Eerste keren Wiet.

anonieme

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal !

Ten eerste wil ik even melden dat ik liever geen reacties wil met ''Je bent nog veel te jong'' enz enz

Eerst zal ik mij even voorstellen aangezien ik nieuw ben,

Ik ben Stijn (dat is overigens een schuilnaam aangezien ik anoniem wil blijven), ik ben 13 jaar en word over precies 1 maand 14 en heb een probleem met wiet.

Ik zal het even samenvatten,

Ik heb een maat van mij wiet laten halen bij een koffieshop in de buurt, ik heb hem betaald (mag helaas geen prijzen noemen) en ik kreeg 3 goeie joints, half shag en half wiet. (Hij is nogal een junk en heeft ze voor me gedraaid).

Nou, ik dus uiteindelijk gaan blowen (in mn eentje, niet slim ik weet 't) en ik had hem denk ik half op en begon steeds lammer te worden. Ik heb denk ik 10 minuten in t bos tegen een boom gelegen maar uiteindelijk ben ik naar huis gegaan.

ik voelde mij steeds erger en ik ben toen op m'n bed gaan liggen. Ik weet nog precies hoe t voelde. Alles shokte heen en weer en ik was heel duizelig. Toen ik eenmaal op bed lag kon ik me niet meer bewegen, althans, als ik bewoog voelde ik kots omhoog komen.

Nu heb ik daarna (Zo ongeveer 1 week ertussen) de andere 2 opgerookt en kreeg steeds ongeveer hetzelfde gevoel, alleen minder hevig. ik was gewoon heel lam. lopen was zelfs zwaar.

Ik heb heel veel geïnternet, echt heel veel. ook vrienden gevraagd, maar die weten het ook niet.

weten jullie wat het probleem kan zijn ?

Nog wat extra info:
ik zit iets, maar ook net iets onder het gemiddelde gewicht voor mijn lengte (weet niet of het relevant is)
ik heb ADHD en Autisme (Ben overigens niet erg druk en niet erg autistisch haha)
Ik slik daarvoor ook medicijnen, Ritalin, alleen dan een ander merk, duurder of zo maar de gewone werkten niet. (Methylfenidaat HCI sandoz)

Voor eventuele vragen en meer info mag je gerust een reactie plaatsen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want dit is niet lekker stoned zijn.

Met vriendelijke Groeten,

stijn :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Vrij simpel, je hebt teveel geblowd. Doseer het beter, neem een paar hijsjes en wacht daarna even het effect af. Als je teveel rookt, dan ga je je zo voelen.

Je wilt het niet horen, maar toch hoop ik dat je voorlopig nog even wacht. Als je op je 13e al begint met blowen is de kans veel groter dat je er in de toekomst last mee gaat krijgen.

Skirre

Bewuste gebruiker
Hallo "Stijn",

Waar komt je interesse in wiet vanaf als ik vragen mag?
Over je probleem kan ik ook alleen maar zeggen dat je waarschijnlijk te veel gerookt hebt; mijn eerste keer was ongeveer hetzelfde. Tintelingen, slecht voelen, overgeven en 2 uur vaag op het toilet gezeten; geen fijne ervaring maar voor mij is wiet geen goeie drug. Ondanks je slechte ervaring wil je er blijkbaar toch mee doorgaan... waarom?

Grs.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Inderdaad heel erg simpel! Je hebt teveel geblowd. Iets wat vaak fout gaat wanneer mensen voor het eerst beginnen met blowen. Dit kun je voorkomen door 1 of 2 trekjes (normale trekjes, niet meteen die halve joint willen opzuigen...) en dan 5 a 10 minuten te wachten. Denk je dan het kan nog wel ietsjes meer herhaal je dit. Het handige aan blowen is dat je het op die manier goed kan doseren. Een joint hoeft echt niet meteen op natuurlijk.

Verder weet ik dat je het niet graag hoort, maar pas echt op met drugs (alcohol, wiet, en alle andere reutemeteut) op jouw leeftijd. Hoewel je dat zelf nog niet zo ervaart waarschijnlijk, ben je best jong nog. Je hersenen zijn nog vol in ontwikkeling en drugs die beperken je ontwikkeling enorm. Ik wil niet ontkennen dat ik ook wel eens dronk of blowde als tiener, maar probeer het echt met mate te doen. Hoe langer je er mee wacht hoe beter. Als je ouder wordt heb je ook nog genoeg tijd om eens te experimenteren. Ik snap het goed hoor, ouderen die zo belerend over komen. Zo ervaarde ik dat ook als tiener. Inmiddels ben ik 27 en nu begint het kwartje wel te vallen waarom dat is. Heeft niks met afgunst te maken, maar puur met wijsheid die je op die leeftijd nog niet hebt.

