Eerste keer?

Mart69

Newbie
(Ben nieuw op dit forum, sorry als iets niet klopt)

Ik heb met een paar vrienden afgesproken om morgen in de kleine pauze op school een joint te gaan roken. Ik heb na deze pauze nog 1 uur les dus ik vraag me wat af:
Zal ik wat van de wiet merken?
Zal de leraar het snel door hebben dat ik stoned ben?
Is de kans op een bad trip groot?

Als iemand hier de antwoorden op weet of dat iemand zijn ervaringen wil delen, ga je gang! ben erg benieuwd of jullie wel ooit zoiets geprobeerd hebben. :)

~Mart

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Je kunt natuurlijk ook die joint ná dat laatste lesuur roken. Zomaar een ideetje. :wink:

Of je er wat van merkt hangt van meerdere dingen af. Inhaleer je bijvoorbeeld wel goed. En bij veel mensen valt het vaak wat tegen (eerste keer/keren wiet roken). Je lichaam zou even moeten wennen aan de THC of zo, maar dat weet ik niet zeker. Maar voor hetzelfde word je heel erg high en dan zit je daar in de klas en kun je je niet normaal gedragen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Zoals eerder gezegd zou het ook vooral na dat laatste lesuur gaan doen. De geur kan nogal wat in je kleren blijven hangen en je ogen kunnen tamelijk rood gaan staan. Valt toch op als je voordien altijd nuchter in de klas zat. Je kan meer genieten van de high als je jou niet moet concentreren.

Pante

Belezen gebruiker
Wat voor les is het? Bij een vak als filosofie of godsdienst is het meer aan te raden dan bij natuur- of wiskunde :P

Mart69

Newbie
kun je ook zo opvallend high worden van ongeveer 3 hijsjes? het is niet dat ik zn hele joint op rook, ik wil eigenlijk gewoon de smaak en lichtelijk het effect uitproberen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Vooral drugs gaan gebruiken tijdens schooltijd inderdaad.

Maar even serieus, nee dit is geen slim idee. Bewaar je eerste keer voor een moment dat je je niet zorgen hoeft te maken of iemand je ziet, dat is een waardeloze situatie om een nieuwe drug te ontdekken.

Je moet lekker ontspannen zijn voor het beste effect, dan heb je er veel meer plezier van.

Hoe oud ben je overigens?

psychedelicmind

Experimenterende gebruiker
Gewoonweg een dom idee. Het klinkt aan alsof dit je eerste keer of 1 van je eerste keren is, dat wil je niet in zo'n stom lokaal doorbrengen. De eerste keren "stoned" zijn, zijn vaak ook wat moeilijker te sturen door een gebrek aan tolerantie en ervaring. Bezwijken onder een lachkick tijdens de les kan irritant zijn, maar wiet kan zeker ook paranoia veroorzaken en dat is wel het laatste wat je wilt als je leerkracht je recht in je rode ogen ligt te kijken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mart69 zei:
(Ben nieuw op dit forum, sorry als iets niet klopt)
Ik heb dit even naar het juiste subforum verplaatst. Ik snap dat je nieuw bent, maar dit hoort natuurlijk niet bij tripreports thuis.

Ik heb met een paar vrienden afgesproken om morgen in de kleine pauze op school een joint te gaan roken. Ik heb na deze pauze nog 1 uur les dus ik vraag me wat af:
Zoals ook al door de anderen gezegd, waarom wacht je niet gewoon een uurtje. Kun je daarna lekker ongestoord stoned zijn. Stoned in de klas zitten klinkt misschien stoer ofzo, maar het is nou niet de leukste plek om stoned te zijn. Blowen en lessen gaan niet samen, punt.

Zal ik wat van de wiet merken?
Dat hangt er helemaal vanaf, maar als je dit moet vragen weet je in ieder geval niet wat het allemaal in houd.

Zal de leraar het snel door hebben dat ik stoned ben?
De ene leraar zal het wel door hebben, de ander niet.

Is de kans op een bad trip groot?
Die kans vergroot je in ieder geval aanzienlijk als je stoned in de les gaat zitten. Meestal heb je als je stoned bent sowieso het idee dat iedereen het ziet en naar je kijkt, dit wordt in de les alleen maar groter. Paranoia in de les is nou niet echt iets om naar uit te kijken.

ben erg benieuwd of jullie wel ooit zoiets geprobeerd hebben. :)
Sorry dat ik het zo bot moet zeggen, maar nee ik heb hier geen ervaring mee aangezien ik nooit zo dom ben geweest om stoned in de les te gaan zitten. Had wel klasgenootjes die dat soms deden, zij waren logischerwijs ook niet de leerlingen die het heel goed deden op school. De meesten die dit deden zijn volgens mij ook blijven zitten.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Mart69 zei:
kun je ook zo opvallend high worden van ongeveer 3 hijsjes? het is niet dat ik zn hele joint op rook, ik wil eigenlijk gewoon de smaak en lichtelijk het effect uitproberen.

Sowieso als het jou eerste keer is doe het na de les. Je weet niet hoe je er op zal reageren. 3 hijsjes kunnen genoeg zijn om een high te verkrijgen. Weet je trouwens welke wiet je gaat hebben. Smaken verschillen en sterktes ook...

Wacky

Badass junkie
En dat gaat niet alleen om het feit dat je op school moet leren enzo he. Maar ook, waarom zou je je eerste drugs ervaring verpesten door dan in de klas te gaan zitten ? :openmouth:

Kies een mooie dag en situatie uit om stoned te worden joh. Wat jij wil, lekker met je vrienden naar een concertje of festivalletje, of met je vriendin ergens in de natuur. Of eventueel bij iemand anders thuis die geen ouder probleem heeft waar je een relaxte stoner film kan kijken.

En ja het is heel verschillend van persoon tot persoon. Voor mij hadden ze toendertijd een pure joint gedraaid die ik alleen oprookte. Daarna heb ik nog wat meer gerookt van andere joints. Dat was, zoals het hoort met eertse keren, de beste ervaring die ik er ooit mee gehad heb. Ik heb ook mensen zien kotsen na 1 hijs.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Gewoon niet doen tijdens school. En natuurlijk niet alleen omdat het stom is en niet slim om op school drugs te gebruiken maar je kunt er totaal niet van genieten. Dit omdat je steeds moet opletten wie het ziet. Door die spanning en angst kun je juist "bad" gaan he! Ik snap dat je het "stoer en cool" :sunglasses: vind tegenover je schoolgenoten maar dat is niet de juiste reden om drugs te proberen.
En wat denk je dat er gebeurd als je wel door de mand valt? Gaan ze je ouders bellen en die moeten op school komen. Dan komen ze overal achter.
Nee, mijn advies is, zoals velen hierboven al hebben gegeven, wachten op het juiste moment. Een keer in het weekend lekker chillen met je vrienden en roken.

Bovenaan