• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer xtc! :)

Ciaociao!

Dit is m'n allereerste tripreport. Ik heb er al veel gelezen van andere en wou mijn eigen ervaring van mijn aller eerste keer xtc met jullie delen!
Eerst wat info over mezelf.
Vrouw, 19 jaar, 1,70m 63kg.

De namen in m'n report kort ik even af, is handiger.
W= mijn vriend.
B= een vriend van W.

De aller eerste keer dat ik iemand zag gebruiken was ik gewoon thuis met W. Dat was in 2012. Hij had samen met B een snoepje genomen, ik wist niet heel goed wat ik kon verwachten van hun avond. Bij W ging het goed maar bij B totaal niet! Sinds dat ik dat gezien heb, hoe slecht hij ging, besloot ik dat ik nooit aan drugs zou beginnen. Ik heb in het verleden wel eens wat jointjes gerookt maar daar is het dan ook mee gedaan.

Juni 2013
W had met B afgesproken om weer eens een avondje lekker te gaan, W had 5 blauwe partyflocks 180mg geregeld om met B te nemen. Het was vrijdag, ik was klaar met werken en ging naar huis. W was al thuis en vertelde mij dat B opeens had besloten om toch maar niet te gaan snoepen en het eigenlijk ook helemaal niet meer wilde. ''nou, lekker dan, zit ik met die dingen'' zei W tegen me. De avond ging voorbij, rond een uurtje of 22;00 lagen we in bed. Ik vroeg aan W wat xtc eigenlijk precies met je doet. '' Het geeft je een WAUW gevoel'' meer kon W niet zeggen. Hij kon niet uitleggen wat het met je doet. Hij zei dat hij het heel leuk zou vinden om het samen met mij te doen. Ik dacht terug aan hoe slecht B ging en zei stellig nee.

Ondertussen dacht ik ook aan hoe leuk het eigenlijk wel kon zijn. Ik werd een beetje zenuwachtig en heb doorgevraagd hoe je je dan gaat voelen. Het verliefde gevoel, daar kwam het op neer. Ik was nu echt benieuwd. Ik zei voorzichtig dat ik het wel wil proberen maar dat ik het wel spannend vind. W haalde water van beneden en pakte een pilletje, beet de helft af en gaf de andere helft aan mij. Nee, ik doe het toch niet, zei ik. Na een half uur met het halfje in m'n klamme, zweterige handen gezeten te hebben, had ik hem in een keer doorgeslikt. Ik schrok ervan en dacht, er is geen weg meer terug.

Er ging een uur voorbij, ik voelde niet veel. W zei dat ik me er niet op moest focussen, dat het vanzelf kwam. Zo gezegd, zo gedaan. 20 min later voelde ik me wel heel goed, ik ging recht op zitten. Ineens voelde ik me zo slecht! ''Schat, ik voel me toch niet helemaal goed.'' zei ik. Hij legde me achterover op bed en deed me ogen dicht. BAM, daar was die dan, het voelde alsof ik achterover viel in een bad vol warme lucht. ik voelde me heerlijk, ik kon inderdaad zelf ook niet uitleggen wat ik voelde. Ik voelde me fijn, samen met W in bed. :flushed: W vroeg of mijn hand mooi is . HUH ? ik keek al een kwartier lang naar m'n hand... Ik deed mijn ogen dicht en voelde een heerlijke schok door m'n lichaam gaan, van mijn tenen tot mijn hoofd en weer terug. Zoiets lekkers had ik nog nooit gevoeld.

00:30
Het was tijd om water te drinken, het smaakte zo lekker. W zei dat teveel water ook niet goed is. Ik moest plassen en stond op uit bed, Wauwie mijn benen zijn zo licht, ik liep de trap af, de trap af gaan was heerlijk. Alsof ik vooruit geduwd werd. Lopen ging zo gemakkelijk. Eenmaal klaar met plassen keek ik in de spiegel. Mijn pupillen waren niet normaal groot. mijn haar zag er prachtig uit, ik ging met m'n hand door m'n haar en zelfs dat voelde tegek! Ik liep weer lekker op mijn gemak naar boven. Ondertussen had W de laptop gepakt en had muziek opgezet. ''Ik weet dat je niet van deze muziek houd, maar nu ga je het heerlijk vinden'' zei W. Ik ging liggen en inderdaad, de muziek voelde zo fijn aan. Alle deuntjes voelde ik in mijn lichaam. Alsof de muziek elk zenuwtje in mijn lichaam raakte. ik keek W aan, Wat heb ik toch een knappe vriend, dacht ik bij mezelf. ik ging tegen hem aan liggen. Daar kwam de love feeling!