En dan nog een ander ding. Ga niet alleen blowen! Wederom zeg ik dit niet uit belerendheid, maar uit eigen ervaring. Velen raken verslaafd aan blowen op het moment dat zij dit alleen gaan doen. Dan sluipt het er steeds vaker in, tot je hele leven er door beheerst wordt. Ik blow al behoorlijk lang inmiddels, maar ben er ruim 6 jaar aan verslaafd geweest door te beginnen met alleen blowen. Dit is iets wat ik pas sinds kort heb kunnen doorbreken en waar ik nog steeds moeite mee heb om er niet elke dag naar terug te grijpen. Geloof me, als je verslaafd raakt ben je echt een slaaf van de drug. Daarbij komt dat je ADHD hebt, en over het algemeen schijnen mensen met ADHD verslavings gevoeliger te zijn. Pas er dus gewoon mee, drugs zijn geen speelgoed! Ik snap best dat je af en toe zin hebt in een lolletje of verzetje, maar houd het speciaal. Elke week iets gebruiken is eigenlijk al teveel.

Als laatste nog iets. Je geeft aan een lichte vorm van autisme te hebben, ik heb geen idee of en wat voor effect dat zou kunnen hebben op blowen. Vraag me serieus wel af of die twee wel samen gaan. Blowen wordt je over het algemeen al niet heel sociaal van en kan leiden tot paranoia. Dit zijn beide dingen die mij niet goed samen lijken te gaan met blowen.

anonieme

Dankjewel allemaal !

Ik heb ook 1x denk ik 3 trekjes gehad, voelde meteen 10 sec duizelig, maar toen daarna gewoon geen effect haha,

Ik zal het over 1 / 2 maanden weer eens proberen, zodat er zich geen verslaving toe doet.

Ik was al wanhopig, dacht dat het door medicijnen kwam oid

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Medicijnen hebben er wel invloed op uiteraard. Gebruik je alleen ritalin of ook nog steeds dat is? Alles wat je in je lichaam stopt heeft effect op elkaar natuurlijk. En medicatie is ook drugs...

anonieme

Psychedelibee zei:
Medicijnen hebben er wel invloed op uiteraard. Gebruik je alleen ritalin of ook nog steeds dat is? Alles wat je in je lichaam stopt heeft effect op elkaar natuurlijk. En medicatie is ook drugs...

Nou, eerst dacht ik dat het ''bad gaan'' als je het zo kan noemen door de medicijnen kwam..

Maar nou dacht ik dus ff na en ik had toen volgens mij geen Ritalin op of in mijn bloed.

Dus ik denk dat het inderdaad aan de hoeveelheid lag..

Maar ik heb besloten om even een tijdje, 2 tot 10 weken ligt eraan tot hoeverre ik me voel, geen wiet te roken.

En dat doe ik zodat ik de eventuele kans op verslavingen kleiner maak.. En vooral dat ik zoveel reacties krijg dat ik beter kan gaan verminderen.

Zou ik de volgende keer wiet of hasj nemen? of is het verschil niet zo heel groot? Ik heb het liefste dat ik high word ipv stoned..

Even oftopic.

Ik weet wat ik met mezelf doe, ik ben hoogbegaafd (=slim) en ga niet zonder veel informatie ''zomaar'' een drug testen.
Er zijn 2 oorzaken waarom ik al zo vroeg aan drugs e.d. doe.

1: ik wil niet mijn hele leven oppassen wat ik eet, gezonder aan doen enz. Ik wil gewoon genieten.

2. Ik heb tijdje terug (toen ik denk ik 9 of 10 was) een hut van asbest gemaakt en die stukken zijn ook gebroken geweest enzo en heb zat van die stof ingeademd. Heb er ook vaak met mijn ouders over gehad en de kans is erg groot dat ik al op jonge leeftijd kanker krijg. voor de mensen die asbest niet kennen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Asbest#Kanker

Nou ik hoop dat jullie mijn situatie een beetje snappen ?

