sodamnhigh
Newbie
Ik ga binnekort mijn eerste lijntje speed leggen samen met een vriend
nu wil ik weten wat mijn ervaringen zullen zijn en gevolgen.
bedankt alvast
nu wil ik weten wat mijn ervaringen zullen zijn en gevolgen.
bedankt alvast
En wederom een advies van niveau, vlammetje! Lekker bezig!Flameon zei:Je gaat zweten, je gaat idd veel lullen, je gaat voelen dat je een hart hebt.
Doe het slim, ervaar het zelf en lees je in .... want je hebt er nog geen kaas van gegeten lees ik
Irezz zei:Ik ken weinig mensen die pep aangenaam vinden de eerste keer/keren, tot de voordelen bovenkomen.
Irezz zei:Ik ken weinig mensen die pep aangenaam vinden de eerste keer/keren, tot de voordelen bovenkomen.
Oom Klaas zei:Irezz zei:Ik ken weinig mensen die pep aangenaam vinden de eerste keer/keren, tot de voordelen bovenkomen.
Ik ken eigenlijk niemand die het niet aangenaam vond de eerste keer.
Rabbithole zei:Oom Klaas zei:Irezz zei:Ik ken weinig mensen die pep aangenaam vinden de eerste keer/keren, tot de voordelen bovenkomen.
Oom Klaas zei:Irezz zei:Ik ken weinig mensen die pep aangenaam vinden de eerste keer/keren, tot de voordelen bovenkomen.
.Wat een onzin. Je vindt het lekker of je vindt het niet lekker. Geldt voor beide trouwens, maar op een andere manier natuurlijk.DDeeJay zei:Speed is als wijn
dit moet je leren waarderen ^^
Exceptional Insight zei:Wat een onzin. Je vindt het lekker of je vindt het niet lekker. Geldt voor beide trouwens, maar op een andere manier natuurlijk.DDeeJay zei:Speed is als wijn
Dan deed je het verkeerd.DDeeJay zei:de eerste keer dat je gebruikt is altijd ontdekken en bij speed vondt ik het van "is dit alles?"
Exceptional Insight zei:Wat een onzin. Je vindt het lekker of je vindt het niet lekker. Geldt voor beide trouwens, maar op een andere manier natuurlijk.DDeeJay zei:Speed is als wijn
Oom Klaas zei:Waarom werkt altijd alles anders bij mij,
Cokeen peuken vond ik ook vanaf het eerste moment veel te lekker :P
.Exceptional Insight zei:Dan deed je het verkeerd.DDeeJay zei:de eerste keer dat je gebruikt is altijd ontdekken en bij speed vondt ik het van "is dit alles?"
DDeeJay zei:toch ik had van mijn eerste keer "meer" verwacht
en nu is het van ..
moeilijk te verwoorden![]()
laat maar
Sorry hoor maar dan heb je óf troep, of je neemt te weinig.clockcable zei:[...] omdat de effecten op het eerste gezicht bijna niet te merken zijn. (behalve het wakkere gevoel)
Nee, ik heb het helemaal gelezen. Maar ik reageerde alleen op dat stukje.clockcable zei:Of je leest het weer eens half.
clockcable zei:Of je leest het weer eens half.
Veel mensen die voor het eerst nemen verwachten totaal verkeerde effecten. Die zeggen dan "Ik heb het wel eens geprobeerd en ik was alleen maar de hele nacht wakker." Terwijl als je het wat vaker gebruikt merk je toch wel duidelijk dat allerlei andere effecten bijkomen zoals het super geconcentreerd/gemotiveerd zijn, en het constante tevreden gevoel.