• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste lachgas ervaring.

Ape

Badass junkie
Jeeej, spuitbus en patronen zijn binnen, ik was blij vanmiddag, toen aan het eind van de middag de spulletjes kwamen :grin: ik meteen ballonetjes gehaald.
Ik ging op men stoel zitten, en ging lezen hoe die bus werkte. Eenmaal daar uit te zijn denk ik laat ik eens proberen, een patroontje.
Ik draai dus dat patroon erop, ik dacht zo klein? daar moeten er wel 2 van in de bus, dus ik deed er twee :tongueout:
Ik had vantevoren leuke muziek opgezet (infected mushroom - acid killer) en de ballon vulde zich met gas..
Wat moest ik ook alweer doen? dacht ik, oja helemaal uitblazen, ballontje leegzuigen, inhouden en een paar keer door de ballon ademen (toch?), dus ik deed dat.
Ik zat op mijn stoel achter de pc, en ik hoor ineens een piep, maar ik keek niet waar het vandaan kwam. De muziek klonk steeds verder en verder, waarna ik opeens in een soort van trance raak, ik zie wel maar kan me niet focussen. Mijn ogen begonnen op 10 over half 9 te staan en mijn beeld draaide continu van linksonder naar rechtsboven, ik wist niet meer of ik op mijn kamer was, of dat ik door de ruimte zweefte.
Mijn armen voelden aan alsof ze van rubber waren, maar mijn visie en denkvermogen komen weer terug merkte ik.
Ik voelde me slap, dus ik wou even op bed gaan liggen. Onderweg stoot ik mijn asbak om, en ik plof neer. Ogen weer op half 7 en mijn beeld dwaalde af en toe naar dubbel.
Na 3 minuten ongeveer gelegen te hebben, schrik ik omdat ik op het randje van mijn bed lig, en ik val er af. Op het moment dat ik op de grond viel kwam ik tot de grote verbazing dat ik op mijn kamer was, en dat alles toch eigenlijk heel normaal is. Ik zie de peuken en het as over de vloer verspreid liggen en denk o shit :( eerst wou ik dit nog even met anderen delen

En nu ga ik stofzuigen :rock:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Haha, ja zo gaan die dingen. Volgende keer beter op een bank of bed zitten, ik ben vaker dan ik me kan herinneren met stoel en al omgevallen.

ganja_007

Newbie
zo had ik ook mijn eerste ervaring lachgass :grin:
met daft punk - short circuit,, op de achtergrond op een maat zijn kamer,,
en met ng een paar kamerade erbij...
hij vult een balonne,, 2 patronen in 1 balon
hoe iedereen klaar met de balon was zette hij daft punk op
overdreve funky,, en we beginne allemaal die balon leeg te inhalere :grin: :grin:
damm ik kreeg juist dezelfde effect :grin: alles leek weg te gaan in de verte...
piep geluid,, en effe een effect dat ik niemeer wist was waar ik was...
wooooow... felle rush,, spijtig dat het maar 3 a 4 minute duurt:grin:
ma zeker een aanrader vr iedereen :grin:

Arenshi

Bewuste gebruiker
Lachgas-ervaring = Ether-ervaring
Lachgas (onschadelijk) > Ether (brainkiller)

Ik zou dit zo graag willen doen, maar niemand in mijn fucking familie heeft een slagroomspuit
-_-'
Zal ooit wel eens 1 kopen met vrienden ofzo :grin:

Ps : luister eens naar de eerste 3 seconde van dit liedje :
http://www.youtube.com/watch?v=DgBgnoEY4iM
Dit geluid hoor ik wanneer ik wegdraai bij ether, heb je dit ook bij lachgas?

:wave:

Ape

Badass junkie
JA dat is precies het geluid op het moment dat mijn stem even zwaarder word en ik hem voel komen :hearteyes:

Bovenaan