• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer XTC

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
k00k zei:
k00k zei:
Ik heb Olijfboompje ook gezien op Decibel... :P Maar ik was bijna aant kotsen want me schijf sloeg in :P
Olijfboopje zei:
Haha serieus? :P
Ik heb weer een stel geweldige fotos erbij en echt dingen meegemaakt man bizar :P
Ik heb alleen nu even een zwaar leven hahahahha
Ik moet het huishouden doen en gisteren in slaap gevallen achter de laptop dus je houdt het tripreport tegoed tot vanavond!

En mensen, deze 2e keer was zoveel beter als de eerste keer echt bizar :hearteyes:

Jaaa serieus, Q-Dance Feestfabriek shirt aan, donkere stekeltjes. Je stond bij de Euphoria tent buiten aan de achterkant met een jongen te praten. Ik zat op zo'n ding waar die hekken in staan :P Het was rond de tijd dat D-Block en S-Te-Fan aant draaien waren.
Oooooh was jij dat?
Haha fucking grappig :P

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Olijfboompje zei:
2e is er :grin:

Alleen Q-base nog, dat was mijn doelstelling :)

Alsk op Q-base niks voel, jammer dan, dan niet, zowel ''leuk!''.

Ik denk dat je op Q-base nog wel los kan gaan, hoeveel had je tijdens Decibel genomen? Nog steeds een halve of een hele nu?

Ik zou daarna echt "proberen" in ieder geval geen XTC te gebruiken. Lekker sparen voor de leuke feestjes en max. om de 2 a 3 maanden. Het wordt een stuk minder leuk en heftig als je Serotonine op is. Trust me.. :wink:

Mocht het echt niet lukken kan je altijd wat anders proberen, ik las dat je speed had gebruikt? Hmm beter niet aan beginnen joh :) Al ga ik natuurlijk geen drugs promoten en je dingen aansmeren. Maar het is gewoon zonde om niet optimaal te genieten van je XTC. Maar toen ik begon(2007) lukte het mij ook niet hoor, toen was het achter elkaar gaan en gekkenhuis, nou dan merk je wel wat XTC met je lichaam & geest doet.. :)

Dus even geduld en je lichaam beloond je geduld rijkelijk met een keiharde space avond.. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Ik zie je al helemaal los gaan op Decibel met zo'n big smile op je gezicht net als op die foto van je 1e avontuur. Geweldig gewoon.. :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Fishhead0707 zei:
Olijfboompje zei:
2e is er :grin:

Alleen Q-base nog, dat was mijn doelstelling :)

Alsk op Q-base niks voel, jammer dan, dan niet, zowel ''leuk!''.

Ik denk dat je op Q-base nog wel los kan gaan, hoeveel had je tijdens Decibel genomen? Nog steeds een halve of een hele nu?

Ik zou daarna echt "proberen" in ieder geval geen XTC te gebruiken. Lekker sparen voor de leuke feestjes en max. om de 2 a 3 maanden. Het wordt een stuk minder leuk en heftig als je Serotonine op is. Trust me.. :wink:

Mocht het echt niet lukken kan je altijd wat anders proberen, ik las dat je speed had gebruikt? Hmm beter niet aan beginnen joh :) Al ga ik natuurlijk geen drugs promoten en je dingen aansmeren. Maar het is gewoon zonde om niet optimaal te genieten van je XTC. Maar toen ik begon(2007) lukte het mij ook niet hoor, toen was het achter elkaar gaan en gekkenhuis, nou dan merk je wel wat XTC met je lichaam & geest doet.. :)

Dus even geduld en je lichaam beloond je geduld rijkelijk met een keiharde space avond.. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Ik zie je al helemaal los gaan op Decibel met zo'n big smile op je gezicht net als op die foto van je 1e avontuur. Geweldig gewoon.. :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
Speed vond ik ook niks!

Ik heb idd op decibel een halfje op ja :)
Later nog een halfje, maar niet in een keer een hele.

Op q-base hetzelfde en weer een halfje en daarna zo lang mogelijk eraf blijven is mijn doelstelling :hearteyes:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Olijfboompje zei:
Speed vond ik ook niks!

Ik heb idd op decibel een halfje op ja :)
Later nog een halfje, maar niet in een keer een hele.

Op q-base hetzelfde en weer een halfje en daarna zo lang mogelijk eraf blijven is mijn doelstelling :hearteyes:

Oke netjes!!

Precies gewoon nog lekker 1 keer goed los gaan. Dan de MDMA even een maandje of 3 laten rusten.

Trust me je zal me dankbaar zijn over 3 maanden.. :hearteyes: :hearteyes:

Bovenaan