Eerste keer

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb wat oude topics doorgelezen maar ik vond toch niet helemaal wat ik nog wilde weten, dus dan maak ik zelf maar weer eens zo'n lekker cliché 'ik ga voor het eerst .... gebruiken, waar moet ik aan denken?'-topic.

Binnenkort ga ik voor het eerst GHB doen met m'n vriend. Ik heb 12,5ml in huis, neem zelf 2,5ml en mijn vriend 3ml. Verder heb ik begrepen om sowieso het eerste uur niet bij te nemen, ongeacht hoeveel je ervan voelt. Moeten we met bijnemen zelfde dosis nemen of minder? Als jullie verder nog tips hebben hoor ik 't graag.

We gaan denk ik gewoon bij hem thuis zitten, maar ik weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten of waar ik zin in ga krijgen (behalve seks).. Ik bedoel, zijn er nog bepaalde dingen leuk om te doen of handig om vooraf in huis te hebben?

LilNerd

Experimenterende gebruiker
Ja, ligt aan de sterkte van je GHB, ik wacht op detox, heb hier GHB liggen waar ik 25ml van aankan en GHB waar ik van 5ml 3 uur nok ga.

Heb ook PH tests gedaan, die van 25ML Is 8.4 Te hoog dus. En die van 5ML ( Normale dosis afkick tegen te gaan 3ml om 2 u ) Is 7 PH Erg dik en vormen kristallen als ik em op kamer temp houd, dus moet altijd voor gebruik even schudden en in warm water leggen.

Dus weet niet of je GHB getest is, hoe zit t eruit, hoe ruikt t, hoe zijn de bubbels.

Doe je vinger eens in de ghb en neem een likje, proeft t echt alleen zout zit er geen troep bij ( Natuurlijk PH is niet gelijk 7 dan, maar ook geen 8+ of 5-.) Brand t kan je PH test doen(Te koop bij aquarium winkels de goede dan), is het boven de 7 weggooien is het onder de 7 betekend t dat er nog GBL in zit, dit is 2x sterker dan GHB en een keer kan geen kwaad, langdurig gebruik wel, smaakt t naar zeep gelijk weggooien.

Wat kan je verwachten van een goed effect, ja echt een heel vrij warm gevoel, ga je stil zitten op de bank heb je kans dat je nok gaat( Nok gaan is iedereen bang voor maar het is gewoon in slaap vallen, zo lijkt het), ik zeg niet dat het niet schadelijk is. Dus voel je je moe worden ga iets doen laat je hart pompen, blijf je echt moe ga lekker liggen en val in slaap :grin:

EDIT: Heb wel skype en webcam, kan wel de verschillen laten zien qua dikte en bubbels etc.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou denk ik wel dezelfde dosis bijnemen, tenzij het te hard was maar dat valt met 2,5 meestal wel mee.

Verder net als met alle drugs: Raketjes zijn goud waard :tearsofjoy:

LilNerd

SmartieAndMe zei:
Ik zou denk ik wel dezelfde dosis bijnemen, tenzij het te hard was maar dat valt met 2,5 meestal wel mee.

Verder net als met alle drugs: Raketjes zijn goud waard :tearsofjoy:

Ligt echt aan de kwaliteit bij ghb, heb je die van mij en geen tolerantie zal 2,5 voor een meid wel genoeg zijn.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Een vriendin van wie ik de GHB heb had ook precies 2,5 en zij is ongeveer hetzelfde als ik, dus ik ga ervan uit dat dat een goede dosis is :wink: In ph-waarden en verschillende vormen van GHB ben ik verder niet zo geïnteresseerd, bedankt!

En oké! Dan halen we ook raketjes in huis :)

Fool

Badass junkie
ZERO- zei:
In ph-waarden en verschillende vormen van GHB ben ik verder niet zo geïnteresseerd, bedankt!
Dat zou ik wel zijn, tenzij je heel erg zeker weet dat de GHB écht goede GHB is. Een verkeerde PH-waarde kan er namelijk voor zorgen dat GHB terug reageert naar GBL of al niet volledig is omgezet, wat 2.5 milliliter ineens een stuk sterker maakt. :wink:

LilNerd

Fool zei:
ZERO- zei:
In ph-waarden en verschillende vormen van GHB ben ik verder niet zo geïnteresseerd, bedankt!
Dat zou ik wel zijn, tenzij je heel erg zeker weet dat de GHB écht goede GHB is. Een verkeerde PH-waarde kan er namelijk voor zorgen dat GHB terug reageert naar GBL of al niet volledig is omgezet, wat 2.5 milliliter ineens een stuk sterker maakt. :wink:

GBL Kan, dan maar nok, zou eerder uitkijken voor te hoge..

