Effect Coke

Moon

Bewuste gebruiker
wausie91 zei:
Moon zei:
ik heb altijd gezegd dat ik sos niks aan vond.. nou daar kom ik na afgelopen weekend wel op terug! ik heb me toch goeie sos gehad! wat een super super super kwaliteit was dat zeg, de hele zaterdagavond/nacht en zondagochtend gesnoven met een stel vrienden.. iedereen voelde zich geweldig! geweldige dingen gedaan met z'n allen, ongelooflijk goeie gesprekken gehad, ongelooflijk gelachen, echt super!
gisteren was ik helemaal brak en nu voel ik me wel wat moe maar best lekker!
lekker spulletje he als je goede hebt :wink:

Geweldig! Die avond/nacht/ochtend whehe eigenlijk dat hele weekend, kon ik me dus echt voorstellen dat mensen verslaafd raken aan coke. Daarvoor vond ik het niet zo geweldig lekker eigenlijk maar nu ik een keer echt goede heb gehad weet ik wel beter. Na die keer heb ik niet meer gebruikt maar ik hoop echt binnenkort weer van die goeie sos te kunnen halen. Heb in ieder geval het nummer van de dealer goed bewaard :wink:

TeQ

Bewuste gebruiker
Hehehe :grin: Als je goede hebt is het inderdaad erg lekker. Ben ook blij dat ik zelf tegen zon top adresje ben aangelopen een keer.

Heb me daarvoor ook vaak zitten verbazen over wat er nou leuk aan moest zijn.

Tekyesss

Experimenterende gebruiker
Hmm, ik heb het 1 keertje gedaan, maar ik vond er ook niet veel aan nee, maar dat kan dus aan de kwaliteit liggen? :P

TeQ

Bewuste gebruiker
Tekyesss zei:
Hmm, ik heb het 1 keertje gedaan, maar ik vond er ook niet veel aan nee, maar dat kan dus aan de kwaliteit liggen? :P

Kan behoorlijk aan de kwaliteit liggen. De eerste dat ik het goed had gedaan had ik het in spanje van zon mafketel afgetroggeld voor weinig geld haha. Topnacht gehad.

Daarna nooit meer echt goede gehad, tot ik huidige source ontdekte. En nu is het weer net zo tof.

Nja ik zie sos als een soort onbewuste verslaving. Je voelt er vrij weinig van [vooral voor zoveel geld] en toch blijf je het willen.
De eerste keer dat ik sos op had was in de wc van een discotheek. Ik was fuuuuucking zenuwachtig en stond serieus te trillen op me poten. 2 sleutelpunten en een peukie later voelde ik me echt helemaal rustig worden enzo. Ik werd gewoon ontzettend ontspannen, ging lekker dansen en was gewoon in m'n element. Had toen om het driekwartier een nieuwe sleutelpunt nodig, en ik was tevreden. Laatste keer was ... eergister. Lijnen gelegd, en voelde me in het begin ook wel chill [was gewoon een fimavondje met wat mensen] en toen het op was zat ik echt te balen als de mthrfckr. Toen heb ik een lijntje pep genomen omdat ik iets móest hebben.

SneeuwWitje

Wijs gebruiker
Extraordinary_ zei:
Nja ik zie sos als een soort onbewuste verslaving. Je voelt er vrij weinig van [vooral voor zoveel geld] en toch blijf je het willen.
De eerste keer dat ik sos op had was in de wc van een discotheek. Ik was fuuuuucking zenuwachtig en stond serieus te trillen op me poten. 2 sleutelpunten en een peukie later voelde ik me echt helemaal rustig worden enzo. Ik werd gewoon ontzettend ontspannen, ging lekker dansen en was gewoon in m'n element. Had toen om het driekwartier een nieuwe sleutelpunt nodig, en ik was tevreden. Laatste keer was ... eergister. Lijnen gelegd, en voelde me in het begin ook wel chill [was gewoon een fimavondje met wat mensen] en toen het op was zat ik echt te balen als de mthrfckr. Toen heb ik een lijntje pep genomen omdat ik iets móest hebben.

