eerste keer

spacebilly

Belezen gebruiker
jooo

Net voor t eerst een lijn coke genomen. Effect kwam snel opzetten alleen voelt de achterkant van mijn keel verdoofd. Voelt vaag met slikken, ook voel ik t zelfs bij mn tandvlees. Is dit normaal bij coke? Wist wel dat t iets zou verdoven maar zo erg wist ik niet, tis wel super relaxed! Nu bijna uur geleden en voel me nog steeds zwaar nice, kaken gaan wel een beetje en t verdovende gevoel trekt al wat weg ghehe. houd dit in dat t teveel versneden is met een verdoofmiddel?

gr

_shikantaza

Badass junkie
Klinkt als een typische eerste keer met degelijke kwaliteit. Het verdovende effect is best sterk en weird inderdaad. Als je de kwaliteit zeker wilt weten kun je het beste even naar de testservice gaan.

virtual77

Belezen gebruiker
Een verdovend effect is een eigenschap van coke. Maar om dit na te bootsen gebruiken ze lidocaïne als versnijdingsmiddel. Lidocaïne is het verdovend product dat de tandarts in je tandvlees spuit om te verdoven. Dus je weet nooit zeker of het goeie coke is of de invloed van lidocaïne. Tenzij er een verschil is hoe coke of lidocaïne verdooft maar ik denk dat dat nauwelijks merkbaar is.

spacebilly

Belezen gebruiker
diezelfde avond was een gram nog op met een maat van me, die eerste lijn snoof ik denk ik te hard door, rest van de keren ging goed. Gewoon rustig snuiven, voelde wel verdoofd bij mn voortanden maar niet vervelend ofzo. Wel kapot gespaced, jezus haha. Maar mn geld niet waard, wou t altijd al een keer proberen en daar blijft het wel bij.

virtual77

Belezen gebruiker
spacebilly zei:
diezelfde avond was een gram nog op met een maat van me, die eerste lijn snoof ik denk ik te hard door, rest van de keren ging goed. Gewoon rustig snuiven, voelde wel verdoofd bij mn voortanden maar niet vervelend ofzo. Wel kapot gespaced, jezus haha. Maar mn geld niet waard, wou t altijd al een keer proberen en daar blijft het wel bij.

En hoe voelde je als alles op was? Had je geen zin naar meer?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
spacebilly zei:
Maar mn geld niet waard, wou t altijd al een keer proberen en daar blijft het wel bij.
Da's wel netjes (: Ik wist ook niet dat het zo kon verdoven in je keel. Weet ik dat ook weer voor mijn eerste keer.

Bovenaan