Is ie 7 en al moet je 1 liter opzuipen vanwege slechte kwaliteit, het is iig geen GBL of Gootsteenontstopper!

Je wilt advies, dan krijg je advies, spendeer 15 euro aan PH strips, geeft je iig een vertrouwder gevoel en dat er niks geks in zit!

2 Strips vanwege de dunne GHB ging ik het uitkoken, na het uitkoken bleef er een vieze zeep geur aan de GHB vandaar dat ik PH strips en nieuwe halve liter bij een ander ben gaan halen :rock:

Bijlagen

• 11067982_1845196282373123_8483854463772102937_n.jpg
    11067982_1845196282373123_8483854463772102937_n.jpg
    146,4 KB · Weergaven: 7.149

LilNerd

Heb nu al 4 uur lang prik op me tong door 1 likje te proeven van de 2 rechtste :wave:

Vraag me af wat die KH is, die is ook minder bij mn goede GHB :rock:

Bijlagen

• 567.jpg
    567.jpg
    48,2 KB · Weergaven: 7.144

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Fool zei:
ZERO- zei:
Nja, het komt uit een fles waarvan wekelijks wordt gebruikt, afgelopen dagen nog, is de kans dan nog groot dat het verkeerde boel is?

Fool

Badass junkie
Dan lijkt het me wel dat ze het verschil gemerkt hadden, als ze wel eens vaker GHB gebruiken. :)

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Hoi! Uiteindelijk hadden we beide een beetje te weinig qua dosis, maar we hebben wel gezellig door de kamer staan dansen en buiten rond gelopen (een beetje van links naar rechts over de stoep heen, dat wel). Toen we thuis kwamen moest m'n vriend kotsen maar daarna voelde hij zich weer picobello en hebben we ons nog in bed vermaakt.
Ik vond het op zich wel leuk maar m'n vriend voelde er pas een beetje van toen hij voor de tweede keer had genomen, daardoor ging ik denk ik er ook wat minder in mee. Wel fijn om zo het effect te leren kennen. Wil het verder nog wel een keertje doen en dan wat betere dosis :)

We hebben ons trouwens ook goed vermaakt met zo'n ding spiraal ding voor op je hoofd! En met de katten, haha, lekker irriteren. :tearsofjoy:

Vlindertje91

Hoi mensen! Ik wil binnenkort ook voor het eerst GHB doen, dus dit topic komt mij goed uit! Ik snap alleen de samenhang tussen de PH en de dosis niet? Een PH van 7 betekent dat je goede (stabiele?) GHB hebt? Hoger dan 7 moet je weggooien, maar lager dan 7 werkt sterker ofzo? Is dat dan wel veilig of niet?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Lager dan PH7 betekent dat je GHB te zuur is, hoger betekent te basisch. Beiden zijn niet goed voor je.

Dosis heeft daar niet mee te maken. Wat wel met je dosis te maken heeft is de sterkte. Met andere woorden hoeveel GHB een milliliter bevat. Helaas kun je dit niet laten testen dus begin voorzichtig en doseer eerst te laag.

Fool

Badass junkie
SmartieAndMe zei:
Lager dan PH7 betekent dat je GHB te zuur is, hoger betekent te basisch. Beiden zijn niet goed voor je.

Dosis heeft daar niet mee te maken. Wat wel met je dosis te maken heeft is de sterkte. Met andere woorden hoeveel GHB een milliliter bevat. Helaas kun je dit niet laten testen dus begin voorzichtig en doseer eerst te laag.
Niet helemaal, als je GHB zuur is, betekend dat bijna altijd ook dat er een deel ongereageerde GBL inzit, dat is wel potenter per volumeeenheid.

Wacky

Badass junkie
En dat die afwijkende PH niet goed voor je zijn zal wel meevallen als je bedenkt dat cola een PH van 3 heeft ongeveer.

Die PH gaat dus juist precies daarom, weten dat het goed gereageerd is en je dus wat je kan verwachten van een dosis.

Of je maakt het zelf. Ik snap ook niet waarom er slechte GHB bestaat. Je moet een behoorlijk domme geit zijn om dat niet goed voor elkaar te krijgen.

MeejheM

Badass junkie
Die PH strookjes kun je trouwens supergoedkoop scoren bij de boerenbond/welkoop. die liggen bij de "intex" zwembadspullen. weet je ook gelijk hoe het met de chloor in je ghb is :grin:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Leuk dit topic terug te lezen. Mijn tweede keer ghb afgelopen weekend was trouwens driemaal zo geslaagd :wave:

Bovenaan