Ja dat is nou het gare van coke. Als het op is moet je gewoon meer hebben, het feit dat je niks meer heb of niet kan halen of whatever is niet acceptable. Zoiets. Soms ook niet, maar als je goede heb, en je bent nou eenmaal hele avond aan het snuiven en het is op, ben je gewoon zwaar naar de klote.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
ik voelde behalve die verdoving ook weinig van het enige wat ik hele tijd moest denken was hoe kunnen mensen 20 euro zomaar binnenwerken ikwerk 3 uur voor die geld duss :grin:

het zal wel raar zijn maar maar mischien wind ik mijn 0portemonee veel belangrijker dan die kick die je ervan krijgt :mrgreen:

Barbie

(melissa)mijn mannetje snuift binnen t uur 2 halfjes weg,en dan komt er geen zinnig woord meer uit......
als ik t zie word ik er kriebelig van,junkie style echt....

Terring...das veel zeg,dan ga je 't toch al heel snel zonde vinden...als 't op raakt. Lijkt me.

Djones

Newbie
Nou ik heb laatst ook voor het eerst Coke gebruikt.
We hadden 1 gram voor ons drieen.
Nou, 1 gram leek mij niet veel, gezien het envelopje.
Nouja, 2 envelopjes met elk een half gram om eerlijk te zijn:)
Maar tot mijn verbazing bleven er meer en meer lijntjes uitkomen.
Het leek wel alsof die envelopjes niet op gingen.

Maargoed, het effect.
Het effect viel mij eigenlijk erg tegen.
Hiervoor heb ik weleens Xtc, Mdma en speed gehad, waarvan ik Mdma en Xtc toch wel erg fijn vond.
Maar coke, dit viel erg tegen, het effect was minimaal.
Ik ging er sneller van praten en was er ook erg op gebrand om alles tot in de puntjes te vertellen, en ik leek er ook wel een beetje neurotisch van te worden.
Heel veel zelf vertrouwen voelde ik overigens ook niet opkomen, en toen het feest er na zo 2/3 op zat, begon ik mij al snel flin chagrijnig te voelen.
Ik was flink teleurgesteld in de werking van het spul en ik had ook nergens zin meer in.

Daarna heb ik meteen voor het eerst Kratom genomen, wat ik net had besteld.
Ik hoopte dat dit een beetje mijn avond nog goed kon maken, door lekker te chillen met wat muziek op.
Maar ook dit viel dusdanig tegen, dat ik maar naar bed ben gegaan.

Nu was 1 gram voor 3 mensen misschien ook wel een beetje weinig, maar om nou een hele gram per persoon te bestellen, wordt mij een beetje duur.
En dan vraag ik mij alsnog af, of het uberhaupt wel leuk zal zijn.

Volgende keer als het weer tijd is om flink los te gaan, ga ik toch liever voor Mdma.
Alleen is Mdma jammer genoeg zo moeilijk te krijgen.
Iedereen heeft altijd wel een adresje voor Coke, maar voor Mdma e.d. lijkt het een stuk moeilijker te zijn.

Sniffie

Ik ben een vrij ervaren gebruiker ondertussen en als ik coke doe, gebruik ik in eerste instantie flinke lijnen.
Toen ik er beetje mee begon, deed ik altijd eerst rustig en voelde me inderdaad niet heel fijn. Klamme handen ook en vaak opgeblazen gevoel.

Nu ik gelijk met flinke lijnen begin en daarna gewoon wat rustiger aan doe, voel ik me tenminste veel fijner.

Verder denk ik dat je bij coke moet beseffen dat er een heel groot deel tussen je oren wordt bepaald. Maat van me denkt altijd dat we slechte coke hebben en begint al met het idee van "daar ga ik weinig van voelen". Ondertussen hebben we al vaak echt goede coke gehad, maar hij is steeds de enige die de kwaliteit vindt tegenvallen.
Hetzelfde geldt voor slapen na coke. Denk dat veel mensen het wel bekend voorkomt. Moet jij de volgende dag bijv werken en denk je steeds "nog 7 uur tot de wekker gaat", "nog 6,5 uur tot de wekker gaat" dan doe je geen oog dicht.
Ga je gewoon je nest in zonder je druk te maken over van alles en nog wat, val je gewoon in slaap.

SneeuwWitje

Wijs gebruiker
Sniffie zei:
Ik ben een vrij ervaren gebruiker ondertussen en als ik coke doe, gebruik ik in eerste instantie flinke lijnen.
Toen ik er beetje mee begon, deed ik altijd eerst rustig en voelde me inderdaad niet heel fijn. Klamme handen ook en vaak opgeblazen gevoel.