Ik ben gewoon een gelukkige jongen die geniet van het leven :tearsofjoy:

Fool

Badass junkie
Als je één keer een hut van asbest hebt gemaakt heb je écht geen erg vergrootte kans om snel kanker te krijgen hoor. Vooral ook omdat je op jonge leeftijd erg flexibel bent en die asbest over 10 jaar echt geen 'nieuwe' schade zal kunnen doen hoor. :P

En hasj is wat subtieler en geeft wat meer een High-effect dan wiet, als je dat vooral wilt voelen zou ik voor hasj gaan. :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hasj is inderdaad wat subtieler en maakt meer high ipv stoned. Genoeg vrienden van mij die wiet te heftig vinden, maar hasj wel goed te verdragen. Dat gezegd hebbende, ken ik ook genoeg mensen die cannabis gewoon helemaal niet leuk of chill vinden.

Ik snap dat je wilt genieten, dat wil iedereen toch! Zo hoort het ook zeker te zijn. Maar dat je hoogbegaafd bent wil nog niet zeggen dat je alle wijsheid in pacht hebt. Of ik zelf echt hoogbegaafd ben weet ik niet, maar ben wel een stuk intelligenter dan de meeste mensen. Maar wijsheid is iets heel anders dan intelligentie. Intelligentie is trouwens ook iets anders dan slimheid (sorry kon het niet laten om even te mieren neuken :P) Als tiener dacht ik zelf ook altijd alles beter te weten, want ik was nou eenmaal slimmer om het zo maar te zeggen. Maar hoe ouder ik wordt, hoe meer ik merk dat zeikende ouderen dat vaak wel met een goede reden doen.

Geniet dus ook gewoon lekker van je leven en een beetje experimenteren hier en daar kan natuurlijk best, maar daar heb je nog een heel leven voor dus doe het gewoon lekker rustig aan. Buiten af en toe een biertje of wat cannabis zou ik de rest sowieso laten liggen tot je echt volwassen bent. En houd er wel rekening mee dat medicatie wel degelijk invloed kan hebben, ook als je die dag niet gebruikt had. Medicatie verandert ook langzaam de werking van je hersenen en kan zo dus nog lang invloed uitoefenen.

anonieme

Skirre zei:
Hallo "Stijn",

Waar komt je interesse in wiet vanaf als ik vragen mag?
Over je probleem kan ik ook alleen maar zeggen dat je waarschijnlijk te veel gerookt hebt; mijn eerste keer was ongeveer hetzelfde. Tintelingen, slecht voelen, overgeven en 2 uur vaag op het toilet gezeten; geen fijne ervaring maar voor mij is wiet geen goeie drug. Ondanks je slechte ervaring wil je er blijkbaar toch mee doorgaan... waarom?

Grs.

Skirre,

Ten eerste sorry voor de late(re) reactie, ik had er overheen gelezen.

Vroeger, ik denk toen ik 10 / 11 was zag ik twee jongens van mijn leeftijd met een 16jarige (gok ik)

En ik vond het heel stoer haha, tja

Heb veel research gedaan enzo en kan me niet precies herinneren maar toen begon eigenlijk m'n interesse te groeien.

Heb tijdje gerookt maar toen langzamerhand verdween de interesse, nou ja, sigaretten vond k niet speciaal (ja hoor heb 3mnd ong gerookt haha, gestopt met moeite) en verder was het allemaal ''normaal''

Nou, het duurde denk ik wel een jaar voordat ik weer geïnteresseerd werd, dat kwam door de vader van n vriendin van mij.

De vader van n vriendin van mij is verslaafd aan wiet, althans, denk ik.

Als ik daar elke avond dat ik daar ben binnenkom en hem zie blowen en hij blowde zelfs toen k een keer bleef slapen haha,

Maar toen leerde ik dus ook de gevolgen ervan.. vooral van vrienden enzo, maar ook van 't internet. Ja ik wist heus wel wat stoned zijn inhield.. zo ongeveer,

Maar als je mij een half jaar geleden vroeg wat cannabis is dan zou ik denk ik niet kunnen antwoorden.

