eerste keer

lilx2003

Newbie
hallo,

vanavond is het misschien zo ver dan ga ik MISCHIEN me eerste pil nemen. waarom mischien dat is eingelijk ook reden waarom ik een post eingelijk plaats.

ik ben een persoon dat als die aan drugs denkt of wilt doen. denk ik altijd aan de negative effecten en ik ben bang dat door het denken aan de negative effecten ik straks geen goede trip ga hebben. nou ik ga het innemen met een vriend van me die het nu onderhand eingelijk al 4/5 keer heeft gedaan. de pillen zijn getest en zijn volkomen veilig maar nog steeds ben ik super bang dat ik straks tijdens te trip ga denken dat ik uitdroog of andere mogelijk dingen. dus eingelijk in panic raak.

dus mijn vraag voor jullie mogelijk ervaren gebruikers. wat zouden jullie me aanraden. kan je uberhaupt in panic raken tijdens zoeen trip. want zover ik weet kan je er alleen super lekker van voelen.

Ps: omdat het me eerste keer wordt en ik bang ben wil ik het ook houden bij 1 pil voor de hele avond

Lauu

Badass junkie
negatieve gedachtes en twijfels voor inname verhogen de kans dat het fout gaat...

als je lekker in je vel zit...en een mentaliteit heb van "ik doe het gewoon waarom niet?" dan pakt het vaak wel goed uit :)

heb je de pillen laten testen?

lilx2003

Newbie
ja ze zijn idd getest, en ik heb ook de effecten met eigen lijf kunnen zien gisteren want die zelfde vriend van me die had het gisteren ook op. (ik vindt het niet echt verstandig 2 dagen achter elkaar maar zijn eigen keuze) en die had wel gewoon een lekkere trip en zag niks verkeerds bij hem. hij was ook niet kapot ervan achteraf ofzow.

maar wat is het ergste wat er zou kunnen gebeuren. omdat ik natuurlijk wel bang ben heb ik zoveel mogelijk gelezen. en zover ik weet.

gewoon lekker brilletje mee nemen, pakje kauwgom wat lollies, om het uur ongeveer een beker water. lekker vanavond een t-shirt aan is wat luchtig.

Lauu

Badass junkie
naja je kan in paniek raken omdat je toch iets meemaakt wat je nooit eerder ervaren heb....

en neem 2 water per uur voor de zekerheid

lilx2003

Newbie
nou ok als zoiets zou kunnen gebeuren wat is het beste wat ik kan doen dan? suggesties?

effe maar op wikipedia geweest en heb ik dit gevonden.

Een 'bad trip' komt bij gebruik van MDMA zelden voor, en gebruik van MDMA vergt dan ook minder voorbereiding dan bij de psychedelica (LSD, DMT, paddo's etc.). Mocht iemand toch in paniek raken, dan is een zoet drankje en frisse lucht in combinatie met steun van mensen waar de gebruiker zich prettig bij voelt genoeg om de gebruiker tot rust te brengen.

pumbum

Newbie
zodra je maar zorgt dat je genoeg drinkt ook al heb je geen dorst. gebruik vooral niet te veel alcohol of andere medicijnen want dat gaat fout :P als het echt fout moet gaan zorg dan dat er iemand bij is die weet wat er is en ook weet wat ie moet doen want ik was nauwelijks in staat om zelf op te staan nog,, suikerwater, zoete dingen, chocola, helpt allemaal, duurt alleen 1/2 uur, dan voel je je wat beter.

tomz0r

Badass junkie
Ik vind het goed dat je bezorgd en zenuwachtig bent, betekent dat je om jezelf geeft. Was ik ook eerst. Maar na de inname stond ik te trappelen :sunglasses:

Er sterven jaarlijks 3 tot 4 mensen aan Xtc, en dat zijn vooral mensen die uitdrogen. En die mensen hebben bijna altijd ook nog gecombineerd met speed en alcohol.