Nu ik gelijk met flinke lijnen begin en daarna gewoon wat rustiger aan doe, voel ik me tenminste veel fijner.

Verder denk ik dat je bij coke moet beseffen dat er een heel groot deel tussen je oren wordt bepaald. Maat van me denkt altijd dat we slechte coke hebben en begint al met het idee van "daar ga ik weinig van voelen". Ondertussen hebben we al vaak echt goede coke gehad, maar hij is steeds de enige die de kwaliteit vindt tegenvallen.
Hetzelfde geldt voor slapen na coke. Denk dat veel mensen het wel bekend voorkomt. Moet jij de volgende dag bijv werken en denk je steeds "nog 7 uur tot de wekker gaat", "nog 6,5 uur tot de wekker gaat" dan doe je geen oog dicht.
Ga je gewoon je nest in zonder je druk te maken over van alles en nog wat, val je gewoon in slaap.

Ja da herken ik ook :mrgreen: . Marja, coke blijft dure hobbie, en van het effect stelt ook niet onwijs veel voor, je word naderhand alleen maar opgefokt als je niks meer heb.. en je wilt altijd meer.. en dat blijft maar door je hoofd heen malen.

Sniffie

Ja da herken ik ook :mrgreen: . Marja, coke blijft dure hobbie, en van het effect stelt ook niet onwijs veel voor, je word naderhand alleen maar opgefokt als je niks meer heb.. en je wilt altijd meer.. en dat blijft maar door je hoofd heen malen.

Helaas wel... moet eerlijk bekennen dat de keren dat ik wel in slaap ben gevallen op één hand te tellen zijn zo'n beetje... de keren dat ik heb liggen malen, wil ik zelf niet weten hehe.

Moon

Bewuste gebruiker
Wow, afgelopen weekend alweer van die super goeie coke gehad. Had niet gedacht dat ik nog eens zo´n goeie zou kunnen krijgen na de laatste (en enige) keer echt goeie sos. Ik weet nu wel bij wie ik het ga halen.
Het enige nadeel is dat ik nu al sinds zaterdag wondjes in m´n neus heb, elke keer als ik m´n neus snuit, snuit ik bloed, gatver. Hoop dat t zondag in ieder geval genezen is want dan heb ik weer een feestje!

fc

Moon zei:
Wow, afgelopen weekend alweer van die super goeie coke gehad. Had niet gedacht dat ik nog eens zo´n goeie zou kunnen krijgen na de laatste (en enige) keer echt goeie sos. Ik weet nu wel bij wie ik het ga halen.
Het enige nadeel is dat ik nu al sinds zaterdag wondjes in m´n neus heb, elke keer als ik m´n neus snuit, snuit ik bloed, gatver. Hoop dat t zondag in ieder geval genezen is want dan heb ik weer een feestje!
Ja dat is de sh$t van sos , lopende en jeukende neus , irritatie aan de ogen en soms bloeden, maar dat geeft me dan een reden om een paar dagen 5ofzo te stoppen dan, dus infeite is het een signaal dat je te geweldig bezig bent

Jeller

Badass junkie
melissa zei:
lj_bob zei:
Hoi Inga,

Ik heb dat ook hoor, de ene keer het zelfvertrouwensgevoel en de andere keer licht high gevoel... Je voelt je lekker en warm enzo maar mist dat zelfvertrouwen. Ik denk niet dat het aan de tolerantie ligt maar meer aan het spul of je stemming op dat moment.. Want de ene keer heb ik het wel en de andere keer niet.

Gr Bob

zit mischien wat in....
de ene keer valt t beter dan de andere.....
zeker weten dat je stemming een belangrijke factor speelt op dat moment.....en ook je algemene staat...
maar geloof me ik ben ervan overtuigd dat mijn tolerantiegraad momenteel heel hoog is.....
7 jaar geleden hadden we aan 1 gram met zijn tweetjes meer als genoeg.....
nu zit ik op ruim 4 gram....
en t ligt echt niet aan de kwaliteit van de sos.....ondertussen weet ik echt wel waneer ik zut heb....
en wij gebruiken 1 keer per week...
sorry corectie,momenteel is t streven 1 keer per maand
4 gram voor jezelf of voor 2 ?
want 4 gram is best wel heel veel :confused:
en duuuur

Auxero

Newbie
nou, ik voel me gewoon heel goed na een lijn,
niet te beschrijven denk ik

king of the world
helemaal gelukkig
niets kan fout gaan

zoiets in ieder geval

als je goede hebt iig

groeten, Auxero

Hoeveel 'moet' je snuiven als beginnend gebruiker? Is een halve gram voldoende op een 'stapavond'?

