Eerste keer XTC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bigbos

Newbie
Hey allemaal, ik ben redelijk nieuw op het forum, maar heb al aardig wat gelezen. En door de tripreports van jullie, ben ik eigenlijk heel erg nieuwsgierig naar XTC. Ik ben ook van plan over ongeveer 2 weken het zelf uit te proberen met wat vrienden. Ik heb al redelijk wat ervaring met paddos en cannabis, maar heb eigenlijk nog nooit XTC geprobeerd. Ik ben van plan om een kwart pil te nemen, en als ik na 3 uur niks voel neem ik er nog wat bij. Ik heb gelezen dat je heel anders reageerd op geuren, smaken, aanrakingen, en kleuren dus ik wil mijn slaapkamer vol gooien met kussens en dekens, wat flessen met frisdranken neerzetten, en eventueel wat geurkaarsen/wierook en kleurige lampen. Nu zijn hier mijn vragen:

Is het slim om het de tweede keer buiten te doen?

Welke pil moet ik nemen?

Mijn leverancier heeft nintendo's van 220mg, raden jullie me deze aan?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hi welkom op het forum :)

Buiten doen kan niet zo veel kwaad, als je maar oppast als het warm is buiten. XTC kan er voor zorgen dat je oververhit raakt als je er verkeerd mee omgaat. Als je het rond deze tijd doet kan het niet zo veel kwaad, maar als het 30 graden is buiten kun je snel te warm worden.

Verder heeft het als je het mij vraagt niet veel voordelen om het buiten te doen. XTC is niet echt een tripmiddel. De meeste mensen gebruiken het op feestjes of thuis. Ik persoonlijk vind het het chillst op de bank thuis met wat vrienden, lekker muziekje aan en chillen.

Bigbos zei:
Welke pil moet ik nemen?
Pillen moet je altijd laten testen bij het testcentrum (http://www.drugs-test.nl). Een logootje is misleidend, je hoort vaak dat een bepaald logo een bepaalde hoeveelheid MDMA bevat maar als een producent besluit een nieuwe serie pillen te maken met hetzelfde logo kan hij besluiten ze sterker of minder sterk te maken.

Nintento's van 220mg staan prima bekend, toch moet je ze dus even laten testen voor de veiligheid.

Voor doseren kun je uitgaan van totaal 1-1,5mg per kilo lichaamsgewicht. Zo blijft de schade beperkt. Als je dan dus 60 kilo weegt is het aan te raden niet meer dan 90mg op een avond te gebruiken. Het best kun je beginnen met ongeveer 50mg als je onervaren bent. Een kwart nintendo is dus prima als ze echt 220mg bevatten.

Veel plezier!

Bigbos

Newbie
SmartieAndMe zei:
Hi welkom op het forum :)

Buiten doen kan niet zo veel kwaad, als je maar oppast als het warm is buiten. XTC kan er voor zorgen dat je oververhit raakt als je er verkeerd mee omgaat. Als je het rond deze tijd doet kan het niet zo veel kwaad, maar als het 30 graden is buiten kun je snel te warm worden.

Verder heeft het als je het mij vraagt niet veel voordelen om het buiten te doen. XTC is niet echt een tripmiddel. De meeste mensen gebruiken het op feestjes of thuis. Ik persoonlijk vind het het chillst op de bank thuis met wat vrienden, lekker muziekje aan en chillen.

Bigbos zei:
Welke pil moet ik nemen?
Pillen moet je altijd laten testen bij het testcentrum (http://www.drugs-test.nl). Een logootje is misleidend, je hoort vaak dat een bepaald logo een bepaalde hoeveelheid MDMA bevat maar als een producent besluit een nieuwe serie pillen te maken met hetzelfde logo kan hij besluiten ze sterker of minder sterk te maken.

Nintento's van 220mg staan prima bekend, toch moet je ze dus even laten testen voor de veiligheid.

Voor doseren kun je uitgaan van totaal 1-1,5mg per kilo lichaamsgewicht. Zo blijft de schade beperkt. Als je dan dus 60 kilo weegt is het aan te raden niet meer dan 90mg op een avond te gebruiken. Het best kun je beginnen met ongeveer 50mg als je onervaren bent. Een kwart nintendo is dus prima als ze echt 220mg bevatten.

Veel plezier!

Bedankt voor je reactie! Was inderdaad van plan om het in ieder geval binnen te doen, maar als ik jou, en een aantal andere mensen zo hoor klinkt het gewoon chill in je eigen huis toch het beste. Ben van plan om het over iets van 2 weken te doen, ik zal dan wel hier schrijven hoe ik het heb ervaren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan