eerste speedervaring

Ik ga binnekort mijn eerste lijntje speed leggen samen met een vriend
nu wil ik weten wat mijn ervaringen zullen zijn en gevolgen.
bedankt alvast

Flameon

Badass junkie
Je gaat zweten, je gaat idd veel lullen, je gaat voelen dat je een hart hebt.
Doe het slim, ervaar het zelf en lees je in .... want je hebt er nog geen kaas van gegeten lees ik

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Flameon zei:
Je gaat zweten, je gaat idd veel lullen, je gaat voelen dat je een hart hebt.
Doe het slim, ervaar het zelf en lees je in .... want je hebt er nog geen kaas van gegeten lees ik
En wederom een advies van niveau, vlammetje! Lekker bezig!

Je gaat het naar je zin hebben. Laten we het daarop houden. Mits je je spul laat testen en verantwoord gebruikt. Maar dat mag voor zich spreken, hoop ik.

Winehouse

Badass junkie
google even:

amfetamine risico's
speed werking
speed drugs
speed drugs info
amfetamine info

ect.

en kijk hier even rond...

en dan doen (of toch maar niet)

Carlitos

Badass junkie
Eerste keer pep ging ik grasmaaien op zo´n zit ding.
Hele gras verneukt omdat ik telkens volgas trap maar de ´spin´ je het kapot terwijl je maar 8 kmpu kon.
Volgende dag oke dit is een echte kater,best leuk om te zien toen ik langs het gras fietste toen had er zo´n plezier in gehad met heerlijke nasporen.

Dus regel een grasmaaier en wat hoger gras,leg je lijn en maai de lijn ook recht met ze 2e desnoods met 2 grasmaaiers.
There you go !! :hearteyes:

Irezz

Bewuste gebruiker
Ik ken weinig mensen die pep aangenaam vinden de eerste keer/keren, tot de voordelen bovenkomen. Dan komen er weer nadelen, weer voordelen, en tegen dan heb je hopelijk door hoe het werkt en kan je probéren ermee om te gaan zonder verslaafd te raken. Wees voorzichtig en 't komt wel goed, maar probeer het niet als hulpmiddel te zien :) Je zal merken waarom.

W.F.L.

Badass junkie
Irezz zei:
Ik ken weinig mensen die pep aangenaam vinden de eerste keer/keren, tot de voordelen bovenkomen.

Als zo'n voordeel een andere dealer is die je geen bagger geeft, ja. Als je het niet aangenaam vond, waarom bleef je het dan doen? :confused:

In het begin maak je misschien nog wat fouten, zoals niets eten en dat merk je dan achteraf. Na verloop van tijd kan je daar beter mee omgaan en merk je minder snel negatieve effecten, maar als de positieve er niet gelijk waren (het effect!? :grin: Is volgens mij ook het enige positieve aan drugs..) kan je volgens mij lang wachten. Wat voor voordelen komen er na een paar keer dan wel bovendrijven? :P

kaasbaas

Badass junkie
Irezz zei:
Ik ken weinig mensen die pep aangenaam vinden de eerste keer/keren, tot de voordelen bovenkomen.

Oh? Ik ken niemand die dat ooit heeft verteld. Mijn eerste ervaring speed was erg goed, ook al was ik wel kapot de volgende dag. Gewoon eten, drinken, vitamientjes innemen en een lekker stuk fruit is ook fijn. Nou kan ik nog vrij veel op speed doen, ik ken er een paar die geen hap door hun keel krijgen of gelijk flippen als ze blowen. Ik eet eigenlijk continue, om 't uur een boterhammetje of een appel.

Wat zul je ervaren de eerste keer? Je gaat om het half uur naar de WC. Je zult vast ook een droge mond krijgen of droge lippen dus misschien is labello wel handig. Let op hoeveel je wel niet drinkt, je zou niet de eerste zijn die water vergiftiging krijgt omdat ie zoveel dronk met speed op.