Vanaf dit moment had ik geen tijdsbesef meer. Maar damn wat voelde alles lekker aan! Roken was lekker. Ik deed mijn ogen dicht en kwam een beetje in mijn eigen space. We hadden muziek van Nicolaas jaar opstaan. Heerlijk die muziek zo, in m'n space. Ik wilde nog een sigaret roken. Ik blies mijn rook uit en staarde ernaar. Waar gaat m'n rook heen?! HUH?! :confused: ik snapte er helemaal niks van. ik stond op om te kijken waar de rook heen was gegaan. Ik ging teleurgesteld weer in bed liggen en vertelde W dat m'n rook weg was. Hij gaf me kusjes en zie; '' Schatje, in je sigaret zit nog meer rook, kijk maar!'' En inderdaad, weer zag het er mooi uit.

W vroeg of ik nog een snoepje wou, ik besloot een hele te nemen. Een half uurtje na het bijnemen voelde ik hem al. Weer voelde het alsof ik in een warm lucht bad viel. :hearteyes: :hearteyes:
Nu had ik meer last van een droge mond, water water en nog eens water. Ik voelde me heerlijk, ik keek W aan en voelde me ZO verliefd. Ik begon allemaal lieve dingetjes tegen hem te zeggen. Ook hij zei allemaal lieve dingetjes tegen mij. Ik voelde een heerlijk gevoel in mijn buik bij elk lief woordje dat hij zei. :hearteyes:. Ik pakte de laptop en wou wat andere muziek aanzetten, ik kon niet goed lezen wat ik aan het typen was. Het beeld ging van links naar rechts :openmouth: . Ik deed een oog dicht en dacht dat het helemaal perfect ging. '' Schat? wat zoek je dan ? '' aldus W. Hij zei dat ik het chinese alfabet getypt had, haha dat vond ik best grappig. Ik dacht echt dat ik het perfect ingetypt had. Maar dat bleek dus niet. :grin:

De muziek stond aan en ik heb nog heerlijk met hem door gespaced.
Nu pas begreep ik waarom W niet kon uitleggen wat het met je doet.
We hadden voor mijn gevoel maar 10 minuten gespaced, ik zag op mijn laptop dat het al 5;50 was. ( heeft me veel moeite gekost trouwens om te tijd te zien:tongueout: )
Ik rekte me uit en dat voelde heeerlijk aan! Ik Sloot mijn ogen weer, lag in de armen van W. Daar kwam een golf van muziek dat mijn lichaam binnendrong. Het voelde alsof de muziek mij optilde. Ik zuchte diep en gek genoeg voelde dat ook geweldig. Ik keek naar een van de posters met mijn ogen half open, ik had nog nooit zo een mooie poster gezien. Alle kleurtjes maakte mij zo vrolijk. Ik ging kei lekker. De muziek die ik dus eerder echt 100x niks vond, was nu heerlijk om naar te luisteren. We gingen knuffelen. Van knuffelen komt zoenen, :hearteyes: :hearteyes: HMMMM ! Dat voelde zo fijn, weer die schok van mijn tenen naar mijn hoofd. What a love feeling! Van zoenen kwam het intieme moment, haha dat was zeker een succes, had het gevoel dat we niet meer te stoppen waren. Ik zal de details daarvan maar achterwege laten. :mrgreen:

Later hebben we nog heerlijk met z'n tweetjes door gespaced. Weer de muziek die me overal mee naar toe nam. Weer zijn lieve woordjes. Weer was het water heerlijk. Ik voelde een poos later dat het af begon te nemen. Rustig uit m'n space gegaan en daarna hebben we nog lekker nagepraat en vooral met heel veel plezier naar die avond terug gekeken! We hadden beide veel last van een droge mond en niks smaakte goed.

Ik vond dit een hele leuke ervaring, inmiddels wel meerdere keren gebruikt, toch kan geen 1 keer tippen aan de aller eerste keer! Ik hoop niet dat jullie dit te lang vonden. Bij het schrijven kwam alles weer even terug!

Laat maar weten wat je hiervan vond! Adiossss! :wave: :wave: :wave: :wave:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Leuk verhaal, blijft herkenbaar :)

Ik heb je report even verplaatst naar Trip reports, aub even goed kijken in welk subforum je je bericht plaatst.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Haha wauw als ik dat zo lees krijg ik ook alweer zin om xtc te doen. Over het algemeen hou ik niet van de vaagheid, maar wauwwuwuwuwuww je kan het weer zo omschrijven dat ik er toch weer kriebels van in mijn buik krijg :grin:

Bovenaan