• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste Triprapport XTC

goede avond allemaal,

mijn tripreport gaat over de drug XTC, dit samen met nog 8 vrienden. we hebben Roze/rode Dollartjes genomen en ons werd verteld dat hier ongeveer 130-135MG in zat. het was onze 3e keer dus het leek ons niet te veel of te weinig. in totaal hadden we er 30 gekocht. sommige hadden er 3 en sommige hadden er 3.5.

de eerste 2 keer dat wij de drug genomen hadden bevonden we ons binnen. dit keer waren we echter van plan om de drug buiten te nemen. een maat van mij had hiervoor de perfecte plek. we liepen uit de stad en kwamen in een soort bos terecht langs de weg. dit bos leek wel ideaal om een pil in te tikken. je had een centraal punt in het midden, en je kon 4 kanten op. de bomen waren erg kaal en hoog en het had lichtjes gevroren dus wanneer je wilden zitten werd je broek niet vies van de grond.

eenmaal gestationeerd gingen wij onze eerste dollar achterover werken. de tijd leek wel heel sloom te gaan en ik dacht even dat ik een placebo had. het duurde heel lang voordat ik ook maar iets voelden. 2 vrienden begonnen na een half uur al helemaal hyper te worden en wilden gelijk met elkaar een gesprek voeren. ik echter voelden nog niks en was geneigd om er nog 1 te pakken, omdat ik de enigste eigenlijk was die nog niks voelden. dit heb ik uiteindelijk toch maar niet gedaan en begon een stukje te rennen, hopende dat mijn bloed sneller door mijn lichaam zou rushen zodat ik het effect zou krijgen. helaas mocht dit niet baten en een vriend (die al wel flink van het padje was) volgde mij in de sprint en wilden gelijk een diepzinnig gesprek met mij voeren. ik zag dit uiteraard nog helemaal niet zitten omdat ik dus nog niks voelden. ik uiteindelijk toch dat gesprek met hem gevoerd en ben languit gaan liggen op het centrale punt. toen begon die keihard in te slaan en ik voelden de energie door mijn lichaam. alles voelden zo warm en alles tintelden. de takken waren zo mooi om naar te kijken en de buitenlucht was gewoon perfect. ik had mijn muziek aan gezet (rap,hiphop en dub-step) en lag heerlijk bij een grote boom te spacen.

na verloop van tijd kreeg ik enorm veel zin om bij mensen mij gevoelens te uiten, we hadden dus met zen 8en een biechtkring gemaakt en iedereen moest iets opbiechten. zeer intense en bedroevende dingen kwamen hier naar boven. iedereen voelden zich verbonden met elkaar en het leek ons wel tijd voor de 2e. deze sloeg veel sneller in en we kwamen in een nog diepere space. we stonden in een weiland en iemand kwam op het idee om schapen te tellen en eventueel te vangen. wij de wei in gelopen en geprobeerd de schapen te vangen. dit ging echter niet zo gemakkelijk omdat die dieren onwijs snel waren. wij hadden het dus al snel opgegeven en gingen maar weer bij het centrale punt zitten. mensen gingen zich opsplitsen in groepjes en hielden nog meer diepzinnige gesprekken. dit hield aan voor nog een uurtje. inmiddels waren we al zeker 3 uur verder en leek het ons verstandig dat we de laatste gingen nemen (in mijn geval 1.5).

nu begon het echte avontuur, want wat ik vanaf nu heb meegemaakt is gewoon bijna niet in woorden te beschrijven. ik ging dus bij een boom zitten en keek omhoog, de takken golfden over elkaar heen en ik zag een soort van film voor me ogen. het was gewoon niet te beschrijven. een vriend van mij (deze was nuchter gebleven voor wanneer het wat zou gebeuren) zag ik continu met een bril op, daarnaast had hij een rode pet op. wanneer ik met mijn vinger op die pet drukten zag ik de kleur van rood naar zwart gaan.. als een soort van inktvlek. alsof het nog niet gekker kon zag ik zijn gezicht ineens als een stripfiguur. ik begon pixels te zien en zijn gezicht begon rare vormen aan te nemen. mijn vrienden begonnen ook te hallucineren en zagen bijvoorbeeld: een oerwoud, een heel groot kasteel midden in de wei, een vrouw met een bungeecord in een boom, een roze glijbaan. je kan het zo gek niet bedenken of het was er.

ik begon mensen met elkaar te verwarren en realiseerden mij gewoon niet wat ik zag. ik zat in zo'n te gekke space. een space waarvan ik nog niks van af wist. ik wist toen die tijd helemaal niet dat je van xtc zo kon hallucineren. ik helemaal overrompeld door de hallucinaties besloot maar is een bankje te zoeken in plaats van de grond. op mijn zoektocht kwam ik wederom rare dingen tegen, zo zag ik grote paddestoelen en bloemen die uit de grond omhoog kwamen. daarnaast dacht ik de heletijd dat ik van die rode bankjes zag. ik wilden hier dus op gaan zitten en zodra ik mijn hand erop legden verdween het bankje en was er een grote boomstam.