Of als je mij vroeg wat het verschil tussen Hasj en wiet is zou ik niet kunnen antwoorden.. Nu overigens ook niet haha, heb veel verschillende verhalen over gehoord. Bij de meeste verhalen komt het er op neer dat je van hasj high wordt en van wiet stoned, kan iemand mij ff de verschillen goed duidelijk uitleggen, eventueel met voorbeelden?

Gr.

Fool

Badass junkie
Stoned houd vooral in dat je erg loom en 'moe' wordt, waar high vaak iets subtieler is en meer een opgewektere stemming inhoud waar je ook zin kunt hebben dingen te ondernemen. :)

anonieme

Fool zei:
Als je één keer een hut van asbest hebt gemaakt heb je écht geen erg vergrootte kans om snel kanker te krijgen hoor. Vooral ook omdat je op jonge leeftijd erg flexibel bent en die asbest over 10 jaar echt geen 'nieuwe' schade zal kunnen doen hoor. :P

En hasj is wat subtieler en geeft wat meer een High-effect dan wiet, als je dat vooral wilt voelen zou ik voor hasj gaan. :)

Laten we zeggen dat ik toen (in de droge periode) bijna elke dag naar mijn zelf gebouwde hut in het bos ging. (achtertuin, ik woon in het bos)

En m'n ouders kwamen erachter toen ik huilend onder de stof naar hun toe kwam omdat mn hut ingestort was. hun wilden dus helpen, toen we daar aankwamen waren ze niet zo blij zo te zien haha,

Zou ik overigens ook niet zijn, als ik er achter kom dat mijn zoon de hele zomer in de asbest heeft lopen spelen :grin:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Het verschil tussen hasj en wiet is vrij simpel. Wiet zijn de gedroogde toppen van de cannabis plant. Hier zitten zogenaamde trichomen op, die oa thc bevatten. Hasj is eigenlijk een extract van die trichomen en zal dus in de regel meer thc bevatten (vanuit gaande dat het van dezelfde oogst afkomt natuurlijk). Echter is de meeste hasj die je in de coffeeshop haalt qua thc ongeveer van dezelfde potentie als de wiet die je er haalt. Dit komt omdat de hasj geimporteerd wordt vanuit bijvoorbeeld marokko en india. Zou je daarentegen nederhasj halen (best prijzig) dan heeft die een hogere potentie als de geimporteerde, omdat deze hasj van de zeer potente nederlandse kweek gemaakt wordt.

Wat het geheel dan weer lastiger maakt is dat je in feite 2 verschillende soorten wiet hebt. De zogenoemde indica en sativa planten. Van indica wordt je meer stoned (loom) omdat dit een hoger percentage cbd bevat naast de thc. En van sativa wordt je meer high (space en soms energiek) omdat dit een lager percentage cbd bevat naast de thc. Om het even heel simpel te zeggen heeft indica wiet een meer lichamelijk effect, terwijl sativa een meer geestelijk effect heeft. Echter, veel planten zijn geen pure indica of sativa meer, maar een mix van beiden. En zo kun je dan het onderscheid maken tussen overwegend indica, overwegend sativa of ongeveer 50/50 mix. 50/50 mixjes geven dan weer echt een lichamelijke en geestelijke high tegelijk. Maar goed elke soort wiet is anders, en zelfs per kweek kan het verschillen. Hoewel de verschillen subtiel zijn, zijn die er zeker. Ik kon dan ook altijd heel duidelijk zeggen of het een indica of sativa dominant soortje was etc.

Over het algemeen geeft hasj een meer high gevoel dan wiet, omdat het minder plantmateriaal bevat en zodanig een schoner product is. En hoe beter de hasj hoe meer high je ervan wordt en hoe schoner het aanvoelt. Zoals je inmiddels waarschijnlijk wel zal begrijpen, hangt het effect van hasj dan ook weer af of deze van een indica of sativa plant is gemaakt. Hasj van een indica plant zal ietsjes stoneder aanvoelen als die van een sativa plant, maar altijd nog meer high als dan de wiet waar die van af komt. Om het geheel dan nog complexer te maken, is de manier van hasj maken ook enorm van belang voor het effect. Indiase hasj wordt handgerold van levende planten en geeft weer een higher gevoel dan marrokaanse hasj. En dan heb ik het nog niet eens over ice-o-lator of hasj olie gehad.

Het is dus simpel en complex tegelijk eigenlijk...