Gewoon wat op je vingertopje en gaan? Heeft wat in je mond doen nog effect (behalve het verdoofde gevoel wat ik al heb gevoeld)?

Sniffie

actionhost zei:
Hoeveel 'moet' je snuiven als beginnend gebruiker? Is een halve gram voldoende op een 'stapavond'?

Gewoon wat op je vingertopje en gaan? Heeft wat in je mond doen nog effect (behalve het verdoofde gevoel wat ik al heb gevoeld)?

Heel erg afhankelijk van de persoon. Ik ken mensen die hebben aan een halfje meer dan genoeg, drinken er wat bij en hebben schitterende avonden.
Als je dit kan, zou ik het zeker zo doen.

In je mond doen, heeft wel iets effect, maar vele malen minder dan snuiven. Verdoofde gevoel vind ik zelf wel lekker en lijk dan ook meer/sneller te willen drinken.
Dit kan echter wel eens TE ver gaan.

berbe

Bewuste gebruiker
Psychonaut1976 zei:
Moon zei:
ik heb altijd gezegd dat ik sos niks aan vond.. nou daar kom ik na afgelopen weekend wel op terug! ik heb me toch goeie sos gehad! wat een super super super kwaliteit was dat zeg, de hele zaterdagavond/nacht en zondagochtend gesnoven met een stel vrienden.. iedereen voelde zich geweldig! geweldige dingen gedaan met z'n allen, ongelooflijk goeie gesprekken gehad, ongelooflijk gelachen, echt super!
gisteren was ik helemaal brak en nu voel ik me wel wat moe maar best lekker!

Inderdaad als je het niet overdrijft,en op de juiste momenten gebruikt is het lekker en blijft het lekker op zijn tijd...

Ik zie telkens van sommige speed terug komen in coke topics,speed heeft helmaal niks maar dan ook niks met coke te maken...

Speed is gewoon om wakker te blijven en niet zozeer voor een gevoel "high" voor mij.ja strak wakker gevoel en daarna zwaar kut voelen iets wat ik dus niet fijn vind.

alleen wakker ,dan hebbe ze je met pep toch in het zak gezet
ik heb net liever pep omdat pep me de ruch geeft die geen enkele andere drugs (en al zeker sos niet) kan geve

berbe

Bewuste gebruiker
Psychonaut1976 zei:
Saivy zei:
Psychonaut1976 zei:
Saivy zei:
Psychonaut1976 zei:
Speed is gewoon om wakker te blijven en niet zozeer voor een gevoel.

Waar haal jij die onzin nou uit?

Had me zin maar half af idd...heb hem aangepast....

Heb jij dan geen euforisch, zwevend gevoel dan?

Nee ik lul alleen rap,en kan zoveel zuipen als ik wil maar voel me te helder om het leuk te vinden,net alsof ik stront nuchter ben..

Als ik overdrijf met speed ga ik gelijk weer klapper tanden,waar ik ook niet van houd en de hartslag die mij iets te hoog wordt ervaar ik als zwaar kut.

Euforisch ja mischien heel ff het eerst uurtje maar daarna krijg ik meteen zo vies speed gevoel over me heen....moeilijk uit te leggen..

Heb er ook wel leuke avondjes mee gehad hoor voor je het weet fluiten de vogels weer buiten,maar echt zo nutteloos allemaal.. :rolleyes: :mrgreen:

En het is de enige drug waarvan ik echt een depressie ervaar na gebruik, totaal onterechte depressies,trouwens al mijn bekende die speed gebruikte kennen dat fenomeen,ook zoiets waarom het mij niet waard is.

