eerste maal LSA

methhead

Newbie
Gisteren hebben we met enkele vrienden besloten om vandaag achter LSA te gaan.
Nu zou ik willen weten waar we ons kunnen aan verwachten, welke zaden de beste zijn , hoe je ze het beste neemt (drinken,snuiven ...), en of het slim is ze te combineren met truffels :).

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Ik heb die Hawaiian baby woodrose zaadjes. Die moet je een paar laten trekken in water (en best lang) en dan kun je dat opdrinken. Maar hoe je die het beste kunt maken kun je vinden op zoveel sites.
Maar de combi met truffels zou ik niet doen, want veel mensen worden misselijk van die zaden en ik denk dat het effect weinig toevoegt aan de truffels. Het zou zonde zijn als je trip verneukt wordt doordat je de hele tijd wat misselijk bent.

Spatzi

Belezen gebruiker
hodgepodge zei:
Ik heb die Hawaiian baby woodrose zaadjes. Die moet je een paar laten trekken in water (en best lang) en dan kun je dat opdrinken. Maar hoe je die het beste kunt maken kun je vinden op zoveel sites.
Maar de combi met truffels zou ik niet doen, want veel mensen worden misselijk van die zaden en ik denk dat het effect weinig toevoegt aan de truffels. Het zou zonde zijn als je trip verneukt wordt doordat je de hele tijd wat misselijk bent.

Ik wordt anders ook misselijk van truffels! Min keer min is plus toch? :wink:

Maar zonder gekheid, zou je niet eerst gewoon het effect van de zaadjes willen voelen en als het bevalt een volgende keer een combi proberen? Het schijnt dat een klein beetje sterke drank direct vooraf, zeg een eetlepel, je maag voldoende verdooft om de misselijkheid tegen te gaan.

Ik vind het zo zonde om direct bij een eerste keer dingen te combineren; dan weet je niet welk effect en gevoel nu waar vandaan komt. Voor het zelfde geld is het zonder te combineren veel toffer, maar kom je er nooit achter omdat je direct altijd begint te combineren...

Bovenaan