En het gevoel van Xtc is zo super! Als je gewoon zonder zorgen begint, kan het haast niet fout gaan. alleen geweldig :hearteyes:

paraobi

Belezen gebruiker
Gewoon over je heen laten komen, dan komt alles goed :hearteyes: Iig niks doen wat je niet wilt, zenuwachtig zijn hoort erbij :wink:

lilx2003

Newbie
ik dank jullie nog voor de antwoorden zoals jullie het zeggen klinkt het erg allemaal positief. ik ben trouwens een hij :grin:

maar ik was dus naar dat feest gegaan en het bleek dus toch niet zo goed te zijn als ik dacht dat het zou worden. dus had maar een halvje op. natuurlijk super nerveus en bang dat het in paniek zou raken. nou eenmaal toen het begon in te slaan. was ik heel erg geschroken want het was toch iets heel nieuws voor me. en dus toen domme/bezorgde ik begon in te denken het moet zeker niet verkeerd gaan. dus kreeg ik zeg maar alles snel door me kop wat er verkeerd kon gaan. toen op dat moment voelde ik het alleen maar sterker worden. want hoogst waarschijnlijk als je er tegen probeert te verzetten wordt het alleen maar erger. en dat voelde ik dus ook. maar uiteindelijk zette ik gewoon focus op de muziek. en dat voelde wel erg lekker aan en ging uiteindelijk zeg maar op automatisch piloot dansen. hoedan ook wilde ik stoppen bleef ik bewegen op het muziek. ik heb helaas geen "love/wow" gevoel gehad maar dat komt denk ik ook door hoeveelheid dat ik op had en de sfeer was er ook niet echt op. maar heb mij wel prima vermaakt en was lekker energiek van geworden.

conclusie:
was niet bepaald wat ik verwachte want doe het toch echt voor de love/wow gevoel en helemaal afzetten van de wereld en gewoon mee gaan met de muziek. maar wil het zeker nog een keer overdoen. dan op de goede sfeer/mod en dan gewoon gelijk beginnen met 1 want nu weet ik wel ongeveer wat te verwachten. en dankzij jullie antwoorden weet ik wat te doen als je je niet lekker zou voelen. :wink:

vraag:
nou achteraf was ik naar huis gegaan. ik was nog spring wakker thuis dus nog effe tv gekeken enzo. maar uiteindelijk toen ik wilde gaan slapen en wnr ik me ogen dicht deed. voelde ik echt net als of ik nog steeds in de discotheek zat en droomde/dacht ook echt dat ik nog steeds aan het dansen was en werkelijk daar was. is dat vaker zo? (vondt dat eingelijk wel grappig)

TrippyShit

Badass junkie
Haha ja heb ik wel is vaker ja.. dat ik met mn ogen dicht lig te spacen en denk dat ik in de discotheek ben en opeens doe k mn ogen open huh ik ben thuis, of dat ik tegen iemand iets zeg.. huh zei ik dat nou?

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Whaha dat had m'n broer ook, als een lucide droom.. Toen hij ging liggen op z'n bed droomde die dat ie over hele hoge bergen fietste ofzo, en het zelf ook kon besturen (dit het lucide dromen, www.ld4all.com). Kan niet kwaad ofzo hoor, lijkt mij juist vet maar ik heb 't zelf nooit gehad.

lilx2003

Newbie
ik weet ook wel wat een lucide droom is en dat is idd wel erg gaaf dat is spacen op het natuurlijkse vorm :grin: of wat ook grappig is wat niet staat in ld4all is een droom dromen die je al eerder hebt gedroomt dat is ook echt grappig en meestal krijg je ook bij zulke momenten een lucide droom want je onderbewust zijn het erkent. heb het niet zo vaak wel paar keer gehad.

maar wat ik had gisteren was niet in me droom, dat was gewoon terwijl ik me ogen dicht had, dus ik probeerde toen te gaan slapen.

