou het op zich wel het overwegen waard zijn.

Hoe moeilijk hebben je nieren en lever het met natriumbicarbonaat tegenover een extra lading pep?

Ik zal het zelf niet direct uitproberen, overigens, maar mocht er wat inzitten kan het toch op z'n minst interessant zijn.

Olle

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind dat amfetamine van nature al behoorlijk lang effect geeft, dus waarom nog langer? En zoals ik eerder al schreef, wil ik er nog langer van genieten, dan snuif ik gewoon wat bij. Ongezond is het toch al...

cropp

Badass junkie
ik trip hem de klok rond van dex, probeer dat eens, draai anders een bommetje, werkt ook een uurtje langer...

en anders, snuif die extra lijn, speed is ongeveer het goedkoopste wat er is...

Dopezilla

Badass junkie
Marla Singer zei:
Ik vind dat amfetamine van nature al behoorlijk lang effect geeft, dus waarom nog langer? En zoals ik eerder al schreef, wil ik er nog langer van genieten, dan snuif ik gewoon wat bij. Ongezond is het toch al...
Eén of twee dagen na wat deftig pepgebruik laten mijn darmen vaak op gewelddadige wijze merken dat ze het er niet mee eens zijn.
Als ik wat langer door kan gaan, zonder een tijdje later dubbelgeklapt te zitten op de wc zou me dat wel interesseren. :grin:

Olle

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dopezilla zei:
Marla Singer zei:
Eén of twee dagen na wat deftig pepgebruik laten mijn darmen vaak op gewelddadige wijze merken dat ze het er niet mee eens zijn.
Als ik wat langer door kan gaan, zonder een tijdje later dubbelgeklapt te zitten op de wc zou me dat wel interesseren. :grin:

Olle

Ik denk dat dat probleem sowieso wel optreedt na een aantal dagen onder invloed geweest te zijn... Ook als je daarvoor minder speed in je lichaam hebt gestopt, maar dus wel net zo lang bent doorgegaan. Je lichaam raakt daardoor gewoon flink uit balans en dat merk je o.a. al snel aan je stoelgang. Helaas, maar dat zijn weer de keerzijden van het vak die je er "voor lief" bij zou moeten nemen. :wink:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
tsja was het maar even makkenlijk om de negatieve effecten vrolijk vol te houden zoals de positieve effecten.

ik neem rond 12 smiddags mn laatste lijn en dan slaap ik meestal alsnog nie nacht niet of maar 2 uurtjes ofzo..

waarom verlengen die shit duurt lang :rock:

haaitand

Als ik dan evkes na denk. Als de urine zuurder is dan zou het rapper uit het lichaam moeten gaan. Nu wil ik wel eens natriumbicarbonaat proberen heb hier een potje staan. En dex heb ik hier ook staan.

haaitand

haaitand zei:
Als ik dan evkes na denk. Als de urine zuurder is dan zou het rapper uit het lichaam moeten gaan. Nu wil ik wel eens natriumbicarbonaat proberen heb hier een potje staan. En dex heb ik hier ook staan.
Oke heb net mijne dex gepakt en 1 koffielepel natrium bicarbonaat opgelost in een glas water. In normale omstandigheden zou ik mijne dex niet meer voelen tussen 20u en 22u keer kijken hoe lang het werkt. Ik heb onder tussen de prijs opgezocht = 2,31€ voor 200g

http://www.newpharma.be/apotheek/qualip ... tml#fermer dit is het wat ik heb

haaitand

Ja kep wel gemerkt dat langer bleef duren maar dan subtieler. Op het moment dat het normaal uitgewerkt moest zijn voelde je het nog, iets minder wel. Kheb nog redelijk lang waker gebleven. Nu benk wel vree moe. Sebiets ist weekend dan gak nog keer proberen maar dan met wat meer.

Tuurlijk kunt ge nog een extra lijntje nemen maar keer op een andere manier proberen moet ook kunnen vind ik.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Als ik pep neem en ipv lekker losgaan ga zitten opletten of ik het nog voel, denk ik dat ik ook wel langer het effect merk...

Maargoed, natriumbicarbonaat is vrij onschuldig dus experimenteer d'r lekker op los zou ik zeggen meneer de Pionier :P:grin:

(En ik vind het ook nogal nutteloos verder...gewoon lekker nog een puntje bij pakken..)

knolselderij zei:
kheb liever middeltjes om t uit mn lichaam te krijgen zodat ik kan slapen zonder slaappillen

Heb ik ook gevonden ook uit een boek ik en die boeken e....
uit "drugs verslaving en alcoholisme kennis en achtergrond voor hulpverleners".

wanneer de urine van de patiënt zuur is, wordt de speed sneller het lichaam uitgedreven en is de psychose dientengevolge spoediger genezen. Een hoge zuurgraad van de urine kan men bereiken door de patiënt zogenaamde aanzuurdrank-ammoniumchloride- te laten drinken.

Over ammoniumchloride weet ik niet zoveel buiten dat volgens Wikipedia het ook in snoep zit zoals drop. Maar dus zuurder urine = sneller afbraak en dat is wel handig voor sommige onder ons denk ik. Hoe je je urine zuur krijgt op ander manieren ga ik niet opzoeken omdat ik dat niet nodig heb voor mijn eindwerk.