na een flinke 5 uur gespacet besloten we maar naar huis te gaan. op de weg naar huis hoorde ik telkens de stemmen van mijn vrienden in mijn nek. telkens keek ik achterom en zag ik niemand. thuis aangekomen had ik een enorme drang om naar de wc te gaan. er kwam echter niks uit en heb 2 uur wakker gelegen en 8 plaspauzes gehad. tijdens die 8 plaspauzes ben ik me 3 keer rotgeschokken van mijn eigen schaduw en tijdens het plassen heb ik weer zo'n wazig filmpje voor mijn ogen gezien. een filmpje dat nergens over ging. het leken wel gewoon plaatjes. iets wat ik tot op heden nog niet precies kan beschrijven. daarnaast leek het alsof iemand blauwe letters op de muur aan het schrijven was, maar ik kon niet lezen wat er stond.

ik uiteindelijk toch in slaap gevallen (wat overigens nadat ik mijn blaas geleegd had relatief makkelijk ging). de volgende dag verder niet echt last gehad van de kater. echter 2 dagen daarna begon ik mij ziekjes te voelen en zat ik niet lekker in mijn vel. ik was lusteloos en had nergens zin in. ik sport 4-5 keer in de week en ik moet zeggen, dit was niet bepaald gunstig. ik heb er toch zeker wel 5-6 dagen last van gehad (moeheid, lusteloosheid). ik kan het bijna wel depressief noemen. na de 6 dagen was dit echter weer helemaal weg en voelden ik mij weer kip lekker. ik zelf weeg maar 65kg en ik denk dat ik misschien net iets teveel heb genomen en daardoor mijn seronotime gewoon helemaal leeg was.

desalniettemin was het alles waard en heb ik er zeer van genoten.

sorry voor het slordige rapport, maar ik wilden toch even kwijt wat ik toen allemaal meegemaakt had met mijn vrienden. en misschien dat jullie ook wel eens van die wazige hallucinaties hebben gehad!

mvg,

Koetje :wave:

martiinn

Newbie
Nice! Erg leuk om te lezen. Ik heb met vrienden een soort zelfde ervaring gehad afgelopen zomer, ook in het bos. Kastelen, tempels, huizen, brillen en nog veel meer wauze dingen gezien. Je bent ook zo lekker eerlijk met dit spul op haha.

Kan niet wachten tot mn volgende keer. Lekker binnen spacen, muziek op en daarna tocht maken door het bos :)

Snoepende-Neerlander

Belezen gebruiker
Dat met die stemmen in je nek snap ik precies! Dat had ik ook, alsof ze gewoon achter je aan fietsten of liepen. Ook had ik hallucinaties dat ik een man op een ladder zag klimmen en dat er allemaal mensen om mij heen liepen.
Maar dat van die bloemen, Bankjes en kastelen heb ik nog niet mee gemaakt. Moet ik zeker maar eens een keer gaan proberen :grin:

DDeeJay

Belezen gebruiker
ik snap het nog steeds niet dat je zo hard kan hallucineer van xtc ... zelfs op truffels hallucineer ik nog niet zo fel

DDeeJay zei:
ik snap het nog steeds niet dat je zo hard kan hallucineer van xtc ... zelfs op truffels hallucineer ik nog niet zo fel

ja, ik weet het ook niet - ik heb nog nooit truffels genomen dus ik weet niet hoe ik daar verder op reageer.. maar op xtc gingen we allemaal wel echt hevig.

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Mooi geschreven. Zit weer lekker te genieten op dit forum van al jullie heerlijke reports, meestal een voorteken dat ik weer wil gaan trippen. Doe het meestal zomers, en dan weer het gehele jaar niet.

Vorige week zaterdag 1,5 pil geslikt met pure mdma en de maandag daarna twee goede vingertoppen pure mdma poeder gelikt. Zo kort na elkaar omdat dit slechts de 3e en 4e keer in mijn leven waren, en het was zoo vet dat ik het dus maandag meteen weer wilde doen. Ik heb nog ongeveer een gram van dat poeder liggen...

Mijn vraag is wel: Is XTC eigenlijk wel trippen?

Gr Mulholland Dr

tja.. meestal als ik 1 of 2 pilletjes neem dan ben ik gewoon lekker aant spacen.. gewoon veel plezier en energiek.. maar zodra ik er 3 of meer ga nemen dan ga ik wel zeker trippen :grin:

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Ik denk niet dat ik ooit zoveel zal slikken.

Echt, een half zegeltje lsd is vast een veel grotere space, zeker een trip en bovendien veel onschadelijker.

2c-b lijkt me ook een goed alternatief.

Snoepende-Neerlander

Belezen gebruiker
Ja, 2-cb lijkt me ook zwaar relaxt, moet maar eens rondneuzen in mijn omgeving of iemand daar misschien aan kan komen. Ben erg nieuwsgierig naar deze drug.

Bovenaan