1 nachtje gebuiken bijna 2 dagen ontrecht neerslachtig...nee...tnx

speed is gewoon een drug die zwaar aankomt
en daar moet je tege kunne
als je daar niet tege kunt dan ben je ziek ervan
als je er tege kan ben je de dag na dat je doorging ook voor langer als het moet gewoon niet ziek
je moet het lere gebruike:d

flashkop

Bewuste gebruiker
Sos vindt ik wel chill hoor, als je een halve gram ineens derdoor jaagt voel je het goed genoeg, word er zelf zwaar relaxed van, alles is chill.
Maar... het is inderdaad zo dat sos nogal veel kost voor het effect, als je dan kijkt naar md, dat je soms ook 20-40€/betaald, vindt ik mdma uiteraard veel chiller maar sos is gwn een dure dope, legt ook een hele weg af he :tongueout:
maar ja je maakt voor jezelf uit wat je chilste vindt he.
En van goeie speed voel je wel degelijk iets in je kop hoor, heb vroeger in men spek verslaving vele avonture beleeft(snachts naar westmalle fietsen voor jappen,10 lijnen leggen en dan halverwege trugdraaien omdat we door het lijnen leggen zoveel tijd waren verloren dat het al licht begon te worren:tongueout: , zeker op die gele speed, zeiden dat het shot speed was en dat kan ik goed geloven...

Moon

Bewuste gebruiker
fc zei:
Moon zei:
Ja dat is de sh$t van sos , lopende en jeukende neus , irritatie aan de ogen en soms bloeden, maar dat geeft me dan een reden om een paar dagen 5ofzo te stoppen dan, dus infeite is het een signaal dat je te geweldig bezig bent

Ik heb al een paar weken geen sos meer gebruikt. Die bloedneus heeft namelijk nog een paar dagen aangehouden en dat was voor mij een teken dat ik toch wel voorzichtig moest zijn met die coke. Die was wel erg heftig. Maar wel lekker haha!

teonanacatl

Belezen gebruiker
het goede aan sos is dat als je echt wil slapen je gwoon peukie rookt en gaat slapen :stoned:

wanneer je strak wilt gaan gaa je strak

en als je wilt lulle dan lul je

:mrgreen:

Atropa

Bewuste gebruiker
Het echte coke gevoel gaat gepaard met een heerlijke spanning tussen je benen. En jezelf graag willen laten zien in je kunnen.

Ik voel een warme rush en leef sterk op, kijk even om me heen, krijg een scherp zicht en ik wordt de echte maker van het feestje. Ik heb het overzicht en waar nodig los ik een geschil op, regelen is mijn kunst. Elektrisch geladen loop ik strak met een zeer ontspannen lichaam langs iedereen, dat zijn pionnen voor me, ik steek boven het maaienveld uit. Klein hoofd beetje zweverig ook. M'n hoofd flikkerd en ga met vol enthausiasme op in wat ik doe. Ik sta in het midden van de cirkel met een schild en ijzer zelfvertrouwen.

Bij het neuken, een enorme dikke harde pik, die glimt van het zweet en de styoten kennen z'n weerga niet.

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
ik voel me bij coke altijd heerlijk chill en die lekkere smaak in me mond die je dan krijg en ja gewoon het is gewoon heerlijk

angel-devil

Psychonaut1976 zei:
Saivy zei:
Psychonaut1976 zei:
Saivy zei:
Psychonaut1976 zei:
Speed is gewoon om wakker te blijven en niet zozeer voor een gevoel.

Waar haal jij die onzin nou uit?

Had me zin maar half af idd...heb hem aangepast....

Heb jij dan geen euforisch, zwevend gevoel dan?

Nee ik lul alleen rap,en kan zoveel zuipen als ik wil maar voel me te helder om het leuk te vinden,net alsof ik stront nuchter ben..

Als ik overdrijf met speed ga ik gelijk weer klapper tanden,waar ik ook niet van houd en de hartslag die mij iets te hoog wordt ervaar ik als zwaar kut.

Euforisch ja mischien heel ff het eerst uurtje maar daarna krijg ik meteen zo vies speed gevoel over me heen....moeilijk uit te leggen..

Heb er ook wel leuke avondjes mee gehad hoor voor je het weet fluiten de vogels weer buiten,maar echt zo nutteloos allemaal.. :rolleyes: :mrgreen:

En het is de enige drug waarvan ik echt een depressie ervaar na gebruik, totaal onterechte depressies,trouwens al mijn bekende die speed gebruikte kennen dat fenomeen,ook zoiets waarom het mij niet waard is.