Lauu

Badass junkie
lilx2003 zei:
ik weet ook wel wat een lucide droom is en dat is idd wel erg gaaf dat is spacen op het natuurlijkse vorm :grin: of wat ook grappig is wat niet staat in ld4all is een droom dromen die je al eerder hebt gedroomt dat is ook echt grappig en meestal krijg je ook bij zulke momenten een lucide droom want je onderbewust zijn het erkent. heb het niet zo vaak wel paar keer gehad.

maar wat ik had gisteren was niet in me droom, dat was gewoon terwijl ik me ogen dicht had, dus ik probeerde toen te gaan slapen.

hallucineren met je ogen dicht :P

pretender

Belezen gebruiker
lilx2003 zei:
hallo,

vanavond is het misschien zo ver dan ga ik MISCHIEN me eerste pil nemen. waarom mischien dat is eingelijk ook reden waarom ik een post eingelijk plaats.

ik ben een persoon dat als die aan drugs denkt of wilt doen. denk ik altijd aan de negative effecten en ik ben bang dat door het denken aan de negative effecten ik straks geen goede trip ga hebben. nou ik ga het innemen met een vriend van me die het nu onderhand eingelijk al 4/5 keer heeft gedaan. de pillen zijn getest en zijn volkomen veilig maar nog steeds ben ik super bang dat ik straks tijdens te trip ga denken dat ik uitdroog of andere mogelijk dingen. dus eingelijk in panic raak.

dus mijn vraag voor jullie mogelijk ervaren gebruikers. wat zouden jullie me aanraden. kan je uberhaupt in panic raken tijdens zoeen trip. want zover ik weet kan je er alleen super lekker van voelen.

Ps: omdat het me eerste keer wordt en ik bang ben wil ik het ook houden bij 1 pil voor de hele avond
hallo, je verhaal was een beetje moeilijk te lezen maar goed...

denk dat je alleen met tripmiddelen een bad kan krijgen als je je van te voren al niet goed/geestelijk voelt.. maar wie ben ik, blijft altijd bij iedereen anders!

verder een compliment van het vergaren van info alvorens het te doen.. maar vind dat je beetje overdrijft met je uitspraken wat niet een aanval is ,laat dat duidelijk zijn..

jouw gedachten aan drugs zijn al negatief zei je: waarom doe je het dan???

mijn gedachten aan de drugs, toen ik het voor t eerst deedt(xtx) waren nieuwsgierigheid..

groeten

tomz0r

Badass junkie
Ja vlak voor het slapen gaan heb ik dat ook altid als ik mijn ogen dicht doe
Echt precies hoe jullie het beschrijven :P

paraobi

Belezen gebruiker
lilx2003 zei:
vraag:
nou achteraf was ik naar huis gegaan. ik was nog spring wakker thuis dus nog effe tv gekeken enzo. maar uiteindelijk toen ik wilde gaan slapen en wnr ik me ogen dicht deed. voelde ik echt net als of ik nog steeds in de discotheek zat en droomde/dacht ook echt dat ik nog steeds aan het dansen was en werkelijk daar was. is dat vaker zo? (vondt dat eingelijk wel grappig)

Heb ik ook altijd, komt wel vaker voor.. lache toch =)

TrippyShit

Badass junkie
033Amnesia zei:
Whaha dat had m'n broer ook, als een lucide droom.. Toen hij ging liggen op z'n bed droomde die dat ie over hele hoge bergen fietste ofzo, en het zelf ook kon besturen (dit het lucide dromen, www.ld4all.com). Kan niet kwaad ofzo hoor, lijkt mij juist vet maar ik heb 't zelf nooit gehad.

Dat is geen lucide droom. Lucide dromen zijn dromen waarin je weet dat je droomt en dan dus echt alles kan doen wat je wilt. Dat is best iets heel anders en daar moet je een vrij lange tijd voor oefenen om dat te kunnen.

Wat lilx had heb ik ook zovaak.. das gewoon een gekke space op de mdma, want je slaapt op dat moment helemaal niet, je denkt echt dat je op die plek bent.. wel grappig overigens

kiekert

Bewuste gebruiker
Volgende keer gewoon thuis doen, met vrienden :) Biertje drbij, en lekker chillen.

Jezelf een beetje druk maken is zeker niet verkeerd hoor, alleen maar verstandig :)

Enjoy it :)

Bovenaan