Efedrine

Zenzie

Experimenterende gebruiker
Hoeveel efedrine zit er in 1 hoesttablet?
Kun je hoesttablet doen oplossen zodat je pure efedrine overhoud?
Versterkt het effect van efedrine door het optesnuiven ipv te slikken?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Misschien dat je in dit forumgedeelte meer reacties krijgt, dus heb het even verplaatst. Hoestdrank komt uit de farmaceutische industrie...

ilyas

Bewuste gebruiker
Zenzie zei:
Hoeveel efedrine zit er in 1 hoesttablet?
Kun je hoesttablet doen oplossen zodat je pure efedrine overhoud?
Versterkt het effect van efedrine door het optesnuiven ipv te slikken?
google is je vriend :)

ik zou het echt niet weten hoeveel er in zit. Maar via (hopelijk simpele) chemische stappen zou je de ephedrine er wel uit kunnen krijgen. en dan wegen, dan weet je hoeveel er inzit.

:wave:

sandman

Newbie
je kunt dan beter efedrine tabletten kopen, bv efedrine arsan 50mg tabs, die werken voor mij ook het beste. gewone pure efdrine zonder extra troep erdoorheen :wink:

zazzoo

Bewuste gebruiker
In België wordt alvast niets meer verkocht waar efedrine inzit, buiten nog 3 producten als neusdruppels waarvan 1 pure efedrine namelijk Endrine, zonder voorschrift.

Codain

Newbie
In België zit er in bijna alle "efedrine-achtige" producten, pseudoefedrine. Daar ben je echt niks mee. Over the counter in België ga je niet meer aan echte efedrine komen.

Origin

Weet iemand een goede site waar je efedrine kan kopen? Of ECA-stacks mag ook? Want ik vind wel zo een paar sites, maar echt betrouwbaar lijken ze mij niet. Of mss iemand die er nog heeft en verkoopt?

zazzoo

Bewuste gebruiker
goh ik heb er gisteren ééntje tegengekomen die erg betrouwbaar was. Ik zal hem proberen terug te vinden voor je. (dus ff mijnhistory doorbladeren) kan ff duren

Origin

zazzoo zei:
verdorie te veel sites bezocht gisteren, maar ik denk wel dat veel shops die ze nog snel via internet kwijt willen ze op 2dehands sites zetten, zo vond ik bv http://www.kapaza.nl/Uiterlijke_verzorg ... minen.html met efedra!!!

Hmm, er staat bij dat het ephedra vrij is, ze hebben wel Stacker E, met iets dat je het gevoel van ephedra zou moeten geven, maar dat is natuurlijk allemaal onzin :wink:. Is hetzelfde als zeggen dat je van Herbal XTC hetzelfde gevoel krijgt als echte XTC :P. Toch bedankt, als je toch nog die betrouwbare site zou tegenkome, weet het mij zeker te zegge!

djstayla

Belezen gebruiker
Thuis heb ik thaise pillen liggen tegen koorts, verkoudheid enzo..

Het heet Tiffy FU

in 1 tablet zit 500mg paracetamol, 30mg pseudoephedrine HCL, 2mg chlorphenirmanine maleate.

Nooit op gelet dat er pseudoephedrine HCL in zat :grin:

Ik gooide er vanochtend even 3 naar binnen omdat ik me niet zo lekker voelde.. nou voel me top nu :)

Bovenaan