1 nachtje gebuiken bijna 2 dagen ontrecht neerslachtig...nee...tnx

Helemaal mee eens

het is eerste uur lekker.. drinken kan je erbij.. maar je blijft gewoon nuchter.. je kop begint raar te denken.. in je hoofd ben je al veel verder dan je gesprek...theorieën die nergens op slaan.. althans had ik last van... en de depri shit erna... neeeee echt niks voor mij.. depri zijn om gewoon niks.. echt voor mij geen speed meer..

daarom speed kan je echt niet met sos vergelijken.. is totaaaaal anders..

thunder-droopy

Belezen gebruiker
er van uitgaande dat je goeie sos hebt, kan het best leuk/fijn zijn.
cker in het begin na de eerste 2 dikke lijnen, dan krijg ik een gevoel van totale ontspanning, en voel ik me prima. maar naar mate de nacht vorderd en ik meer lijnen op heb dan voel ik me gejaagder en steeds gespannender worden, en de coka gaat dan ook steeds sneller me neus in.... en als de coke op is krijg ik direct een vreselijk kut gevoel zo van shit op!! en voel ik me klote, ik kan ook nooit slapen als ik sos op heb. en als ik een blowtje rook dan lig ik te spinnen in me bed :openmouth: :confused:
maar toch is coke best lekker!
maar ik heb liever speed, daar wordt ik actiever van etc.

Armani7

Bewuste gebruiker
MidasJ zei:
Ik heb een vraag, heel veel mensen uit mijn omgeving vinden het heel relaxt om coke te gebruiken, ik in tegen deel, heb het 1 x geprobeerd en goed ook beste lijnen, het enige wat ik er van voelde was dat ik klame handjes kreeg, en me lichaam eigenlijk te klein was van hoe ik me voelde , alleen het effect vond ik echt totaal niet specteculair en al helemaal niet voor 45 euro de gram, wat vinden jullie nou eigenlijk van coke en wat is nou zo relaxt aan coke snuiven,,

Het enige wat ik er van vond is toen ik eenmaal aan het snuiven was ik wel meer wou snuiven omdat het een iets opluchtend gevoel gaf, alleen toen ik 30 min ging fietsen en aan kwam bij bestemming was ik kk lauw en heb ik maar een joint gerookt, verder nooit meer gedaan

doe die sos maar is op de basepijp :grin: is zien of je het nog altijd niet super gaat vinden :P

coke is inderdaad te duur voor wat je ervan krijgt,
het is daarentegen wel fukking mooie zooi!
Het is wel vrij verslavend, als je daarmee goed kan omgaan is het geen probleem. dat houdt dus in dat je niet na gebruik andere tot last bent daardoor, en dat je niet in financiele problemen raakt erdoor of school/werk/whatever verprutst.
Na mijn eerste keer vond ik het maar raar spul, merkte er niks van (dacht ik) en was alleen maar veel aan het praten en wilde dolgraag meer.
Na vaker gebruiken kom je er beetje bij beetje achter wat nou eigelijk het effect precies is.
Je voelt je goed, hoeveel problemen je op het moment ook hebt. al je kopzorgen zijn weg, en je voelt je alsof je precies hebt bereikt wat je altijd al wilde.
Dat is nou juist het verradelijke aan de drug. zodra je je ergens schijt over voelt lijkt sos dé oplossing! je kunt je problemen proberen op te lossen, maar in verhouding tot een lijntje lijkt dat vaak veel te veel werk.

Junk4life

nou ik ben geen giga gebruiker maar als ik veel pep snuif voel ik me aardig van de wereld :mrgreen:

toen ik nog verslaafd was, was ik ook altijd zwaar van de kaart en helemaal de weg kwijt van pep en blowen, was zeker wel lekker maar zwaar verwoestend jammer genoeg

Mijn eerste ervaring was top, herinner dat mijn voortanden waren verdoofd en kon uren lang door ratelen over van alles en nog wat.

Dat was een jaar geleden, intussen wekelijks/om de twee weken speed gebruikt.

Ik besluit een gram coke te kopen en het weer te gebruiken met een stel vrienden. Het effect was totaal anders.

Effecten:
- Geen praatkick maar juist helemaal stil.
- Mijn craving om meer te pakken was niet omdat het zo chill was maar om het gevoel te krijgen die ik een jaar terug ook had.
- hartkloppingen
- onzeker
- alleen keel was verdoofd

Ik denk dat ik of slechte coke had of dat ik een break moet nemen van drugs om de effecten weer te krijgen die ik toen der tijd had.

Bovenaan