Fool

Badass junkie
anonieme zei:
Fool zei:

Laten we zeggen dat ik toen (in de droge periode) bijna elke dag naar mijn zelf gebouwde hut in het bos ging. (achtertuin, ik woon in het bos)

En m'n ouders kwamen erachter toen ik huilend onder de stof naar hun toe kwam omdat mn hut ingestort was. hun wilden dus helpen, toen we daar aankwamen waren ze niet zo blij zo te zien haha,

Zou ik overigens ook niet zijn, als ik er achter kom dat mijn zoon de hele zomer in de asbest heeft lopen spelen :grin:
Oke, dat is iets minder fijn, maar ik zou me alsnog niet té druk gaan maken. Er hoeft helemaal niets aan de hand te zijn. :wink:

anonieme

Psychedelibee zei:
Het verschil tussen hasj en wiet is vrij simpel. Wiet zijn de gedroogde toppen van de cannabis plant. Hier zitten zogenaamde trichomen op, die oa thc bevatten. Hasj is eigenlijk een extract van die trichomen en zal dus in de regel meer thc bevatten (vanuit gaande dat het van dezelfde oogst afkomt natuurlijk). Echter is de meeste hasj die je in de coffeeshop haalt qua thc ongeveer van dezelfde potentie als de wiet die je er haalt. Dit komt omdat de hasj geimporteerd wordt vanuit bijvoorbeeld marokko en india. Zou je daarentegen nederhasj halen (best prijzig) dan heeft die een hogere potentie als de geimporteerde, omdat deze hasj van de zeer potente nederlandse kweek gemaakt wordt.

Wat het geheel dan weer lastiger maakt is dat je in feite 2 verschillende soorten wiet hebt. De zogenoemde indica en sativa planten. Van indica wordt je meer stoned (loom) omdat dit een hoger percentage cbd bevat naast de thc. En van sativa wordt je meer high (space en soms energiek) omdat dit een lager percentage cbd bevat naast de thc. Om het even heel simpel te zeggen heeft indica wiet een meer lichamelijk effect, terwijl sativa een meer geestelijk effect heeft. Echter, veel planten zijn geen pure indica of sativa meer, maar een mix van beiden. En zo kun je dan het onderscheid maken tussen overwegend indica, overwegend sativa of ongeveer 50/50 mix. 50/50 mixjes geven dan weer echt een lichamelijke en geestelijke high tegelijk. Maar goed elke soort wiet is anders, en zelfs per kweek kan het verschillen. Hoewel de verschillen subtiel zijn, zijn die er zeker. Ik kon dan ook altijd heel duidelijk zeggen of het een indica of sativa dominant soortje was etc.

Over het algemeen geeft hasj een meer high gevoel dan wiet, omdat het minder plantmateriaal bevat en zodanig een schoner product is. En hoe beter de hasj hoe meer high je ervan wordt en hoe schoner het aanvoelt. Zoals je inmiddels waarschijnlijk wel zal begrijpen, hangt het effect van hasj dan ook weer af of deze van een indica of sativa plant is gemaakt. Hasj van een indica plant zal ietsjes stoneder aanvoelen als die van een sativa plant, maar altijd nog meer high als dan de wiet waar die van af komt. Om het geheel dan nog complexer te maken, is de manier van hasj maken ook enorm van belang voor het effect. Indiase hasj wordt handgerold van levende planten en geeft weer een higher gevoel dan marrokaanse hasj. En dan heb ik het nog niet eens over ice-o-lator of hasj olie gehad.

Het is dus simpel en complex tegelijk eigenlijk...

Maar voor de volgende keer hè,

Zal ik dan Hasj of wiet,

Puur of half tabak

En wanneer moet ik stoppen met blowen ? na bepaald gevoel of zo, of gewoon na elke 2 trekjes 10 min pauze.

Gr

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zou voor hasj gaan als je meer high wilt worden. Hasj puur wordt met een joint sowieso lastig, dus gewoon wat tabak erbij. En dan inderdaad 2 trekjes, 10 min, etc. Het gewenste effect komt vanzelf.

anonieme

Psychedelibee zei:
Ik zou voor hasj gaan als je meer high wilt worden. Hasj puur wordt met een joint sowieso lastig, dus gewoon wat tabak erbij. En dan inderdaad 2 trekjes, 10 min, etc. Het gewenste effect komt vanzelf.