En sja, al die effecten kun je zoals al is gezegt wel googlen. Energie, euforie, veel praten, snellere hartslag, hogere bloeddruk, etc etc.

knolselderij

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
Irezz zei:

Ik ken eigenlijk niemand die het niet aangenaam vond de eerste keer.

eerste keer was niet egt chill ik voelde veel minder als verwacht was de voor de eerste keer zo moe maar kon niet slapen dusja de eerste keer was niet egt geweldig

Oom Klaas

Badass junkie
Ik geloof best dat er mensen zijn die het niks vonden de eerste keer hoor, alleen heb ik ze nog niet ontmoet.

kaasbaas

Badass junkie
Ik moet wel zeggen dat ik er meer van had verwacht, omdat ik daarvoor al wel is XTC had gebruikt. Maar een paar uurtjes verder en een paar lijntjes verder maakte mij 't niks meer uit. Ik heb als een debiel staan dansen op de muziek uit iemand's mobiel terwijl we in de achtertuin een jointje rookte haha :rock:.

DDeeJay

Belezen gebruiker
Exceptional Insight zei:
DDeeJay zei:
Speed is als wijn

dit moet je leren waarderen ^^
Wat een onzin. Je vindt het lekker of je vindt het niet lekker. Geldt voor beide trouwens, maar op een andere manier natuurlijk.

vindt ik totaal niet

de eerste keer dat je gebruikt is altijd ontdekken en bij speed vondt ik het van "is dit alles?"

terwijl je me nu altijd een pleziertje kan doen met een lijntje

W.F.L.

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
DDeeJay zei:
Speed is als wijn

Wat een onzin. Je vindt het lekker of je vindt het niet lekker. Geldt voor beide trouwens, maar op een andere manier natuurlijk.

Inderdaad, het zijn geen peuken :P

Al vind ik alcohol wel een betere vergelijking op dat vlak. Maar bij speed gaat die vlieger niet op vind ik zelf.

Bij cocaïne en sigaretten dan weer wel.

Oom Klaas

Badass junkie
Waarom werkt altijd alles anders bij mij,
Coke en peuken vond ik ook vanaf het eerste moment veel te lekker :P

kaasbaas

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Waarom werkt altijd alles anders bij mij,
Coke en peuken vond ik ook vanaf het eerste moment veel te lekker :P

Nog nooit coke gebruikt maar peuken vond ik idd ook vanaf de eerste keer lekker. Zelfs not op eigen initiatief begonnen moet roken. Bij 't blowen werd ik wel de eerste keer misselijk maar dat gaf ik nog een kans en dat pakte goed uit :stoned:.

En ach iedereen heeft zo z'n verwachtingen, dus ik snap wel waarom sommige mensen denken "is dit 't nou?" of er meer van gaan houden als ze 't vaker gebruiken. Het is maar net wat voor persoon je bent, de ene moet kennis maken met alcohol, de andere met speed en de andere met een blowtje. Dus ik vind al dat gedoe van:

Exceptional Insight zei:
DDeeJay zei:
de eerste keer dat je gebruikt is altijd ontdekken en bij speed vondt ik het van "is dit alles?"
Dan deed je het verkeerd.

...een beetje overdreven :openmouth:.

DDeeJay

Belezen gebruiker
toch ik had van mijn eerste keer "meer" verwacht

en nu is het van ..
moeilijk te verwoorden :confused:

laat maar

kaasbaas

Badass junkie
DDeeJay zei:
toch ik had van mijn eerste keer "meer" verwacht

en nu is het van ..
moeilijk te verwoorden :confused:

laat maar

Ach aan de ene kant heeft dat ook weer z'n goeie kant. Je bent niet als een mongool voor een week door gaan snuiven toen je voor 't eerst speed gebruikte omdat je 't zo geweldig vond.

knolselderij

Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:
DDeeJay zei:
Speed is als wijn

nahh ik had precies t zelfde, je moet de effecten van speed leren waarderen want nu is het mn nummer 1 drugs terwijl het op het begin ergens onderaan stond in mn lijstje

Casplantje.