Prinz

Marla Singer zei:

Second that. Als ik stop, en de onaangename effecten komen op, wil ik zo snel mogelijk die troep uit m'n lijf en slapen.

speedjunky69

Bewuste gebruiker
zon beetje alle middelen die maagzuurremmen vooral natriumbicarbonaat,ranitidine,rennies die maken de zuurgraad in je lichaam lager en in een zuurder milieu word speed sneller door de nieren uitgescheiden...
verder caffeine dat remt een leverenzym dat amfetamine afbreekt

preloaden met zon 500 tot 1500 mg l-tyrosine

mao-remmers verlengen oomk de werking maar die combinatie is erg gevaarlijk:extreem hoge bloeddruk en ontregelde thermoregulatie

ssri's prozac(fluoxetine en fluvoxamine) verhogen de concentratie in het CNS maar uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat ook de bijwerkingen toenemen zoals hartkloppingen onrust brandend maagzuur verhoogde spierspanningen en de jitters

wat moet je niet nemen als je een lang amfetamine-effect wil : vitamine c en middelen die de zuurgraad van je lichaam(maag ,bloed) verhogen want dan scheidden de nieren de amf sneller uit...

er is ook een manier om je tolerantieopbouw af te remmen: simpel magnesiumsuplemment van de drogist. magnesium is een nmda-antagonist en middelen met die werking verhinderen de opbouw van tolerantie. Dxm word ook gebruikt is ook een nmdaantagonist net zolas ketamine

speedjunky69

Bewuste gebruiker
persoonlijk vind ik dat ghb het effect ook enorm versterkt en koffie is ook een van mn favorieten bij de pep dan voelt het ook beter althans dat is misschien persoonlijk......

tolerance is a Bitch with a capital B

fokker

Belezen gebruiker
Gewoon lekker laten uitwerken of bijpakken, niet gaan liggen fokken met het afbraak en uitscheidingsproces te vertragen of tegen te gaan. Je lichaam doet het immers niet voor niets. Amfetaminen zelf zijn al niet zo ideaal voor je lichaam :P dus laat het germ zijn werk doen en de boel eruit gooien om te overleven :P

Deranged

Badass junkie
Als je in staat bent om iets als dit te verzinnen is dat een indicatie dat je nog veel meer dingen kan verzinnen die de vraag ''hoe kan ik mijn levensduur verlengen?'' ineens een stuk interessanter maken.

Namelijk door daar simpelweg mee op te houden.

Dit valt niet eens meer onder 'mierenneuken'. Geen idee wat het wel moet voorstellen maar dat is het in ieder geval niet.

Drientje

DF-koning
Marla Singer zei:
Van nature? Beetje rare term ivm pep. :tearsofjoy:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Drientje zei:
Marla Singer zei:
Van nature? Beetje rare term ivm pep. :tearsofjoy:

Is gewoon een uitdrukking hoor... Het betekent o.a. van origine en komt uit het Frans. :P Maar als je het bekijkt zoals jij er naar kijkt, is het idd wel een beetje gek.

Dederde

Newbie
Ik heb hier een soort van ervaring mee. Toen ik in het begin van mijn gebruik nachtjes ging doorhalen (vond het echt een uitkomst, overdag en savonds doen waar je zin in hebt en snachts huiswerk maken) zorgde ik altijd dat ik een pak shag en drinken naast mijn bed had staan. Toen had ik dus ook een keer een paar liter sinasappelsap gedronken in een nacht. Het was nogal een een zure dus de volgende dag dus helemaal ziek van het maagzuur en ook tabletjes daarvoor gehaald (Tegenwoordig ben ik wat voorzichtiger met speed samen met medicijnen) en toen had ik niks bijgenomen en kon die nacht erna nog niet slapen dus die speed hield erg lang aan (meestal slaap ik gewoon en 2 nachten achter elkaar is echt zeldzaam).
Alleen was dat zoals ik al zei in het begin van mijn gebruik dus is het de vraag of het met die tabletten te maken had of mijn tolerantie gewoon nog niet zo hoog was in die tijd.

Maar mijn mening: Speed is leuk voor 1 dag/avond/nacht. Ik ervaar de dagen daarna dat ik nog gebruik gewoon veel minder, dat effect van de eerste dag is niet echt te evenaren.
En als je dan toch langer effect wilt, pak dan wat speed extra als je voelt dat het uit begint te werken. Speed en medicatie horen niet samen. Ookal zijn dit onschuldige tabletten, waarom zou je het risico nemen?

Oké ondertussen ben ik al heel wat wijzer geworden wat de invloed is van de pH van de urine en weergevonden waarden.

De invloed van de pH van de urine en de weergevonden waarden amfetamine is veel groter dan ik dacht in tegenstelling tot wat sommige beweren hier. En daar ben ik van overtuigd heb zelf proeven gedaan met gc-ms en de literatuur geeft mij overal gelijk. Je zal niets extra voelen maar het zal wel langer werken.

Gewoon stel je wil gaan slapen en het lukt echt niet, neem dan iets dat je urine verzuurd bv citroen of zo. Omgekeerd is ook waar je wil dat het effect een uurtje of 2 langer duurt zorg dan dat je urine minder zuur word.

Over het feit wat er gezonder/beter is lijntje extra of je pH aanpassen spreek ik mij officieel niet uit. Het is te zien wat je wil maar een lijntje extra lijkt mij ongezonder.

W.F.L.

Badass junkie
Een lijntje extra kickt er wel goed in.. :hearteyes:

Maar bedankt voor de tip, zal in het vervolg GBL (lage pH) drinken als ik niet kan slapen.

Bovenaan