Maar het is zo dat bij Methylfenidaat de werking bij mensen met ADD of ADHD anders is als bij andere..,

Geld dat ook voor wiet? :stoned:

Fool

Badass junkie
De werking van methylfenidaat is bij ADHD-patiënten niet persé anders, het ligt wat genuanceerder dan dat. Ze zullen meer baat hebben bij het rustiger worden van dat spul en ook met een iets hogere doseringen nog rustiger worden, 'normale' mensen worden ook wel rustig van een kleine dosering stimulanten. Net als normale mensen worden ADHD-patiënten met wat meer stimulanten ook wel energiek. :P

En nee, een zogelijk verhaaltje gaat niet op voor marihuana.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Wiet zal niet anders werken omdat je ADHD hebt gok ik zo, maar je medicatie heeft wel een interactie met de wiet uiteraard. Stimulanten onderdrukken de werking van wiet over het algemeen, wat niet weg neemt dat wiet nog wel steeds op de achtergrond werkt. Effecten worden over het algemeen wat lastiger te voorspellen wanneer je dingen met elkaar gaat mixen. Ik zou me zelfs kunnen voorstellen dat de gewenste effecten van wiet onderdrukt worden door de ritalin, waardoor je geneigd bent meer te roken en daardoor vooral de negatieve bijwerkingen van de wiet ervaart. Bijzonder lastig om daar heel veel zinnigs over te zeggen eigenlijk.

anonieme

Psychedelibee zei:
Wiet zal niet anders werken omdat je ADHD hebt gok ik zo, maar je medicatie heeft wel een interactie met de wiet uiteraard. Stimulanten onderdrukken de werking van wiet over het algemeen, wat niet weg neemt dat wiet nog wel steeds op de achtergrond werkt. Effecten worden over het algemeen wat lastiger te voorspellen wanneer je dingen met elkaar gaat mixen. Ik zou me zelfs kunnen voorstellen dat de gewenste effecten van wiet onderdrukt worden door de ritalin, waardoor je geneigd bent meer te roken en daardoor vooral de negatieve bijwerkingen van de wiet ervaart. Bijzonder lastig om daar heel veel zinnigs over te zeggen eigenlijk.

Zal ik, als ik ga blowen, zorgen dat ik minimaal 3 dagen geen Ritalin e.d. op heb?

Of kan het geen kwaad?

Fool

Badass junkie
Denk niet dat een matige dosering methylfenidaat het echt 'slecht' maakt, hoogstens dat je iets meer nodig hebt om het effect goed te voelen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Lijkt mij ook niet verstandig om zo maar even met je medicatie te stoppen. Die heb je immers wel voor een reden.

anonieme

Fool zei:
Denk niet dat een matige dosering methylfenidaat het echt 'slecht' maakt, hoogstens dat je iets meer nodig hebt om het effect goed te voelen.

Oké ! hartelijk bedankt allemaal. Kan een slotje op.

anonieme

Psychedelibee zei:
Lijkt mij ook niet verstandig om zo maar even met je medicatie te stoppen. Die heb je immers wel voor een reden.

Oh nee hoor, alleen school vindt t niet zo leuk als ik druk ben haha,

Gewoon int weekend enz kan t gewoon.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
anonieme zei:
Psychedelibee zei:

Als je geen ontwenningsverschijnselen krijgt zou je dat kunnen doen. Maar lijkt mij inderdaad niet echt nodig om daar mee te stoppen. Mijn reactie was ook meer om aan te geven dat het daardoor anders zou kunnen voelen, maar zal waarschijnlijk wel mee vallen joh. Houd je aan het 2 trekjes, 10 min pauze voorschrift en het komt goed.

anonieme

Psychedelibee zei:
anonieme zei:
Psychedelibee zei:

Als je geen ontwenningsverschijnselen krijgt zou je dat kunnen doen. Maar lijkt mij inderdaad niet echt nodig om daar mee te stoppen. Mijn reactie was ook meer om aan te geven dat het daardoor anders zou kunnen voelen, maar zal waarschijnlijk wel mee vallen joh. Houd je aan het 2 trekjes, 10 min pauze voorschrift en het komt goed.

Zodra ik geblowd heb zet k het erop :)

anonieme

Hey allemaal !

Ik ga zo dalijk weer eens wiet roken :)

Ik zal de tips met me meenemen :)

Ik zal vertellen hoe het gegaan is !

Gr.

Bovenaan