Belezen gebruiker
Ik vond het de eerste keer heel erg tof, maar ik had eigenlijk niet door dat het door de speed kwam. Ik had echt een geweldige avond, maar ik dacht de hele tijd dat ik nog volkomen helder was. De ochtend daarop besefte ik me pas dat ik echt wel goed onder invloed van dat goedje was. Daarom denk ik dat het (voor sommige mensen in ieder geval) wel zo is dat je bepaalde effecten moet leren herkennen, zodat je bewuster speed gebruikt. Maar om het te leren waarderen? Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand het niet leuk vind. Maar ja, die heb je natuurlijk altijd met alles.

clockcable

Bewuste gebruiker
Veel mensen verwachten allerlei effecten van speed. Vooral mensen met 0 ervaring.
Iemand uit mn klas dacht dat je er van ging hallucineren :tearsofjoy:
Daarom kan het als je het voor het eerst probeert nogal tegenvallen omdat de effecten op het eerste gezicht bijna niet te merken zijn. (behalve het wakkere gevoel)

clockcable

Bewuste gebruiker
Of je leest het weer eens half.
Veel mensen die voor het eerst nemen verwachten totaal verkeerde effecten. Die zeggen dan "Ik heb het wel eens geprobeerd en ik was alleen maar de hele nacht wakker." Terwijl als je het wat vaker gebruikt merk je toch wel duidelijk dat allerlei andere effecten bijkomen zoals het super geconcentreerd/gemotiveerd zijn, en het constante tevreden gevoel.

atbboy

Bewuste gebruiker
clockcable zei:
Of je leest het weer eens half.
Veel mensen die voor het eerst nemen verwachten totaal verkeerde effecten. Die zeggen dan "Ik heb het wel eens geprobeerd en ik was alleen maar de hele nacht wakker." Terwijl als je het wat vaker gebruikt merk je toch wel duidelijk dat allerlei andere effecten bijkomen zoals het super geconcentreerd/gemotiveerd zijn, en het constante tevreden gevoel.

Speed moet je leren waarderen, en onthoud less is more!

Trippert Q

Experimenterende gebruiker
Eloooo iedereen
Ik heb gisteren voor het eerst mijn 1e ervaring gehad
Nog nooit heb ik zo hard gefeest!! Ik had 3 sleutelpunten op om mee te beginnen en opeens kon ik dansen als een mafkees :sunglasses: :sunglasses:

Mr_Acid

Newbie
hey k ga sins kort vaak naar acid en ....core Feesjes
heb wel aal een paar keer MDMA gebruikt dus en pepmiddel kende ik al wel
he hebben met 2 vrinde 1G md gekocht en wat laater op de avond kon ik speed koppen maar ik stont al veel te strak dat ik niet eens de vochtige speed uit mij zakje kreeg dus dacht ik voor de eerst keer zal ik het thuis eens proberen maar jha ik kon niet slapen dus ik was all heel moe maar door de md merk te ik er niet veel van dus ik pak die speed mijn md werk uit en mijn speed had ik al net gesnoven en toen merkt ik pas dat ik all helemaal naar de klote was en zou moet slapen
nu wat ik met speed wel heb is jhe heb 1gevoel een sterk opgepept gevoel dat had ik van md veel minder ik heb wel graag dat euforisch gevoel dat vond ik prettiger
de speed begon te werken naa nee klein kwartiertje het viel best nog wel mee maar op sommige momenten plakte ik bijna tegen de grond en werd para van kleine beweging in het gordijn of mij eigen schaduw maar dat lukt wat ik we rar vond is toen de speed uit gewerkt was ben ik meteen in slaap gevallen en heb nu ongeveer 2uurtje geslapen ik wreed goed gezind wakker voelde mij wel terug wat frisser maar toen ik de trap af liep begon de speed weer te werken enzelfs soms intenser als ervoor keek in de spiegel en mijn puilen wrede terug wat groter na 10min ging ik weer naar die spiegel en mijn pupillen ware alle net zoo groot als 1dag geleed op het feestje toen snel daar naa werd mij hooft zeer zwaar het leek wel of de speed daar nog zat te w8 tot ik weer wakker werd :openmouth: :P snel tandgeklapper maar niet zoo hard net als of je in de kou staat te w8 op je buss
heb het nu nog steeds xD zou dat kunne om dat ik nog maar amper heb geslapen en mijn hooft nog vol md zat en de speed dus moest w8en tot de md uit mij lijf was en dan pass is zwaar beging werken speed is zkr niet slecht dnk maar ik had miss beter wat langer na gedacht voor ik die 1/3 van mijn gr der bij instak ik ben tenslotte nog maar 17 en zeer klein van gestalten

een paar tips voor in de toekomst zou handig zijn niet allen voor het gebruik van speed maar in het algemeen eigenlijk :wink:

Bovenaan